• Addams Academy
    Is there truly a way to know —
    whether it’s a curse, or a gift?

    Reeds jarenlang is Addams Academy, gelegen in Seattle, een haven voor mensen met gaven — in de volksmond ‘mutanten’ genoemd. Opgericht door Archie Addams en nu reeds gesteund door de overheid, is het instituut er om die personen die met hun Talent — steevast zo genoemd binnen de academie — problemen veroorzaakt hebben te helpen hun plaats binnen de maatschappij te vinden. Zo krijgen de weglopers, criminelen en verloren zielen er niet alleen basis middelbare school & universitaire lessen en hulp in het krijgen van controle, maar ook alle kennis die ze benodigd hebben om bij het bereiken van 25—jarige leeftijd zelfstandig de wereld in kunnen gaan.
          Voor deze personen is Addams Academy dan ook een veilige thuishaven geworden, waar ze zich geaccepteerd weten te voelen. Want ondanks de wereld ze langzaamaan begint te accepteren, zijn er ook zij die ze compleet verachten — en streven naar hun dood. Zij staan gekend als ‘de Oppositie’ en zo sluw en genadeloos als ze klinken, is Addams Academy reeds lange tijd hun doelwit.


    Regels

    • Algemene huisregels van Quizlet
    • Afwezigheid langer dan drie dagen van te voren melden
    • Maximaal twee personages per persoon
    (Wil je toch een derde personage, moet je daarvoor eerst toestemming vragen aan Fester of Horvath)
    • Wees realistisch in het creëren van je personage(s)
    • Minimaal 200 woorden per post
    • 16+ is toegestaan — mits duidelijk aangegeven
    • Ruzies enkel en alleen IC
    • Alleen Marie / Fester en Mirte / Horvath maken nieuwe topics aan
    Rollen

    • Adira Delaine — Sempre — Emotion Manipulation — 1.8
    • Adreana Ebony Reve — Paddiecakes — Umbrakinesis — 1.2
    • Ameleigh Addams — Traynor — Pain Inducement — 1.7
    • Asra Lovett — Fester — Aerokinesis — 1.8
    • Veronica Blanche Graham — Pennyworth — Hydrokinesis — 1.7
    • Yara Maria Thompson — Perffect — Visions — 1.3
    • Zara Caldwell — Brinvi — Sense Manipulation — 1.8
    • Zea Silver Storm — Prongsie — Mediumship — 1.6

    • Arthur Addams — Fester — Healing — 1.7
    • Fergus Ciar Whelan — Prongsie — Nemesis Form — 1.6
    • Leander Nerve Conall — Necessity — Enhanced Strength — 1.7
    • Neo Silas Crawford — MabeI — Puppeteer — 1.8
    • Nicholas Miller — The100 — Telekinesis — 1.7
    • Talon Woods — MabeI — Telepathy — 1.8
    • Zephaniah Cohen — Traynor — Touch of Death — 1.4


    As children we always loved superheroes — desiring to become just as brave as they are: yet when given the opportunity, it would seem. . .
    it's simply so much easier to become the villain.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 19:17 ]


    •

    Cole's innerlijk.
    Ik zoek eigenlijk één of twee personen die echt tot hem door kunnen komen etcetera. Lees daar maar even het innerlijk voor ^^

    Cole is niet makkelijk in de omgang. Hij is opstandig en opvliegerig en kan al geïrriteerd raken wanneer iemand ademt. Hij probeert dit zeker onder controle te houden, maar zijn hoofd overstroomd zo snel, dat zijn prioriteit niet meer bij het rustig blijven ligt, maar bij het geen klappen uitdelen. Hij heeft dan liever dat hij iemand de huid vol scheld, dan dat hij iemand een bloedneus slaat, of erger. Echter is er een reden dat Cole zo opstandig en opvliegerig is, gezien hij vol met opgekropte woede zich jegens zijn ouders, die hem, toen ze er achter kwamen dat hij een mutant was, hebben verwaarloosd en eigenlijk niet meer naar hem om keken. Het is dus eigenlijk diep zittende woede die hij nergens kwijt kan. Het enige dat hem een beetje weet te kalmeren is muziek en daarom loopt hij ook dagelijks met oortjes in zijn oren door de gangen, of waar hij dan ook is op dat moment.
    Natuurlijk is Cole niet altijd zo'n opstandige jongen, hij heeft ook zijn goede kanten, maar dan moet hij goede dagen hebben en deze heeft hij eigenlijk maar zelden. Er zijn maar een paar mensen die tot hem door kunnen komen en die zijn goede kant écht zien. Negen van de tien keer speelt hij zijn goede humeur, omdat hij niet als 'de eikel' gezien wil worden, al weet hij zelf ook dat dit moeilijk zal gaan, gezien hij niet altijd door heeft wanneer hij een ongepaste opmerking maakt of weer eens een grote mond heeft.
    Wanneer hij alleen is met een persoon die tot hem door kan komen, dan kan hij gezellig zijn en écht lachen, maar ook huilen. Echter weet niemand dat zijn ouders hem hebben 'verstoten' en zegt hij tegen iedereen dat ze dood zijn gegaan tijdens een auto-ongeluk en dat hij verder is opgegroeid in een pleeggezin. Hij is dus eigenlijk tegen niemand eerlijk over zijn verleden.
    Ondanks alles is Cole een best snuggere jongen en komt informatie snel tot hem door. Zijn geheugen is bijna optimaal te noemen en hij kan cijferreeksen en lange woorden gemakkelijk onthouden. Vaak week hij ze drie dagen later nog steeds, zonder dat hij het nog gezien heeft. Op zich vindt hij het wel positief dat hij best snugger is, want voor hem voelt het dat hij tenminste nog iets heeft bereikt in zijn leven. Hij ontkent het ook niet dat hij best slim is en kan anderen zelfs te hulp schieten als ze echt hulp nodig hebben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^Yara is een goede luisteraar. En daarnaast loopt ze achter met school, dus misschien dat ze zo elkaar kennen/versterken?

    Ik ga haar even afmaken en zal dan even een lijstje maken...

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 22:02 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Mweh ik weet even niet wat ik met mijn rol aan moet


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Perffect schreef:
    ^Yara is een goede luisteraar. En daarnaast loopt ze achter met school, dus misschien dat ze zo elkaar kennen/versterken?

    Ik ga haar even afmaken en zal dan even een lijstje maken...


    Dat vind ik wel een goede. Dat hij haar helpt met leren en zo ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leander is ook klaar en staat open voor relaties ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    YARA MARIA THOMPSON p. 3


    Vision - 18 jaar - gevoelig, teruggetrokken, lief - voelt zich een heks - drie jaar op de Academy


    - een paar mensen die op de Academy haar familie vormen
    - een dominant persoon, waar Yara zich op het gemak bij voelt
    - iemand die heer leuk vindt, maar wat zij niet zo door heeft
    - iemand die Yara op de tenen heeft getrapt door haar tactloze oprechte opmerkingen (ze is niet bot, maar kent geen subtiliteit, dus zal bijvoorbeeld gewoon zeggen: wow jij bent brutaal. Terwijl dat voor haar geen negatieve bijklank heeft. Alleen bij mensen die ze al iets beter kent).
    - iemand waarvoor ze pijn heeft geleden (vindt ze niet erg)
    - één iemand die de enige is die haar eens visioenen heeft zien hebben

    EN EVT
    - iemand die haar 3 jaar geleden als dakloze gevonden heeft en haar naar de school heeft gebracht (iemand met een bepaalde talent waarmee hij/zij kon voelen dat zij een mutant is)

    EN
    Als je nog iets leuks bedenkt hihi

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 9:40 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    @The100, jaa!! Zijn ze dan wel goed bevriend/ voelen zich op hun gemak bij elkaar?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Arthur is bij deze ook open voor relaties - liefst een paar positieve. Maar zullen er niet superveel zijn.


    A girl who wonders.

    Ameleigh en Zeph staan open voor allerlei relaties. Morgen zal ik een relatielijstje posten met specifieke dingen die ik zoek.


    •

    Perffect schreef:
    @The100, jaa!! Zijn ze dan wel goed bevriend/ voelen zich op hun gemak bij elkaar?

    Let's do that ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    gaaah, ik moet nog steeds beginnen en ben nog niet eens uit over gave D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mina topicaas


    Geloof niet alles wat je denkt

    Doe maar rustig!! Er is nog maar één relatie afgesproken!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik twijfel tussen Pyrokinesis and Sense Manipulation

    The ability to manipulate physical senses of oneself or others. The user has complete control over the senses of oneself and others, including sight, smell, hearing, touch, taste, balance, pain, etc, allowing them to freely alter and manipulate them. They can enhance, reduce or remove them temporarily or permanently, protect them from being overwhelmed, cause the target to sense things that aren't there or prevent them from sensing things that are, cause/remove sensory ailments, etc.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ^oeh dat laatste is leuk. Ik zou dan wel een beetje afbakenen zodat het niet te veel op Pain enducement lijkt.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.