• De zomer is aangebroken. Bussen vol jongeren vertrekken naar kamp Ashville. Een jongeren kamp waar de knappe koppen van het begeleidingsteam de overhand hebben. Voordat de bussen aankomen, komen de jongens van het begeleidingsteam bij een komt het beruchte boek tevoorschijn. Het boek waar heel het kamp om is gaan draaien. De oudste begeleider heeft in dit boek voor iedere jongen een meisje dat op het kamp is opgeschreven en zodra er koppels zijn gevormd, gaat de strijd van start. Elke begeleider moet voor het einde van het zomerkamp het meisje waaraan hij is gekoppeld in bed weten zien te krijgen. Degene die het niet lukken, worden zonder pardon uit het begeleidingsteam gezet. Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen. Het enige probleem is, dat bijna iedereen op het kamp van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is en iedereen altijd elk jaar terugkomt. De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken. Alleen misschien hebben de jongens dit jaar al genoeg problemen, zonder de meiden die hun op de hielen zitten. Echte relatie's die tot stand komen. Verliefd zijn op iemand anders dan waar degene aan gekopeld is. Misschien valt er iemand wel helemaal niet op meisjes.
    Een ding is zeker. Dit jaar word zwaarder dan ooit



    Rollen
    Uiteraard moeten de jongens en meisjes van het boek gelijk blijven.
    Jongens van het begeleidingsteam: -VOL
    -Mathew ''Matty'' Trevor Sadler - 22 - AdoreDelano 1.2
    -Wyatt Miller - 22 - Sempre 1.2
    -Cassius Harrington - 23 - Horvath 1.3
    -Navarro
    -Aaron Noriega - 23 - Pharmaceutical 1.2
    -Micheal Jámes Martinez - 23 - Desierto 1.4
    -Brandon John Merrit - - Granian 1.2
    -Ricky Gavis Fontaine - 19 - ZeIda 1.4

    Meiden on the list: -VOL
    -Nova Ahonen - 20 - Sempre 1.2
    -Nicolette 'Nicky' Zoë Addisson - 19 - Choctaw 1.3
    -Avery Saélihn Phelan - 23 - Faolan 1.3
    -Anthemis
    -Zahira Nuru Buckner - 19 - Jughead 1.2
    -Faye Desjardins - 19 - Brinvi 1.3
    -Elsa Hailey Grace - 19 -Sunrises 1.4
    -Aiya Christina Hayashi - 19 - Granian 1.4

    kampgasten:
    -Kellin Aiden Sadler -AdoreDelano - 1.1

    Regels

    •Minimaal 250 worden.
    •alleen aanmelden als je zeker weet dat je blijft reageren.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • 16+ toegstaan
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Wees realistisch


    Hut indeling
    1. -Mathew ''Matty'' Trevor Sadler
    -Aaron Noriega
    -Kellin Aiden Sadler
    -Brandon John Merrit
    -Cassius Harrington

    2. -Micheal Jámes Martinez
    -Ricky Gavis Fontaine
    -Navarro
    -Wyatt Miller

    3. -Nova Ahonen
    -Nicolette 'Nicky' Zoë Addisson
    -Avery Saélihn Phelan
    -Anthemis

    4. -Zahira Nuru Buckner
    -Faye Desjardins
    -Elsa Hailey Grace
    -Aiya Christina Hayashi



    Begin
    De begeleider zijn al op het kamp en hebben de dames al toegewezen gekregen. De kampgasten komen aan met de bussen en zoeken hun vrienden en gaan hun spullen opbergen. Iedereen maakt zich op voor het grote avondfeest om de vakantie in te weiden.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2017 - 17:50 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kellin Aiden Sadler
    22 - Always with Boyd - Nova
    [/center]
    [right]


    [/right]

    Ik legde de grote tak voor de hut neer, op protest van Boyd. Maar echt niet dat ik dat vieze ding mee de hut in zou nemen. 'Takken horen in de natuur.' Mokkend liet Boyd zijn protest varen en liep hij naar binnen. Hij klom naast Nova op bed, terwijl ik de koffers neerzetten en Boyd zijn spullen alvast een beetje begon uit te pakken. Ik vond mijn eigen spullen niet zo interessant, maar vond het wel belangrijk dan Boyd een stabiele omgeving had en hij wist waar hij dingen vandaan kon halen. Ik grinnikte even en deed een stapel shirtjes in de kast. 'Niet heel veel. Je moet het vooral jezelf naar de zin maken.' En dat was iets wat ons altijd wel lukte. Op zich was er ook wel genoeg te doen. maar omdat er zoveel mensen waren, waren dingen zoals de pingpong tafels altijd wel bezet. Mijn ogen werden groot en en voodat ik iets kon zeggen over zwemmen, was Boyd al door het dolle heen. 'Papa, zwemmen!' Ik grinnikte zachtjes. 'Je word bedankt.' Grijnsde ik naar Nova, terwijl ik Boyd zijn zwembroek begon te zoeken en hij zelf al zijn shirt met moeite over zijn hoofd begon te trekken en hij zichzelf bijna ophing. Ik schoot hem snel te hulp en toverde hem om in zijn zwemkleding. 'Als jij nou even Boyd gaat vermaken buiten, kleed ik me ook even om.' Ik werkte de twee de hut uit en haalde mijn eigen koffer overhoop om mijn zwembroek te zoeken. Na mezelf ook omgekleed te hebben, pakte ik nog zonnebrand en handdoeken. 'Nou, kom maar op.' Grijnsde ik, toen ik naar buiten liep.



    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    A A R O N      N O R I E G A


    “Hearts and flowers—that's not who I am.”
    23- outside with Elsa
    Ik liep rustig naast haar en sloeg de route in me op. "Ik leef in New York. En ja, ik hou van het strand." Ik draaide mijn hoofd richting Elsa, om haar beter te horen. "Jij lijkt ook wel van het strand te houden, niet?" Ik glimlachte terug. "Valt het zo erg op?" grinnikte ik zacht. Mijn ogen gleden over het strand en een warm gevoel kwam over me heen. Ik ademde de zeelucht diep in. Het maakte niet uit waar op de wereld je was, die lucht zou nooit anders zijn. Het was een mooi plekje, tot nu toe de beste spot van dit kamp. "Hier is het strand dus. Wat vind je ervan? Is het goed genoeg voor meneer?" Haar stem klonk vriendelijk en ik lachte kort. "Thanks captain obvious, en I guess it will do." Ik grijnsde. Het geluid van haar telefoon ging af en ik keek even afwachtend naar hoe ze deze erbij pakte.

    De glimlach op haar gezicht verraadde al veel en ik kon het niet laten zelf even kort te glimlachen, maar stond voornamelijk een beetje voor me uit te staren. Blikken zeiden vaak genoeg. En deze blik kende ik. Toch leek de sfeer tussen ons een beetje om te slaan. "Ik krijg net een bericht van Cassius. Hij slaapt in je kamer, toch? Kom mee ik zal je voorstellen, dan ken je al iemand, dat is handig." Cassius dus. Ik hield mijn hoofd even schuin en knikte. "Ja, sure." Ik gaf een kleine grijns. Alsof dit ging om mij voor te stellen aan hem. We liepen terug richting het kamp, in stilte. Ik had mijn handen in mijn zakken en genoot van het landschap. Eenmaal op de kampplek schoten haar ogen rond. "Daar is hij." Ik volgde haar hand en naja, haar in totaal toen ze naar hem toe liep. "Hey Cass." Ik staarde naar de begroeting, het was hier druk. Ik stond een beetje om me heen te kijken en was al snel verveeld me de groep. Ik bleef een beetje staan. Mijn ogen vielen terug op de jongen die ik eerder voorbij had zien komen lopen. Hij was een eindje van de rest verwijderd. Ik bestuurde van veraf de tattoos op zijn arm. Mijn interesse in hem lag was een stuk meer dan de interesse in het gesprek dat naast me plaats vond. Ik twijfelde of ik erop af moest lopen maar besloot dat het wel heel rude was nu zonder introductie weg te gaan.




    "Then everyone is missing half the world's pleasure. When it comes to love — I don't choose sides."


    We're all mad here.