• Addams Academy
    Is there truly a way to know —
    whether it’s a curse, or a gift?

    Reeds jarenlang is Addams Academy, gelegen in Seattle, een haven voor mensen met gaven — in de volksmond ‘mutanten’ genoemd. Opgericht door Archie Addams en nu reeds gesteund door de overheid, is het instituut er om die personen die met hun Talent — steevast zo genoemd binnen de academie — problemen veroorzaakt hebben te helpen hun plaats binnen de maatschappij te vinden. Zo krijgen de weglopers, criminelen en verloren zielen er niet alleen basis middelbare school & universitaire lessen en hulp in het krijgen van controle, maar ook alle kennis die ze benodigd hebben om bij het bereiken van 25—jarige leeftijd zelfstandig de wereld in kunnen gaan.
          Voor deze personen is Addams Academy dan ook een veilige thuishaven geworden, waar ze zich geaccepteerd weten te voelen. Want ondanks de wereld ze langzaamaan begint te accepteren, zijn er ook zij die ze compleet verachten — en streven naar hun dood. Zij staan gekend als ‘de Oppositie’ en zo sluw en genadeloos als ze klinken, is Addams Academy reeds lange tijd hun doelwit.


    Regels

    • Algemene huisregels van Quizlet
    • Afwezigheid langer dan drie dagen van te voren melden
    • Maximaal twee personages per persoon
    (Wil je toch een derde personage, moet je daarvoor eerst toestemming vragen aan Fester of Horvath)
    • Wees realistisch in het creëren van je personage(s)
    • Minimaal 200 woorden per post
    • 16+ is toegestaan — mits duidelijk aangegeven
    • Ruzies enkel en alleen IC
    • Alleen Marie / Fester en Mirte / Horvath maken nieuwe topics aan
    Rollen

    • Adira Delaine — Sempre — Emotion Manipulation — 1.8
    • Adreana Ebony Reve — Paddiecakes — Umbrakinesis — 1.2
    • Ameleigh Addams — Traynor — Pain Inducement — 1.7
    • Asra Lovett — Fester — Aerokinesis — 1.8
    • Veronica Blanche Graham — Pennyworth — Hydrokinesis — 1.7
    • Yara Maria Thompson — Perffect — Visions — 1.3
    • Zara Caldwell — Brinvi — Sense Manipulation — 1.8
    • Zea Silver Storm — Prongsie — Mediumship — 1.6

    • Arthur Addams — Fester — Healing — 1.7
    • Fergus Ciar Whelan — Prongsie — Nemesis Form — 1.6
    • Leander Nerve Conall — Necessity — Enhanced Strength — 1.7
    • Neo Silas Crawford — MabeI — Puppeteer — 1.8
    • Nicholas Miller — The100 — Telekinesis — 1.7
    • Talon Woods — MabeI — Telepathy — 1.8
    • Zephaniah Cohen — Traynor — Touch of Death — 1.4


    As children we always loved superheroes — desiring to become just as brave as they are: yet when given the opportunity, it would seem. . .
    it's simply so much easier to become the villain.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 19:17 ]


    •

    Ik zit op het moment in college dus ik kan niks afspreken :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Fester schreef:
    (...)

    Toooooop! Doen we!

    Oh en omdat je nog wilde dat hij nog agressief kan zijn tegen haar, misschien dat ze wel een soort van habit hebben om steeds elkaar weer te vergeven/naar elkaar toe te gaan?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Prongsie schreef:
    Ik zit op het moment in college dus ik kan niks afspreken :'D


    Ik ook maar het is saai as fuck.


    A girl who wonders.

    Hahaha know the feeling!

    Ik doe ff m'n jas uit en alles goed lezen.

    Enn, als niemand uit de rpg dit kan zijn, is het dan goed als een docent haar heeft gevonden?

    EN EVT
    - iemand die haar 3 jaar geleden als dakloze gevonden heeft en haar naar de school heeft gebracht (iemand met een bepaalde talent waarmee hij/zij kon voelen dat zij een mutant is)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Paddiecakes schreef:
    (...)
    Dee is best dominant, dus dat zou misschien wel kunnen? c:


    Hee,
    Ik weet niet zo goed of Dee de dominante is waarin Yara rust kan vinden, omdat Dee ook gespannen is en met haarzelf in de knoop ligt?

    Ik zag wel dit:
    Ze wil graag mee over haar - en andermans - krachten weten en probeert er het beste uit te halen.
    Misschien dat ze wel vriendinnen zijn, maar niet super dik en dat Dee een beetje probeert Yara in te laten zien hoe knap en goed Yara's Talent is?

    Als je dat niet leuk vindt, verzinnen we gewoon iets anders, hoor!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Prongsie schreef:
    Fergus en Zea (beiden pagina 6) zijn zo goed als af! Ik heb hun gaven een klein beetje uitgezocht op hun karakter en ik den kdat het best leuk past. c;
    Als de TS's me vertellen of ze goed zijn, vind ik het fijn haha! Ik weet nog niet precies wat ik zoek, maar ik kom nu op:
    Zea
    — iemand die haar steunt wanneer ze dreigt door te draaien
    — misschien iemand die ongeveer weet wat ze doormaakt (i.v.m. de dood etc.)
    — heel misschien een crush/flirt/ex/whatever you'd like
    Fergus
    — iemand/meerden die hem kan/kunnen handelen met zijn woede en frustratie
    — ???


    Omdat Zea nog relatief kort bij de Academy is, kan Yara nog wat onwennig jegens jaar zijn? Ik weet niet zo goed wat er verder nog kan zijn, haha. Het enige wat ik kan bedenken is de struggle met hun talent?

    Fergus is een echte leider, wat Yara heel fijn zou vinden. Dus misschien een soort van vrienden, waarbij zij zijn dominantie op prijs stelt/hem volgt? Yara is ook niet bang voor boze mensen of pijn en daarnaast is ze normaal al bang van haar visioenen, dus als hij haar per ongeluk haar grootste angst laat zien, maakt dat haar niet ineens extreem bang/woedend (omdat ze al dealt met visioenen).

    @Fester
    Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe Arthur en Yara bij elkaar aansluiten...

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 17:47 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Hee,
    Ik weet niet zo goed of Dee de dominante is waarin Yara rust kan vinden, omdat Dee ook gespannen is en met haarzelf in de knoop ligt?

    Ik zag wel dit:
    Ze wil graag mee over haar - en andermans - krachten weten en probeert er het beste uit te halen.
    Misschien dat ze wel vriendinnen zijn, maar niet super dik en dat Dee een beetje probeert Yara in te laten zien hoe knap en goed Yara's Talent is?

    Als je dat niet leuk vindt, verzinnen we gewoon iets anders, hoor!

    Ik weet niet of Dee echt iemand's zelfvertrouwen op zou willen krikken, meer interesse in het uitvogelen van krachten, omdat ze heel leergierig is. Ik weet niet of je daar iets mee kan?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ja Yara heeft al bijles van iemand... Even denken hoor.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Denk er aan dat er nog heel veel rollen gemaakt moeten worden en je— je personage dus nog niet helemaal vol hoeft te gooien met relaties. (:

    Verder: houd het realistisch, kijk naar de lengte van aanwezigheid van de personages, maak geen asociaal persoon met tienduizend vrienden, etc. Geen ORPG's in de RPG.


    •

    Ik heb de beginpost in het praattopic bijgewerkt. De rollen die er in staan zijn af / in de maak. De rollen die zijn doorgestreept moeten op een of andere manier nog afgemaakt worden. De rollen die gewoon te zien zijn, zijn af en goedgekeurd!


    •

    Fester > Busker


    A girl who wonders.

    Moet mijn rol nog afgemaakt worden?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Moet mijn rol nog afgemaakt worden?


    Alleen nog de key person in haar geschiedenis. (:


    •

    Zoekende voor Ameleigh:
    • Persoon die haar enigszins angstig / nerveus maakt: Dee
    • Persoon op wie ze eens in irritatie / woede haar krachten heeft losgelaten
    • Beste vriendin
    • Ex
    • Crush, allerliefste iemand die qua persoonlijkheid óf ontzettend lijkt op Arthur óf juist volledig tegengesteld
    • Disney marathon buddy
    • Persoon met wie ze samen muziek kan maken
    • Persoon met wie ze nachtelijke wandelingen maakt, just to relax
    • Soulmate / Best friend / Other half: Arthur

    Zoekende voor Zephanian:
    • Meisje welke hij leuk vond (en wederzijds), maar hij heeft weggeduwd vanwege z'n krachten: Zea
    • Persoon die het aandurft om hem op zijn kleding aan te raken
    • Crush
    • Friend / Gaming buddy: Asra
    • Persoon die hem uit zijn paniekaanvallen kan halen: Zara
    • Persoon die hem 's nachts vergezeld met series bingen als hij nachtmerries heeft gehad: Zara
    • Persoon die hij eens per ongeluk heeft aangeraakt om diegene te helpen (bijvoorbeeld bij een val)
    • Persoon die hem uit zijn schulp trekt om mee te doen aan sociale activiteiten
    • Persoon die zijn pessimisme ombuigt naar optimisme en daar nooit genoeg van krijgt: Asra

    *** Mocht iemand andere ideeën hebben voor beiden, laat maar weten.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 21:09 ]


    •

    Mirts: wat moet ik nog veranderen/toevoegen? Ik ben nooit zo van die extra's etc. haha.

    Also:

    AMELEIGH
    — Persoon die haar enigszins angstig / nerveus maakt (Fergus)
    — Crush (Fergus)
    — Beste vriendin (Zea)

    ZEPHANIAN
    — Eventueel het meisje dat hij leuk vond? (Zea)

    Geen idee, verder. (: Ik moet alle rollen nog een keer goed doorlezen.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 21:08 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.