• Een hele goeden avond Quizletters!
    Voor het eerst in mijn leven ga ik op zoek naar rollen! Jawel u heeft het goed gelezen!

    Voor Sharon's jump scares attic ben ik opzoek naar heel veel verschillende rollen om mijn shortstories te vullen. Ik kan niet beloven dat je character het avontuur overleeft (alien). Graag wil ik zeer verschillende en van alle leeftijden rollen.

    Wat ik wil weten:


    Naam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Beroep of school:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Je mag een FC gebruiken maar ik vind een beschrijven ook fijn )
    Extra:



    Je hoeft niet perse een character te verzinnen maar je mag ook jezelf opgeven!


    Ik wacht in spanning af en wie weet zie je je character terug in een van mijn shortstories!


    xxx Shar


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik wil helpen, maar kan pas morgen


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    Ik wil helpen, maar kan pas morgen


    doe maar rustig aan


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nog meer mensen?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik wil je wel helpen, maar het zal wel pas donderdag kunnen...
    I'm sorry (A)


    I have seen my own sun darkened

    Maak niet uit! Alles is welkom!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nou, zal ik hem dan maar invullen ;]

    Naam: Marlies
    Leeftijd: 19
    Afkomst: Nederlandse
    Beroep of school: Ik werk als lifeguard in een zwembad, studeer verpleegkunde
    Innerlijk: Ik kan absoluut mijn mond niet houden. Niet als dat ik geen geheimen kan bewaren, maar ik babbel meestal gewoon vrolijk met mensen. Van nature ben ik altijd al een zorgzaam persoon geweest, en zoals mijn psycholoog ooit zei "Je zou jezelf bijna in de fik zetten zodat anderen warmte kunnen hebben" Ik ben wel een beetje een pessimist; ik denk in problemen, niet in uitdagingen. Dit zorgt er wel voor dat ik problemen in plannen snel onderschep, en met anderen naar oplossingen zoek. Ik voel me ook altijd verantwoordelijk voor dingen, die vaak niet eens mijn verantwoording zijn. Verder ben ik een absolute geek en mijn kennis over Harry Potter is gigantisch. Oh, en ik ben een gigantische flirt.
    Uiterlijk: (Je mag een FC gebruiken maar ik vind een beschrijven ook fijn ) Ik heb blonde krullen, die tot over mijn schouders rollen. Blauwe ogen verscholen achter een donkerpaarse bril, waar sproetjes onder schuilen. Ik ben 1.70 met gespierde/curvy bouw. Moet je nog iets over kleding hebben? Nja, ik draag vooral grijze spijkerbroeken, rode sneakers en vesten/blouses/truien met opgerolde mouwen en altijd twee haarelastiekjes om mijn pols.
    Extra: Ik ben een geweldige leugenaar en als ik moe/dronken/angstig ben wordt ik enorm knuffelig.

    Als je nog meer(of minder, haha) wilt weten geef maar een gil ^^
    Ik had geen inspiratie dus dit is absoluut op mezelf gebaseerd. Nu ga ik de chloorgeur van me af wassen en slapen, als je wilt kan ik morgen nog wel een karakter verzinnen

    [ bericht aangepast op 28 feb 2017 - 23:30 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    NewtScamander schreef:
    Nou, zal ik hem dan maar invullen ;]

    Naam: Marlies
    Leeftijd: 19
    Afkomst: Nederlandse
    Beroep of school: Ik werk als lifeguard in een zwembad, studeer verpleegkunde
    Innerlijk: Ik kan absoluut mijn mond niet houden. Niet als dat ik geen geheimen kan bewaren, maar ik babbel meestal gewoon vrolijk met mensen. Van nature ben ik altijd al een zorgzaam persoon geweest, en zoals mijn psycholoog ooit zei "Je zou jezelf bijna in de fik zetten zodat anderen warmte kunnen hebben" Ik ben wel een beetje een pessimist; ik denk in problemen, niet in uitdagingen. Dit zorgt er wel voor dat ik problemen in plannen snel onderschep, en met anderen naar oplossingen zoek. Ik voel me ook altijd verantwoordelijk voor dingen, die vaak niet eens mijn verantwoording zijn. Verder ben ik een absolute geek en mijn kennis over Harry Potter is gigantisch. Oh, en ik ben een gigantische flirt.
    Uiterlijk: (Je mag een FC gebruiken maar ik vind een beschrijven ook fijn ) Ik heb blonde krullen, die tot over mijn schouders rollen. Blauwe ogen verscholen achter een donkerpaarse bril, waar sproetjes onder schuilen. Ik ben 1.70 met gespierde/curvy bouw. Moet je nog iets over kleding hebben? Nja, ik draag vooral grijze spijkerbroeken, rode sneakers en vesten/blouses/truien met opgerolde mouwen en altijd twee haarelastiekjes om mijn pols.
    Extra: Ik ben een geweldige leugenaar en als ik moe/dronken/angstig ben wordt ik enorm knuffelig.

    Als je nog meer(of minder, haha) wilt weten geef maar een gil ^^
    Ik had geen inspiratie dus dit is absoluut op mezelf gebaseerd. Nu ga ik de chloorgeur van me af wassen en slapen, als je wilt kan ik morgen nog wel een karakter verzinnen



    Oh, dit wordt leuk xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Naam: Nikita
    Leeftijd: 16
    Beroep/school: Havo 4 en ze werkt in een kledingszaak
    Afkomst: half Nederlands, half française (van haar moeders kant)
    Uiterlijk: korte donkerblonde krullen, tot net over haar oren. Groen/grijze ogen, moedervlek boven haar lip. Ze is 1,65 met de bouw van een plank XD. Kleding zijn vaak gewoon lekker zittende kleding. Maar ze vind het heerlijk om zich af en toe heel uitgedost te kleden. Ze draagt geen make-up.
    Innerlijk: Zeer gevoelig, behulpzaam. ADHD-er en ze maakt vaak sarcastische opmerkingen. Ze vertrouwt altijd op haar gevoel en ze is heel koppig. Ze kan soms heel grappig uit de hoek komen en wordt dan snel rood als mensen haar aankijken.
    Extra: Ze is doodsbang voor honden. Ook heeft ze een verschrikkelijk hekel aan horrormovies. Ze praat altijd met haar handen en is heel enthousiast. Ze kan goed dansen en is lenig. Ze heeft nog nooit alcohol gedronken

    Toch iets eerder geplaatst, hopelijk geen probleem XD


    I have seen my own sun darkened

    Nee geen probleem hoor! Alles is welkom!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Naam: David ...
    Leeftijd: 74
    Afkomst: Brits
    Beroep of school: Hij is inmiddels met pensioen, maar is altijd een zakenman geweest. Hij moest veel reizen voor zijn baan en heeft dan ook veel van de wereld gezien. Toen hij jong was heeft hij drie jaar in militaire dienst gezeten.
    Innerlijk:
    David is een lieve en verzorgde man. Hij is nog altijd erg actief en houdt van buiten. Inmiddels is zijn ijdelheid wat afgezwakt, door de leeftijd en de ervaring. Hij kon goed verhalen vertellen en houdt van grapjes maken.
    Ondanks zijn verhalen is het een gesloten man, houdt hij zijn emoties voor zichzelf. Hij kan zijn woede opkroppen, waarna hij een tijd heel egoistisch, chagrijnig en snibbig is.
    Uiterlijk: Het is een oude man, maar je ziet dat hij vroeger erg aantrekkelijk is geweest. Hij heeft een langwerpig hoofd, zijn jukbeenderen zitten niet extreem hoog en hij heeft een goed zichtbare spitse kaaklijn. Zijn haar is witgrijs, nog redelijk vol, maar wel kort geknipt. Hij draagt of sandalen of werkschoenen, een spijkerbroek en een comfortabel shirt of blouse - vaak met vlekken.
    Extra:
    David had pas om dertig jarige leeftijd een knappe vrouw gevonden, één die net zo in het zakenwereldje zat als hij. Ze kwam altijd goed voor de dag, was veel bezig met haar reputatie en uiterlijk en de oprechte romantiek was ver te zoeken in hun relatie. Het was meer schijn, naar buiten toe gericht, zodat mensen zagen dat ze weer in een fancy restaurant zaten.
    Op een zakenreis in Frankrijk ontmoette hij Antoinetta, een vrouw die even oud was als hij, toentertijd 60, maar nog jong van geest. Ze was spontaan en vrolijk, deed gek en leuk en nam David mee op avontuur. Zo raakte hij verliefd op haar, ging na zes jaar met pensioen en ging met haar op een Franse boerderij wonen. Ze verbouwen samen druiven, die de plaatselijke wijnboer met name gebruikt. In de zes jaar tussen hun ontmoeting en hun samenwonen hebben zij veel brieven aan elkaar geschreven, is David gescheiden van zijn eerste vrouw en heeft haar nog meer brieven geschreven. Antoinetta is de enige bij wie hij zijn emoties iets meer kwijt kan en inmiddels herkent zij aan zijn gesloten en kille blikken hoe hij zich voelt.
    David heeft leren koken op de Franse boerderij, doet gek met Antoinetta, wandelt door de landschappen en dansen de hele nacht op oude muziek.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Naam: David ...
    Leeftijd: 74
    Afkomst: Brits
    Beroep of school: Hij is inmiddels met pensioen, maar is altijd een zakenman geweest. Hij moest veel reizen voor zijn baan en heeft dan ook veel van de wereld gezien. Toen hij jong was heeft hij drie jaar in militaire dienst gezeten.
    Innerlijk:
    David is een lieve en verzorgde man. Hij is nog altijd erg actief en houdt van buiten. Inmiddels is zijn ijdelheid wat afgezwakt, door de leeftijd en de ervaring. Hij kon goed verhalen vertellen en houdt van grapjes maken.
    Ondanks zijn verhalen is het een gesloten man, houdt hij zijn emoties voor zichzelf. Hij kan zijn woede opkroppen, waarna hij een tijd heel egoistisch, chagrijnig en snibbig is.
    Uiterlijk: Het is een oude man, maar je ziet dat hij vroeger erg aantrekkelijk is geweest. Hij heeft een langwerpig hoofd, zijn jukbeenderen zitten niet extreem hoog en hij heeft een goed zichtbare spitse kaaklijn. Zijn haar is witgrijs, nog redelijk vol, maar wel kort geknipt. Hij draagt of sandalen of werkschoenen, een spijkerbroek en een comfortabel shirt of blouse - vaak met vlekken.
    Extra:
    David had pas om dertig jarige leeftijd een knappe vrouw gevonden, één die net zo in het zakenwereldje zat als hij. Ze kwam altijd goed voor de dag, was veel bezig met haar reputatie en uiterlijk en de oprechte romantiek was ver te zoeken in hun relatie. Het was meer schijn, naar buiten toe gericht, zodat mensen zagen dat ze weer in een fancy restaurant zaten.
    Op een zakenreis in Frankrijk ontmoette hij Antoinetta, een vrouw die even oud was als hij, toentertijd 60, maar nog jong van geest. Ze was spontaan en vrolijk, deed gek en leuk en nam David mee op avontuur. Zo raakte hij verliefd op haar, ging na zes jaar met pensioen en ging met haar op een Franse boerderij wonen. Ze verbouwen samen druiven, die de plaatselijke wijnboer met name gebruikt. In de zes jaar tussen hun ontmoeting en hun samenwonen hebben zij veel brieven aan elkaar geschreven, is David gescheiden van zijn eerste vrouw en heeft haar nog meer brieven geschreven. Antoinetta is de enige bij wie hij zijn emoties iets meer kwijt kan en inmiddels herkent zij aan zijn gesloten en kille blikken hoe hij zich voelt.
    David heeft leren koken op de Franse boerderij, doet gek met Antoinetta, wandelt door de landschappen en dansen de hele nacht op oude muziek.


    Omg hier heb ik al een idee voor :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Naam: Ava Child
    Leeftijd: 16 en een half
    Afkomst: Half Amerikaans, half Brits
    Beroep of school: -Nu heb ik heel slim nog geen research gedaan naar Amerikaanse scholen, dus schrijf ik even heel knullig de Nederlandse op tot ik kan zoeken wat het in Amerika zou zijn-
    Ava is slim genoeg om VWO/gymnasium te doen, wat ze ook doet, maar staat op het randje eraf getrapt te worden gezien ze bijna niks doet voor school
    Innerlijk:

    - Slim
    - Empatisch
    - Dapper
    - Filosofisch
    - Ambitieus
    - Onzeker
    - Druk
    - Sarcastisch
    - Sadistisch
    - Gevoelig
    Tegen mensen die Ava niet kent, is ze ontzettend brutaal en competitief. Ze kan zelfs vrij arrogant overkomen - terwijl ze dit juist niet is. Ava heeft ADHD en kan hierdoor niet zo goed stil zitten, en tegen mensen die ze een beetje kent, zoals klasgenoten, hangt ze een soort van klein kind uit en kan echt heel vervelend doen. Als je haar wel goed kent, zal je ontdekken dat het meisje een stuk onzekerder is over zichzelf dan ze zich voordoet. Dit verbergt ze echter onder sarcasme en soms ook vlagen sadisme - maar dat tweede is niet altijd aanwezig. Ava weet van zichzelf eigenlijk niet zo goed wie ze precies is en heeft ontzettende last van een identiteitscrisis, die er ook voor zorgt dat ze geen idee heeft wat ze wil. Ze verandert dan ook vaak van mening en weet anderen vaak te verrassen. Ze is bang dat ze geen positieve aandacht kan krijgen, omdat haar vroeger best vaak verteld is dat ze dat niet kan, dus gebruikt ze maar negatieve door anderen uit te lokken en ruzie te zoeken.
    Nu zijn er ook goede punten, Ava is niet altijd zo, tja, gemeen geweest. Ze is ook filosofisch en komt soms op denkpunten waar je niet zo snel zou komen, maar haar uiteindelijk wel gelijk zou geven. Het meisje is ook ontzettend slim en weet best hoe anderen werken, hoe je ze pijn doet of juist blij maakt, ze is alleen bang dat ze dat fout doet dus negeert ze het een beetje. Ze is vrij gevoelig, maar zal zichzelf verbieden het te laten zien als ze geraakt is door een ander. Op een vreemde manier is ze zelfs dapper, ze doet dingen gewoon, als het fysiek is. Mentaal doet ze iets minder snel, maar doet ze uiteindelijk ook, en overwint haar angsten meestal wel, voor een tijdje dan.
    Uiterlijk: Ava heeft honingblonde pijpenkrullen tot haar schouders en een pony, vaak los gedragen en soms in twee staartjes - ze uit haar kinderlijke kant graag in haar uiterlijk. Deze lokken vallen om een hartvormig, van nature bleek, maar door de zon gebruind gezichtje. Ze heeft een kleine wipneus met heel veel sproeten erop, in de zomer ook meer op de rest van haar gezicht. Haar ogen zijn groot en amandelvormig, haar irissen zijn donkerbruin, wat in scherp contrast met haar haren staat. Haar wenkbrauwen zijn ook iets donkerder dan haar haren, waardoor enkelen denken dat ze haar haren verft, wat niet het geval is, ze is gewoon veel buiten.
    Ava heeft een ondeugende lach of grijns, waarbij je het spleetje tussen haar voortanden kan zien. Ze is trots op dat spleetje, ze vind het wel leuk. Ze is minder trots op haar lengte, ze is een stuk kleiner dan de meeste leeftijdgenoten en kijkt bijna altijd tegen anderen op. De rest van haar lichaam ziet er dan wel weer oké uit, ze is niet overdreven mager, al is ze wel dun, met mooie lange benen, en niet zo weinig curven dat ze toch wel mager lijkt, maar ook niet zoveel dat ze niet makkelijk kan bewegen, waar ze juist zo van houdt. Ava heeft vreemde kleren, ze deinst niet terug van een haarband met duiveltjesoren buiten Halloween, twee verschillende kleuren schoen of een deels zelf betekende jurk. (Meestal met een hoop verfklodders)
    Haar kleding is niet lelijk, maar wel opvallend.
    Extra: Vroeger is Ava gepest. Niet fysiek, maar mentaal. Dat heeft haar onzekerheden over zichzelf erg vergroot en ook een deel van haar gedrag bepaalt. Ook heeft ze ontzettende claustrofobie en tekent op alles, vooral plafonds. (No questions.)

    Zo, even mijn alter ego ingevuld, ze is een beetje vreemd, sorry, maar ik vond het toch leuk iets in te vullen haha


    obsessive rage

    Heb je er nog meer nodig? Anders maak ik er zo nog één! (:


    What’s tasty in Busan?

    Too late I already made one ehe. [:
    Naam: Madison ‘Maddie’ Lockwood
    Leeftijd: 21
    Afkomst: Brits
    Beroep of school: Tweedejaars studente journalistiek, ze heeft goedbetaald bijbaantje als verkoopster in een kledingwinkel.
    Innerlijk:
    - Gevoelig
    - Rustig
    - Creatief
    - Intelligent
    - Open
    - Dromer
    - Leergierig (zolang het niet verplicht is)
    - Opmerkzaam
    - Nieuwsgierig
    Maddie is de personificatie van het spreekwoord ‘stille waters hebben diepe gronden’. Haar uiterlijk is vrij doorsnee, maar haar innerlijk gaat alle kanten op. Ze is dol op lezen en schrijven, en doet dit het liefst onder het genot van punkrockmuziek. Ze vind zichzelf niet zo bijzonder in wat dan ook, maar ze kan goed schrijven. Ook kan ze haar gevoelens goed onder woorden brengen en dat is ook waar haar vrienden haar om bewonderen. Maddie is dol op diepgaande gesprekken tot in het holst van de nacht over de meest uiteenlopende onderwerpen. Dus als je om 4 uur ’s nachts een gesprek wilt voeren over het sterrenstelsel, Maddie is your girl.
    Haar lievelingseten is Mexicaans, maar ze is ook dol op Japans. Overdag eet ze veel, maar ondanks dat heeft ze een volslanke bouw. Ze heeft cupmaat D, wat ze zelf te groot vind voor haar lichaam. Ze is 1.79 lang. Ze is dol op sporten en heeft dan ook de helft van de Olympische Spelen al een keer beoefend. Momenteel doet ze al 3 jaar krav maga.
    Uiterlijk: Maddie heeft lang donkerbruin tot de hoogte van haar borsten. Haar ogen zijn blauw en zijn amandelvormig. Haar go-to haarstijl is een loshangende invlecht. Ze draagt altijd neutrale make-up, met af en toe een auberginekleurige of knalrode lippenstift.
    Qua uiterlijk is Maddie niet echt bijzonder. Je ziet haar praktisch altijd in casual kleding met af en toe een uitspatting in een jurkje. Hakken dragen vind ze geweldig, maar ze heeft maar één paar en kan er niet al te lang op lopen. Lange vesten vind ze geweldig en je zult haar nooit zien zonder een horloge. Maddie is altijd verzorgd, schoon en put-together.
    Extra: -

    EDIT - Ik ga hem thuis nog even verder uitwerken. Ik zit nu in de trein en ik moet bijna uitstappen ehe.

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 10:13 ]


    What’s tasty in Busan?

    Deze blijft onbeperkt open!

    Alle rollen zijn nog steeds welkom!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."