• A BLOODY LIFE



    —— STORY ——
    Er bestaat dicht bij Zuid-Amerika een onbekend en heel klein eilandje. In 1811, vonden vampieren dit eiland. Hiervoor leefden deze kwaadaardige wezens onder ons. Maar ze moesten altijd heel discreet zijn want als hun bestaan bekend werd, zouden ze worden achtervolgd en gedood. Om van dit verborgen leven voorgoed vanaf te zijn, werd een systeem geïnstalleerd, op dat eiland.
    Ze besloten ten eerste om een enorm kasteel te bouwen op het eiland. De volgende stap was het meenemen van een groep mensen naar dat kasteel. Zo begon het allemaal. De mensen dienden als voedsel maar ook voor het lichamelijke plezier van de vampieren. Al jaren worden ze mishandelt en gebruikt. In deze RPG volgen we het leven van deze vampieren en mensen.


    Vampires
    Hoe wordt je een vampier?
    Je wordt een vampier als er vampierenbloed in je bloed circuleert wanneer je sterft.

    Hoe kun je een vampier doden?
    Je kunt hen alleen maar doden als je een houten stok door hun hart gooit of als je hen onthoofd.

    Kunnen ze tegen het licht?
    In dit RPG wel.

    Hoe zien ze eruit?
    Net als mensen.

    Hun kleding?
    Ondanks hun manier van doen zijn de vampiers heel elegante wezens.
    Hier zijn een paar voorbeelden van wat ze zouden kunnen aandoen in het kasteel:
    1
    2
    3

    Hun karakter?
    Ze hebben elk hun eigen persoonlijkheid net zoals mensen, maar deze eigenschappen komen vaak bij hun voor: sadistisch, pervers, intelligent en agressief.
    Ze genieten van de pijn van andere en het komt wel voor dat ze de mensen martelen, of hun lichaam gebruiken.




    Humans

    Het systeem :
    Vanaf de leeftijd van zestien worden de mensen vrijgelaten in het kasteel en mogen ze dus vrij rondlopen zodat de vampieren zich op elk moment van hun bloed kunnen voeden. Voor deze leeftijd worden ze opgesloten in een deel van het kasteel zonder contact met de vampieren. Tussen de twintig en vijfentwintig wordt er verwacht dat elk meisje een kindje krijgt met één van de jongens zodat het systeem verder kan. Wanneer de mensen niet meer jong genoeg zijn en hun lichaam niet meer aantrekkelijk genoeg is (rond de vijfendertig) worden ze gedood.

    Hun kleding?
    De vampieren hebben graag dat hun slachtoffers er ook goed en deftig uitzien. Alle meisjes dragen witte jurken en de jongens witte pakken.






    —— ROLES ——
    Tijdelijke stop op vrouwen
    Vampires :
    — Reservering | Surrexit | Man
    — Reservering | Faolan | Vrouw
    — Reservering | Traynor | Man
    —
    —
    —
    —
    —

    Humans :
    — Reservering | Sunrises | vrouw
    — Avalon | Melancholic | vrouw | 1.2
    — Reservering | Necessity | Man
    — Reservering | Brinvi | vrouw
    — Reservering | Stormfly | vrouw
    —
    —
    —





    —— LIST ——
    Naam
    Leeftijd [mensen tussen de 16 en 30, schrijf bij vampieren hun echte leeftijd en die waarop ze werden gebeten]
    Rol [vampier of mens ?]
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Relaties [hou er rekening mee dat de mensen al jaren mishandelt worden door de vampieren.]
    Extra

    —— RULES ——
    — Dit is een MSV.
    — Niemand buitensluiten.
    — 16+ is toegestaan.
    — Laat dit MSV niet na één week doodlopen.
    — Schrijf in de derde persoon verleden tijd.
    — Je rol graag na drie dagen posten.
    — Have fun !


    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 17:06 ]

    Damn, ik zou dit niet moeten doen, maar dit idee is zo leuk! Mag ik een mannelijk mens?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Damn, ik zou dit niet moeten doen, maar dit idee is zo leuk! Mag ik een mannelijk mens?


    Tuurlijk c:

    Shouldn't do this but fuck it. Mag ik een vrouwelijk mens reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zou ik een vrouwelijk mens mogen?

    Jullie zijn erbij!
    Er is nu een tijdelijke stop op vrouwen (:

    Ik heb geen inspiratie voor mijn rol... Laat mijn vrouw maar vallen, als ik nog inspiratie krijg dan zie ik dan wel of ik nog mee kan doen!

    even vampier films kijken haha

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 19:09 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Horvath > Traynor


    •

    Laat mijn vrouw ook maar zitten, heb geen inspiratie voor een rol :c


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mag ik vragen in welk jaar dit afspeelt en op welke dag we beginnen? (Anders klopt mijn rol niet).

    Even een minuscuul begin, waar ik morgen na school mee verder ga.

          Avalon
    With shortness of breath — I will explain the infinite

    • Naam
    Avalon

    Avalon / (e-ve-lon) / meaning island paradise

    Avalon wordt vaker afgekort tot simpelweg Ava.


    • Leeftijd
    19 — juni, ?

    Ava weet niet hoe oud ze precies is, maar vindt het een fijne gedachte om de eerste dag van de zomer te gebruiken; de dag van de zonnewende. Het begin van haar lievelingsseizoen.


    • Wezen
    Menselijk

    Wherever life plants you
    bloom with grace


    • Innerlijk
    Introvert, curious, kind, elusive, dreamer, chaotic, artistic, compliant, honest, clever


    textextextextextextextext


    • Uiterlijk
    Delicate, pale, strawberry blonde, blue eyed, dreamy


    textextextextextextext

    • Relaties
    textextextextext

    • Extra
    textextextext

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 21:41 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kan ik Dominik Calak vast fc'en?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Kan ik Dominik Calak vast fc'en?


    Ja!

    Stormfly schreef:
    Mag ik vragen in welk jaar dit afspeelt en op welke dag we beginnen? (Anders klopt mijn rol niet).


    2017 om het gemakkelijk te maken c:

    bedankt

    LUCIANO      ’LUKE’
    “Raise a glass to freedom; something they can never take away, no matter what they tell you.”


    Naam
    Luciano – derived from the Roman praenomen Lucius, which was derived from Latin lux "light".
    Hij wordt meestal Luke genoemd.

    Leeftijd
    Hij is 21 jaar oud.

    Wezen
    Menselijk.

    "Think. It’s not illegal yet."


    Innerlijk
    Luke is een overlever. Hij zal doen wat nodig is om te overleven, ook al gaat het tegen al zijn instincten in. Daarom zal hij zijn hoofd ook laag houden bij de vampiers en er alles aan doen om niet op te vallen. Eigenlijk is hij doodsbang voor de vampiers, maar dat wil hij niet laten merken. Als ze iets van hem willen, zal hij het gewoon laten gebeuren en niet willen terugvechten. Het is de beste tactiek om erger te voorkomen.
    Zijn er echter geen vampiers aanwezig, dan is hij een aanwezig persoon. Hij staat graag in de – menselijke – aandacht en heeft zeker wat praatjes. Hij zal dan ook het hoogste woord voeren. Hij is ook eigenlijk heel extravert en geniet echt van mensen om zich heen. Hij heeft niet zo’n goed filter voor zijn mond en zou gewoon zeggen wat in hem opkomt, wat vaak redelijk sarcastisch van toon is. Dit brengt hem nog wel eens in de problemen, want hier heeft hij bij de vampiers ook nog wel eens last van. Hij is ook degene die overal het positieve van wil inzien, zelfs als er niks positiefs te vinden is en hij dat ook prima weet. Hij wil zich niet laten breken, al is dat jaren geleden al gebeurt. Hij wil in elk geval de anderen hoop geven, zelfs al gelooft hij zelf niet meer in die hoop. Ook heeft hij een nogal levendige fantasie.
    Hij is een vechter. Hij zal altijd doorgaan, no matter what. Hij is ook trots. Hij zal anderen niet graag willen laten zien dat hij lijdt. Dat stopt hij liever diep weg. Hij wil degene zijn op wie je kan vertrouwen en hij zal daarom altijd naar je luisteren als er iets is, om je vervolgens zo goed mogelijk te helpen. Zelf hulp vragen doet hij niet.
    Hij heeft last van nachtmerries en paniekaanvallen. Dat zal hij nooit aan iemand toegeven, zelfs niet als iemand letterlijk naast hem staat. Hij zal het altijd weg proberen te lachen en het willen bagatelliseren. Ze hebben het allemaal al zwaar genoeg, dan wil hij anderen niet lastig vallen met zijn problemen.

    "Sarcasm is a body’s natural defense against stupid."


    Uiterlijk
    [FC: Dominik Calak]
    Luke heeft grijze ogen. Hij is 1,76m lang. Hij is best ijdel met zijn haar eigenlijk. Dat wil hij altijd in model hebben zitten en hij kan ook nogal chagrijnig worden als iemand met opzet zijn kapsel verpest. Hij traint veel en is dan ook redelijk in shape. Hoewel hij altijd grapt tegen de anderen dat dat is zodat hij uiteindelijk de vampiers kan doden, weet hij ook wel dat dat zeker niet zal gebeuren. Zelfs als hij de kans zou krijgen, zou hij die waarschijnlijk niet nemen, door angst voor de gevolgen. Toch vindt hij het fijn om te weten dat hij de kracht heeft om niet volledig hulpeloos te zijn, al zou hij waarschijnlijk toch geen kans maken. Het geeft hem toch nog een beetje een misplaatst gevoel van controle. Ook kan hij tijdens het trainen zich daar volledig op richten en heel even zijn hoofd leegmaken.

    "The most difficult thing I’ve ever dealt with is my own soul."


    Relaties
    Anyone?

    Extra

    "It’s getting dark in this little heart of mine.."




    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.