• Nonpluvius!


    Helaas kon ik geen gif of afbeelding vinden, maar Nonpluvius is een waterafstotende spreuk in Harry Potter.
    Hebben alle Harry Potter fans wel eens een HP gerelateerde naam en/of spreuk als username gehad?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Crewbie schreef:
    (...)

    Wacht, jij ook al?!

    Hé een random idee: Misschien moeten we volgende keer maar eens een marathon gaan houden bij elkaar. Kan wat gezelliger zijn dan apart van elkaar. Al weet ik niet of ik dat aandurf met jullie. En mocht er een meeting zijn, doe dan marathon dan er na.

    o.o Das een goeie! Bij jou thuis, neem ik aan? Maar dan wel met tomatensoep :Y)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Kill schreef:
    (...)
    o.o Das een goeie! Bij jou thuis, neem ik aan? Maar dan wel met tomatensoep :Y)

    En veel te laat beginnen. En zeker zien dat de dvd's/dvd-speler niet werken voor extra sfeer. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Die spreuk kan ik momenteel wel gebruiken. Hondenweer...
    Leuke username!

    Ik heb er ook eindelijk een gevonden!
    Slughorn ^^ Ik ben er happy mee ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    Ik heb er ook eindelijk een gevonden!
    Slughorn ^^ Ik ben er happy mee ^^

    Gaaf! Is het een hoofdletter i? Anders heb je echt geluk gehad dat die nog niet bezet was!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Nonpluvius schreef:
    (...)
    Gaaf! Is het een hoofdletter i? Anders heb je echt geluk gehad dat die nog niet bezet was!


    Nee is gewoon met een L. Dus het was echt een enorm gelukje ja!


    It's never gonna happen, Guys.

    hee dit komt van pas ayyyyy
    nefyd llywelyn (LLYWELYN IS GECLAIMD DOOR MIJ SORRY) is welsh voor neville longbottom yaya


    Heaven is a place that we all have

    Nefyd schreef:
    hee dit komt van pas ayyyyy
    nefyd llywelyn (LLYWELYN IS GECLAIMD DOOR MIJ SORRY) is welsh voor neville longbottom yaya

    HA NU GA IK OVER TWEE WEKEN LLYWELYN NEMEN OM JOU TE PESTEN (wbw)
    Jk ik heb nog twee Harry Potter-usernames op mijn lijstje staan dus die gaan voor
    Al zijn die van jou allebei wel erg geniaal en had ik gewild dat ik er zelf was opgekomen, haha


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Dragonneau schreef:
    (...)
    HA NU GA IK OVER TWEE WEKEN LLYWELYN NEMEN OM JOU TE PESTEN (wbw)
    Jk ik heb nog twee Harry Potter-usernames op mijn lijstje staan dus die gaan voor
    Al zijn die van jou allebei wel erg geniaal en had ik gewild dat ik er zelf was opgekomen, haha


    ALS JE DAT DOET HE
    ohhhhhh welke? pb me pls xxx
    tenks dolfijn


    Heaven is a place that we all have