• Wat is een gedichtenbundel en hoe werkt het?

    Wat is een gedichtenbundel?

    Een gedichtenbundel is een verzameling gedichten die bij elkaar horen. Zo kan je over één thema/ één onderwerp verschillende gedichten schrijven, waardoor je uiteindelijk een verhaal bekomt met allemaal gedichten.

    Waarom hebben we gekozen om op deze manier te werken met gedichtenbundels?

    We merkten dat er vraag was bij users voor de mogelijkheid tot het maken van gedichtenbundels. Het team heeft de koppen bij elkaar gestoken om op zoek te gaan naar een oplossing die niet in strijd zou zijn met onze huisregels. Te veel uitzonderingen zouden de huisregels enkel moeilijker maken. Hierdoor is het dus niet toegestaan om gedichten te bundelen in een story. Om toch een alternatief te bieden, hebben we besloten om dit subforum te maken. Hier kan je voor elke gedichtenbundel een topic openen. Op deze manier kunnen jouw lezers zich nog steeds abonneren op een topic en ontvangen ze een melding wanneer je er een nieuwe update in plaatst.

    Hoe werkt het?

    Het kent hetzelfde principe als het schrijvers ID. Eigenlijk zou je de naam 'gedichtenbundel' kunnen vervangen door 'dichters ID', maar nu kan je per gedichtenbundel een topic aanmaken. Je maakt een topic aan met de titel van jouw gedichtenbundel en vervolgens kan je wat meer vertellen over je gedichten mocht je dit willen.
    Hierna geef je alle gedichten die je wil bundelen onder dit thema.

    Voorbeeld:
    Topictitel: Love Poems

    Inleiding:
    [Uitleg die je wilt geven over jouw gedichtenbundel. Eigenlijk een soort van inleiding]

    Gedichten:
    [gedicht 1]
    [gedicht 2]
    [gedicht 3]
    [...]

    Heb je nog vragen of suggesties? Stel ze in dit topic (voor)!

    Veel (lees)plezier,
    Het moderatorteam


    Take me to wonderland

    ooh wat leuk! *O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Maken die bundels!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Op een bepaalde manier heb ik nu een beetje last van een anticlimax, hehe, omdat ik dacht dat er een nieuwe functie was. Máár ik vind dit wel een heel leuk idee! (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oh, wat een leuk idee. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leuk idee voor de dichters.


    16 - 09 - '17

    Maester schreef:
    Op een bepaalde manier heb ik nu een beetje last van een anticlimax, hehe, omdat ik dacht dat er een nieuwe functie was. Máár ik vind dit wel een heel leuk idee! (:

    Technisch gezien kan dit niet gemaakt worden op de website. Dat zou enorm veel werk zijn voor Rutger en ziet hij voorlopig niet zitten.. Maar we vonden het zo'n leuk idee dat we het op een andere manier realiseerbaar proberen te maken. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben benieuwd naar jullie bundeltjes. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Scandal schreef:
    (...)
    Technisch gezien kan dit niet gemaakt worden op de website. Dat zou enorm veel werk zijn voor Rutger en ziet hij voorlopig niet zitten.. Maar we vonden het zo'n leuk idee dat we het op een andere manier realiseerbaar proberen te maken. =)


    Jaa snap ik! Ik had ook niet gedacht dat er iets nieuws zou komen, maar toch wilde mijn brein iets anders geloven ;p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wat leuk! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik hoop dat ik er niet overheen lees in de huisregels, maar ik begrijp niet helemaal waarom gedichten schrijven in story's niet mogen?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Stiekem had ik het in een story handiger gevonden, maar het is wel leuk dat gedichten op deze manier meer aandacht krijgen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    BoromirOfGondor schreef:
    Ik hoop dat ik er niet overheen lees in de huisregels, maar ik begrijp niet helemaal waarom gedichten schrijven in story's niet mogen?


    Dit eigenlijk.


    Heaven is a place that we all have

    Het staat er misschien wat krom, maar toch echt in de huisregels (:

    Onder creatieregels:
    - Men mag enkel creaties maken waarvoor deze bedoeld zijn. (Voorbeeld: een verhaal in een quiz posten mag dus niet. Een verhaal hoort in een story.)


    I am an idiot, I move.

    oh zo! bedankt voor de verduidelijking (:


    Heaven is a place that we all have

    Hoe zit dat dan met abo's? Want mensen reageren dan in dat topic, maar dan krijgen de mensen met abo's toch daar ook een melding van? Is dat niet onhandig?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen