• W E L C O M E , C A M P E R S!

    "Welcome to your home for the next weeks."






    Het is het jaar 2019 en er is een nieuwe wet ingevoerd. Een wet die niet alleen het homohuwelijk verbied, maar ook het samenzijn. Trump moedigt met harde hand homofobie aan. Ouders proberen met alle macht de geaardheid van hun zoons en dochters recht te trekken. Een ideale wereld voor conversion therapy. Het is zelfs zo in trek dat er een heel kamp is opgericht om jongeren terug op het ‘’rechte pad’’ te brengen. Het zogenaamde kampprogramma 'One by One' beloofd ouders hun kind geheel 'demoon'-vrij terug te brengen. Het is een kamp dat hun van hun 'satanistische gedachte gang' af moet brengen.

    Begeleiders die het perfecte voorbeeld zijn van genezing, die de jongeren ervan moet overtuigen dat zoiets als op hetzelfde geslacht vallen niet bestaat. Dat het een denkfout is. Geen echte gevoelens. Begeleiders die kort geleden nog dezelfde gevoelens hadden. Succesverhalen van eigen bodem. Maar is het nu echt zo verstandig om al deze mensen bij elkaar te brengen en een zomer lang met elkaar op te laten trekken? Je zou toch zeggen dat dit om narigheid vraagt. En is homoseksualiteit echt iets dat je zomaar kan wijzigen of is alles een groot toneelstuk, en heeft de wetenschap al jaren gelijk over deze voorkeur?


    Regels

    • Regels van Q, opvolgen.
    • Minimaal 250 worden.
    • Alleen aanmelden als je zeker weet dat je blijft reageren.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - - of in het later aangemaakte praattopic
    • 16+ toegestaan mits vermeld!
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Wees realistisch











    Rollen


    Kampeerders Mannen VOL
    - Yavier Elijah Macpherson - xx - fc - McCrory - 1,2
    - Ace 'Adore' Chris Sabel - 20 - fc Danny Noriega - AdoreDelano - 1,2
    - Cristiano Micheal Barone- 22 - fc Zayn Malik - Desierto -1,3
    - Atticus 'Devin' Josiah Levithan - 19 - fc Greenlight22 - 1,3
    - Lowie - Griffel - 1,3




    Kampeerders Dames VOL
    - Dante Blackshear - 22 - Sempre -1,3
    - Marcia Leonore Howell - 20 - fc Rachel Yampolsk- Soco -1,5

    - Jazmin Valeria Fuensanta - 22 - fc - Faolan - 1,3
    - Willow Mabel Campbell - 20 - fc Sarah Fabel - AdoreDelano - 1,3
    - Sophocles



    Personeel VOL

    - James Mitchell - 24 - fc Enzo Carini - Pharmaceutical + - 1,3
    - Ashlee Carrel Nickelson- 23 - fc Alexandra Lohnback - Pharmaceutical + - 1,4
    - Samuel Zachary Hendriks - 24 - Hightopp + - 1,5
    - Ezekiel Bolton - 30 - Mattel - 1,4 +



    “The converted person will love the good he once hated, and hate the sin he once loved.”


    Start - Day 00
    De begeleiders hebben net hun laatste instructies gehad, ze krijgen een lijst met namen en de groepen worden toegewezen. Ieder is verantwoordelijk voor elk lid van het groep. De kampeerders liggen per geslacht opgedeeld in een van de twee slaaphutten. De kamers hebben twee stapelbedden en een los bed. Deze zijn niet van te voren ingedeeld. Ze doen nog hun laatste voorbereidingen en dan komen de kampeerders aan - dit is dus waar alles begint. De kampeerders kunnen eerst afscheid nemen en dan settelen. De begeleiders hebben de instructie hun aan de poort te verwelkomen. Twee uur na de aankomst van iedereen begint de eerste groepsactiviteit. We beginnen dus bij het aankomen van kampeerders, begeleiders kunnen het eerste deel obvious meenemen maar hey.



    Indeling groepen
    Twee begeleiders per groep.
    Groep A
    Geleid door James en Ezekiel
    - Yavier
    - Ace
    - Jazmin
    - Willow
    - Lowie

    Groep B
    Geleid door Ashlee en Samuel
    - Dante
    - Marcia
    - Christiano
    - Atticus
    -


    Activiteiten

    [ bericht aangepast op 26 feb 2017 - 23:29 ]


    We're all mad here.

    S A M U E L      Z A C H A R Y      H E N D R I K S

    24 • Begeleider • Buiten met Devin •



    Ik kreeg weinig reactie van Devin, wat ik eigenlijk wel verwacht had. Eerlijk gezegd zou ik er ook niet zo zeer op zitten wachten om een heel gesprek te gaan houden met een begeleider. Zeker niet de eerste dag. Het is natuurlijk al moeilijk genoeg zonder een begeleider die zich aan je probeert op te dringen.
    Er kwam een dank je wel uit zijn mond, en ik knikte. "Geen probleem." antwoordde ik.
    Er vormde zicht een stilte, en ik liet mijn blik even over het kamp gaan. Al snel vervolgde Devin het gesprek. Ik keek hem enigszins hoopvol aan, hopend dat hij met het volgende het gesprek op gang zou houden. "Uhm, in die cabin daar." zei ik terwijl ik naar de jongens cabin wat verderop wees.
    Ik moest lachen om het volgende wat hij zei. "Tuurlijk," zei ik. "Maar ik ben bang dat je snel moet zijn als je het beste bed nog wilt." zei ik, tot die conclusie komend toen ik rondkeek. "Ik zal je er wel even heen lopen." zei ik. "Daarna zal ik je wel met rust laten." zei ik en glimlachte even naar hem. "Dan kun je je spullen nog uitpakken voor de activiteit begint." zei ik, terwijl ik met hem richting de jongens cabin liep.
    Naarmate we dichterbij de cabin kwamen, kwamen er bij mij ook steeds meer herinneringen naar boven. Ik probeerde het te maar te vergeten, ik was hier nu immers om anderen te helpen, en niet een trip down memory lane te maken.
    Enkele stappen verder stonden we voor de cabin. "Ik hoop voor je dat het bed nog beschikbaar is." zei ik, en glimlachte nog een laatste keer naar hem alvorens ik me weer omdraaide en het kamp weer verder in liep.


    How far is far

    LOWIE PATRICK COLEMAN

    Camper,🐙 " I put the ME in DISAPPOINTMENT, With Chris and Ashlee, in the boys cabin






    Chris had zijn hoofd geschud op mijn opmerking. 'Blijkbaar niet eh..' mompelde hij al had hij niet gezien dat ik naar het vrije bed gehobbeld was zodat ik deze lekker kon innemen iets wat hem liet zuchten. Handsome dumpte zijn tassen bij één van de onderstaande dubbelbedden waarna hij me even aankijk, duidelijk had hij ook dit bed gewild, but now it's mine. Het leven was ook voor de snelsten hé. 'Aii.... Wanna cuddle tonight?' begon Chris waardoor ik hem met een bedenkelijke grijns aankeek. 'Of moet ik je eruit schoppen?' vervolgde hij plagend waardoor ik hem quasi verontwaardig aankeek en als statement lekker op het bed ging zitten. Net toen ik een opmerking naar hem toe wilde gooien dat het bed niet de enige reden is dat hij bij mij wilde kruipen, hoorde ik iemand hoesten. Haast meteen keek ik om naar de blonde vrouwelijke verschijning bij de ingang van de jongenscabin.
    "Nou, nou jullie nemen conversie niet echt serieus he." begon de same met een scheve grijns waardoor ik haar fronsend aankeek. "Voortaan kun je beter even oppassen met wie er in de deuropening staat, kijk van mij mag je lekker knuffelen hoor maar menig begeleiding ziet dat als een not-done iets." vervolgde ze waardoor ik haar even kort bekeek. Was ze één van de begeleiders dan? Ze leek me nog schever dan de huizen in Amsterdam, dus ik zou nou ook niet meteen verwachtten dat ze 'genezen' was van de regenboogziekte. "Dus, zullen we voorlopig maar lekker in ons eigen bedje slapen?" zei ze met een knipoog richting handsome waardoor ik even mijn armen over elkaar heen sloeg. "En hint, de bedden kraken nogal en aangezien er ook s'nachts controles zijn zou ik wel beetje oppassen met deze locatie." ik rolde even kort met mijn ogen. "Er is niets dat vaseline niet kan fixen, maar goed handsome moet maar in zijn eigen krot slapen." zei ik nonchalant waarna ik Chris nog een knipoogje zond al had ik meteen spijt van mijn plotse woorden. Ah shite, Lowie hou die woorden voor jezelf voordat je nog meer problemen krijgt. "Dus ben jij één van de begeleido's hier dan? " vroeg ik dan lichtelijk nieuwsgierig, kijkend of ik bij deze dame wel mijn grote mond mocht openen of niet. Ik was benieuwd wanneer onze eerste officiële preek er aan zat te komen, want dan wist ik dat alle hell zou losbranden en ik maar beter al verstop plekjes zocht in dit hok. I need my make-up.
    Kort pulkerde ik wat aan mijn gelakte nagels terwijl ik mezelf wat beter nestelde op het losstaande bed.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cristiano 'Chris' Micheal Barone
    22 - Just arrived - Bisexual - With gorgeous (aka Lowie) & Ashlee


    Hij keek me quasi verontwaardig aan en ging op het bed zitten, waardoor ik grijnzend mijn wenkbrauwen wat ophaal. Ik zet net een stap naar hem toe als ik wat gehoest hoor. Ik draai me nonchalant om en kijk even naar het gezicht van de blonde dame, voor ik mijn blik langzaam ove haar heen laat gaan en ietwat goedkeurend knik. Nou nou... Lucky me. "Nou, nou jullie nemen conversie niet echt serieus he." zei ze met een scheve grijns. Yeah no shit princess. "Voortaan kun je beter even oppassen met wie er in de deuropening staat, kijk van mij mag je lekker knuffelen hoor maar menig begeleiding ziet dat als een not-done iets. Dus, zullen we voorlopig maar lekker in ons eigen bedje slapen?" ze gaf me een knipoog en een zacht lachje rolt over mijn lippen.
    "En hint, de bedden kraken nogal en aangezien er ook s'nachts controles zijn zou ik wel beetje oppassen met deze locatie." sloot ze af en ik haal nonchalant mijn schouders op. "Er is niets dat vaseline niet kan fixen, maar goed handsome moet maar in zijn eigen krot slapen." hoor ik gorgeous zeggen en ik vang nog net zijn knipoog op. Ik pruil even, maar kijk dan weer naar 'princess'. 'Mhm... Ik heb wel eens voor moeilijkere situaties gestaan... Ik maak me niet zo'n zorgen over mijn fun...' spreek ik nonchalant. "Dus ben jij één van de begeleido's hier dan?" vroeg gorgeous aan haar en ik laat mezelf ondertussen op het bed vallen, waar ik even rond klooi met mijn telefoon. 'Are ya?' vraag ik plagend en geef haar een speelse knipoog.


    El Diablo.


    Jazmín Valeria Fuensanta
    “If you show me you don’t give a fuck,
    I’ll show you that I’m better at it.”

    • Twenty-two • Outside, with Yavier • Outfit

    "En heeft het vriendje ook een naam? Of ga je gewoon met mijn vriendje? In ieder geval, welkom Jaz en vriendje,” reageerde James, waartussen de jongen langs me tactvol liet blijken wat hij er van vond - waarop mijn lippen zich geamuseerd omkrulden. Heel even voelde ik mezelf een tikkeltje teleurgesteld vanwege het feit dat de James niet besloot op mijn spelletje in te gaan, maar heel erg lang lag ik er verder niet wakker van. Ik ging nog alle tijd hebben om een spel met ze te spelen, waarbij ik me niet zou schromen de regels een beetje naar eigen hand te draaien precies wanneer ik dat kon. “De slaapzaal voor de dames bevindt zich links van de hal en die voor de heren rechts. Feel free om je spullen te droppen. En om twee uur denk ik is er een groepsactiviteit maar, dan word je ook nog eens geroepen. Dus mocht je je willen omkleden of dergelijke.. Dan, ja cool.”
          Een van mijn wenkbrauwen schoot omhoog. Was dit het? Daar waar hij zo sterk over leek te komen, hadden mijn vriendje en ik hem nu al aan het wankelen? Ik herkende de onzekerheid in zijn stem al op in zijn lichaamstaal nog voor hij hardop zijn verhaal had afgemaakt en dat maakte het ergens best… jammerlijk? Ik grijnsde in ieder geval tevreden terwijl ik naar de jongen langs me keek en hem een veelbetekende blik toewierp; een die zei dat we deze score alvast in onze zak mochten steken. “En ik weet waar jullie nu doorheen gaan, dus mocht je ooit vragen hebben of gewoon willen praten dan mag dat altijd.” HA - een sarcastisch geluidje verliet mijn lippen zodra James klaar was met praten. De grapjas. Alsof hij werkelijk wist waartoe wij gedwongen waren. Hij was vast niet van het andere geslacht vroeger, want dan had hij zich nooit door een paar goedkope begeleiders om laten lullen - letterlijk.
          ”Well het enige waar ik doorheen ga…” subtiel werd er op mijn schouder geklopt terwijl mijn vriendje besloot te spreken. “Is deze dame hier. We gaan even neuken, dus gelieve wat privacy.”
    Had ik nu net een slok drinken genomen gehad, dan had ik deze vermoedelijk keihard weer uitgesproeit omdat ik anders gestikt zou zijn in de lach die mijn keel door schoot. Proestend sloeg ik mijn hand voor mijn lippen nadat een zoen op mijn wang gedrukt werd en ik mijn peuk weggeschoten had. Deze opmerking werd de quote van de dag en haalde niemand meer in. “Nou ready om ingeburgerd hier te worden… Hoeveel geld krijg ik als ik hem finaal gay weer weet te krijgen. Ik denk nog niet eens dat hij zijn act voor een minuut volhoud als hij alleen met mij in een kamer zou zitten. Wie zou mij nou niet doen.. en noem nou niet je eigen naam, babe.” Een schaterlach rolde over mijn lippen heen, waarop mijn tanden zich in mijn onderlip zetten zodat ik een poging kon doen om te voorkomen dat ik in een lachbui terecht zou komen. Niemand stal me deze jongen meer af; hij was bij deze van mij. Zijn uiterlijk was perfect en zijn karakter leek goud waard, ik hield nu al van hem en dat deden mijn lachspieren ook.
          ”Natuurlijk, noem ik mijn eigen naam niet,” wist ik uit te brengen zodra ik het lachen weer de baas werd en tilde speels mijn wenkbrauw op. “Het spreekt meer dan voor zich, niet waar?” Triomfantelijk wiebelde ik een keer met mijn wenkbrauwen, waarna ik mijn rugzak over mijn schouder heen sjorde. “Zullen we er anders een sport van maken wie hem het eerste om krijgt? Ik durf te wedden eens we er beide klaar mee zijn die jongen geen act meer over heeft, of niet weet van welke richting hij moet komen.” Ik gniffelde kort bij de opkomende gedachten, waarna mijn poelen even rond gleden en keurend over enkele andere kampleden heen gleden. “Al zou ik denk ik zo klaar met hem zijn als ik zie wat hier al rond loopt. Hij zou slechts een snack voor tussendoor zijn, denk je niet?” humde ik haast tevreden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yavier
    Gay • 18 years old • @Brainwashclub • With Jaz and James

    'Diva's don't do drama.
    We do business.'




    'Don't hate me,
    Cause you ain't me.'



    Soms had je gewoon een natuurlijke aantrekkingskracht naar elkaar – en nee. Nu bedoel ik niet naar aantrekkelijke billen, maar naar daadwerkelijke mensen en deze natuurlijke aantrekkingskracht, die had ik met Jaz. Ik was echter alleen bang dat ik haar nu al zou moeten gaan verliezen. Gelukkig kwam ze algauw weer terug van haar gelach bij haar bewust zijn. Ik wist niet of ik mond op mond reanimatie had kunnen doen. Als het nou een lekkere gozer op het strand was – dan ja. Oke oke, voor vrienden heb je dat ook wel over Yav. Zolang haar boobs maar niet in de weg zaten. Iets wat wel moeilijk zou zijn, want ze had zo een meloenen ermee stuk kunnen slaan. Moet je na gaan als ze op een paard ging zitten die in galop ging – nee ik was blij om een heer te zijn.
    ‘Natuurlijk, noem ik mijn eigen naam niet.’ Bracht ze uit. Mijn kijkers gleden even naar haar sensuele lip bijt, wat alle lesbische dames hier nu een natte poes bezorgt zou hebben.
    ‘Het spreekt meer dan voor zich, niet waar?’ Ik haalde als een volledige acteur mijn schouders op; waar ik een steentje weg trapte. ‘Nou… ik dan moet je dat maar duidelijker aantonen hoor, voor alle heren mij ditchen hier voor jou. Laten we hopen dat er nog wat leuks tussen zit.’ Ik sloeg even een kruisje om al in act te komen, hoewel het nu al in de soep liep. Ik wist niet eens hoe de volgorde lag. Oké.
    ‘Zullen we er anders een sport van maken wie hem het eerste om krijgt? Ik durf te wedden eens we er beide klaar mee zijn die jongen geen act meer over heeft, of niet weet van welke richting hij moet komen.’ Gniffelde de dame kort, waar ik ook om moest lachen. Oh; that guy had some tornado coming up to him. Ik volgde Jaz blik kort, die blikte naar de mensen die rond ons heen stonden.
    ‘Al zou ik denk ik zo klaar met hem zijn als ik zie wat hier al rond loopt. Hij zou slechts een snack voor tussendoor zijn, denk je niet?’ vroeg ze, waar ze even humde. Oh god. Wat zei mijn ouders ook al weer – juist niet in problemen komen – uhm…. Te laat. Not that I mind.
    ‘Dus, hoeveel harten had je ook al weer gebroken zei je?’ vroeg ik dan ook plagend met een korte knipoog, voor mijn hand impulsief uitstak omdat er een geni- wait for it – ale idee in mijn hoofd kwam. Voor ik echter mijn hand kon stoppen, sloeg deze al vol tegen haar borsten – ew. Het was zacht en warm en – niet aan denken Yav. Je bent nu mentaal beschadigt. Ik hield maar van een ding dat zacht was en dat waren billen. Geen boobs. I love humps, and only manly hotty humps.
    ‘Oké daar moet ik nog even aan wennen hoor – ben niet gewend aan een dienblad.’ Verklaarde ik mijn daad ook, voor ik het weer negeerde. ‘Maar…. Ik heb een idee. Ik kies voor jou een dame en jij voor mij een heer en wie het eerste die persoon weer gay heeft, wint.’ Ik wreef even enthousiast in mijn handen, wat er waarschijnlijk uit zag als een gemeen klein duiveltje.
    ‘Daarnaast, je lijkt me echt eens goed laid te moeten gaan. Kan ik wel begrijpen, scharen lijkt me niet zo fijn hé… Wat dacht je van haar, bij die James van net.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    A S H L E E      C A R E L L


    “Straight girls just haven't lay with me yet."
    Campguide - 23 - Boys Cabin
    Ik kon een zachte lach niet onderdrukken door het 'snuggere' antwoord dat mijn kant op werd gekaatst. "Er is niets dat vaseline niet kan fixen, maar goed handsome moet maar in zijn eigen krot slapen." Ik schud lachend mijn hoofd. Dit ging nog wat worden hier. Mijn ogen gleden naar de andere jongen, als ik zo mocht bepalen van het zicht van hun zou hij het mindere lieverdje zijn. "Mhm... Ik heb wel eens voor moeilijkere situaties gestaan... Ik maak me niet zo'n zorgen over mijn fun..." Hoewel ik om de ander kon lachen rolde ik nu enkel mijn ogen. Van die mensen die denken dat het 'hun niet overkomt'. Ik wil op hem antwoorden en zeggen dat hoogmoed voor de val komt "Dus ben jij één van de begeleido's hier dan?" Ik keek even bedenkelijk, wat was hier het beste antwoord op. Mijn ogen bestuurde de jongen die aan zijn nagels aan het pulken was. Dat waren de jongens die het vaak het zwaarst gingen krijgen. De meeste ruzies en 'gevechten', niet echt fysiek meer 'tantrums kwamen in de eerste dagen. Vrouwelijke dingen gingen vaak verboden worden, en hoewel make-up geen geslacht heeft viel dat wel onder de regels. "Are ya?" Ik schudde me terug wakker en haalde mijn schouders op. "Ik draag die titel, ja." Ik wilde ze ergens wel waarschuwen, maar het was mijn probleem niet. "De naam is Ashlee." Ik stak een hand op, niet veel behoefte om tijd en moeite erin te steken.

    Ik zette me op de tafel die achter me tegen de muur stond, een beetje verveeld. "En als begeleider moet ik nu natuurlijk gaan opletten of jullie je handjes thuis houden en die dingen. Dus ik wacht wel even tot jullie klaar zijn met uitpakken." Ik gaf een brede grijns. Het was meer zodat ik iets te doen had, ik kon natuurlijk ook de dames op gaan zoeken maar iedereen was nu toch in een rot bui. Het afgedropt worden op dit kamp kwam altijd toch zwaar binnen, dus ik besloot mensen de ruimte te geven. Echter leken zij het al prima naar hun zin te hebben, en zulke mensen lastig vallen was leuk. Ik hield mijn hoofd schuin.




    [ bericht aangepast op 17 maart 2017 - 17:40 ]


    We're all mad here.


    LOWIE PATRICK COLEMAN

    Camper,🐙 " I put the ME in DISAPPOINTMENT, With Chris and Ashlee, in the boys cabin






    De blonde dame schudde kort lachend haar hoofd en ik merkte nog kort het pruillipje van Handsome op voordat hij ook zijn mond open deed. 'Mhm... Ik heb wel eens voor moeilijkere situaties gestaan... Ik maak me niet zo'n zorgen over mijn fun...' zei hij Nonchalant, duidelijk op een andere toon dan dat hij net tegen mij had gesproken, iets dreigender wat wel wat sexy's met zich mee had.
    "Ik draag die titel, ja." Zei de begeleidster na een eindje op mijn vraag waardoor ik even kort fronste. Hmm ze leek me niet echt 'straigt' gezien haar kleren meer mannelijker leken dan de kleren die ik net aanhad. "De naam is Ashlee." zei ze en stak even haar hand op, waw so much introduction. Als alle begeleiders zo waren zou ik haast denken dat ze bang zijn om opnieuw 'besmet' te worden. " Mijn naam is Lowie endat daar is Handsome al mag ik hem enkel zo noemen." grijnsde ik lichtelijk uitdagend, kijkend hoe serieus ze dit allemaal zou nemen. Ik wilde de begeleiding niet echt uitlokken, maar ik moest toch weten hoe gemeen en wreed deze mensen waren right? " Dus Ash- mag ik je zo noemen? Vast wel maargoed- jij kan ons dus ook vertellen wat me mogen gaan verwachten, want eerlijk heb ik geen zin in dit hele kam gedoe en zal ik gewoon in dit bed blijven liggen tot ik weg mag." ratelde ik door, niet zeker wetend of ze mijn punt snapte. " Oke dus kort, wat houd dit alles nu eigenlijk in?" ik leunde wat tegen mijn valies aan al was ik nog wat te wantrouwig naar haar om mijn spullen nu te gaan uitpakken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH