• Addams Academy
    Is there truly a way to know —
    whether it’s a curse, or a gift?

    Reeds jarenlang is Addams Academy, gelegen in Seattle, een haven voor mensen met gaven — in de volksmond ‘mutanten’ genoemd. Opgericht door Archie Addams en nu reeds gesteund door de overheid, is het instituut er om die personen die met hun Talent — steevast zo genoemd binnen de academie — problemen veroorzaakt hebben te helpen hun plaats binnen de maatschappij te vinden. Zo krijgen de weglopers, criminelen en verloren zielen er niet alleen basis middelbare school & universitaire lessen en hulp in het krijgen van controle, maar ook alle kennis die ze benodigd hebben om bij het bereiken van 25—jarige leeftijd zelfstandig de wereld in kunnen gaan.
          Voor deze personen is Addams Academy dan ook een veilige thuishaven geworden, waar ze zich geaccepteerd weten te voelen. Want ondanks de wereld ze langzaamaan begint te accepteren, zijn er ook zij die ze compleet verachten — en streven naar hun dood. Zij staan gekend als ‘de Oppositie’ en zo sluw en genadeloos als ze klinken, is Addams Academy reeds lange tijd hun doelwit.


    Regels

    • Algemene huisregels van Quizlet
    • Afwezigheid langer dan drie dagen van te voren melden
    • Maximaal twee personages per persoon
    (Wil je toch een derde personage, moet je daarvoor eerst toestemming vragen aan Fester of Horvath)
    • Wees realistisch in het creëren van je personage(s)
    • Minimaal 200 woorden per post
    • 16+ is toegestaan — mits duidelijk aangegeven
    • Ruzies enkel en alleen IC
    • Alleen Marie / Fester en Mirte / Horvath maken nieuwe topics aan
    Rollen

    • Adira Delaine — Sempre — Emotion Manipulation — 1.8
    • Adreana Ebony Reve — Paddiecakes — Umbrakinesis — 1.2
    • Ameleigh Addams — Traynor — Pain Inducement — 1.7
    • Asra Lovett — Fester — Aerokinesis — 1.8
    • Veronica Blanche Graham — Pennyworth — Hydrokinesis — 1.7
    • Yara Maria Thompson — Perffect — Visions — 1.3
    • Zara Caldwell — Brinvi — Sense Manipulation — 1.8
    • Zea Silver Storm — Prongsie — Mediumship — 1.6

    • Arthur Addams — Fester — Healing — 1.7
    • Fergus Ciar Whelan — Prongsie — Nemesis Form — 1.6
    • Leander Nerve Conall — Necessity — Enhanced Strength — 1.7
    • Neo Silas Crawford — MabeI — Puppeteer — 1.8
    • Nicholas Miller — The100 — Telekinesis — 1.7
    • Talon Woods — MabeI — Telepathy — 1.8
    • Zephaniah Cohen — Traynor — Touch of Death — 1.4


    As children we always loved superheroes — desiring to become just as brave as they are: yet when given the opportunity, it would seem. . .
    it's simply so much easier to become the villain.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 19:17 ]


    •

    Wat ik graag voor Arthur wil (maar mogen zeker nog dingen bij):
    - Een ex, welke hij soms nog eens agressief durft tegen zijn.
    - Een goede vriend(in)
    - Partner in crime-iets
    - Iemand die loyaal aan 'm is.
    - Iemand die 'm eventueel helpt met zijn discalculie.
    - Buttload 'vijanden'

    (Kan een combo zijn.)

    Also, ik besef me net hoe goed zijn persoonlijkheid en gave uitkomen. Kan hij een uitbarsting hebben en het daarna helen, like nothing ever happened. Oooh mijn God, wat vind ik het leuk als puzzelstukjes zo mooi in elkaar vallen.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 22:57 ]


    A girl who wonders.

    Fergus en Zea (beiden pagina 6) zijn zo goed als af! Ik heb hun gaven een klein beetje uitgezocht op hun karakter en ik den kdat het best leuk past. c;
    Als de TS's me vertellen of ze goed zijn, vind ik het fijn haha! Ik weet nog niet precies wat ik zoek, maar ik kom nu op:

    Zea
    — iemand die haar steunt wanneer ze dreigt door te draaien
    — misschien iemand die ongeveer weet wat ze doormaakt (i.v.m. de dood etc.)
    — heel misschien een crush/flirt/ex/whatever you'd like
    Fergus
    — iemand/meerden die hem kan/kunnen handelen met zijn woede en frustratie
    — ???


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Brinvi schreef:
    Ik twijfel tussen Pyrokinesis and Sense Manipulation

    The ability to manipulate physical senses of oneself or others. The user has complete control over the senses of oneself and others, including sight, smell, hearing, touch, taste, balance, pain, etc, allowing them to freely alter and manipulate them. They can enhance, reduce or remove them temporarily or permanently, protect them from being overwhelmed, cause the target to sense things that aren't there or prevent them from sensing things that are, cause/remove sensory ailments, etc.


    En ik heb ook fc dilemma D;
    Paige Reifler, Maia Cotton, Kelly Gale

    Indecisive day today


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brinvi schreef:
    (...)

    En ik heb ook fc dilemma D;
    Paige Reifler, Maia Cotton, Kelly Gale

    Indecisive day today


    Ik zou voor Sense Manipulation gaan. Is weer wat anders
    En ik vind persoonlijk Paige Reifler het leukst.
    .


    A girl who wonders.

    Wat ik voor Adira zoek zijn twee hele hechte vriendschappen. Verder zal ze voornamelijk veel op zichzelf zijn en mensen met enorm sterke emoties vermijden. Misschien ook iemand waarvan ze weet dat die dusdanig heftige, negatieve emoties heeft dat ze diens emoties vrijwillig op zich neemt indien het die persoon te veel wordt. En misschien een persoon met heftige, positieve emoties (als die er is), waarmee ze vaak oefent om haar controle over haar kracht te vergroten. (Van die laatste twee kunnen het ook meerderen zijn/gecombineerd worden met een hechte vriendschap)

    [ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 23:41 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik heb Dee voor iedereen die wil, maar ze heeft nog niet echt heel erg een karakter haha. Dat komt morgen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sempre schreef:
    Wat ik voor Adira zoek zijn twee hele hechte vriendschappen. Verder zal ze voornamelijk veel op zichzelf zijn en mensen met enorm sterke emoties vermijden. Misschien ook iemand waarvan ze weet dat die dusdanig heftige, negatieve emoties heeft dat ze diens emoties vrijwillig op zich neemt indien het die persoon te veel wordt. En misschien een persoon met heftige, positieve emoties (als die er is), waarmee ze vaak oefent om haar controle over haar kracht te vergroten.


    Daar heb ik Zea eventueel voor?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sempre schreef:
    Wat ik voor Adira zoek zijn twee hele hechte vriendschappen. Verder zal ze voornamelijk veel op zichzelf zijn en mensen met enorm sterke emoties vermijden. Misschien ook iemand waarvan ze weet dat die dusdanig heftige, negatieve emoties heeft dat ze diens emoties vrijwillig op zich neemt indien het die persoon te veel wordt. En misschien een persoon met heftige, positieve emoties (als die er is), waarmee ze vaak oefent om haar controle over haar kracht te vergroten.


    Asra is één brok positiviteit, als je daar wat mee wilt doen.


    A girl who wonders.

    Prongsie schreef:
    (...)

    Daar heb ik Zea eventueel voor?


    Voor welke optie? ;D


    Fester schreef:
    (...)

    Asra is één brok positiviteit, als je daar wat mee wilt doen.


    Oh dat is echt precies wat Adira nodig heeft :'D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Chloe: Zea heeft nogal heftige, negatieve emoties, hehe. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sempre schreef:
    Wat ik voor Adira zoek zijn twee hele hechte vriendschappen. Verder zal ze voornamelijk veel op zichzelf zijn en mensen met enorm sterke emoties vermijden. Misschien ook iemand waarvan ze weet dat die dusdanig heftige, negatieve emoties heeft dat ze diens emoties vrijwillig op zich neemt indien het die persoon te veel wordt. En misschien een persoon met heftige, positieve emoties (als die er is), waarmee ze vaak oefent om haar controle over haar kracht te vergroten. (Van die laatste twee kunnen het ook meerderen zijn/gecombineerd worden met een hechte vriendschap)


    Misschien Yara met haar 'ik ben een heks en ik ben slecht' gebeuren?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Voorrr Asra zoek ik:
    - Een vertrouwenspersoon
    - Iemand waarmee ze haar liefde voor muziek kan delen.
    - Eventueel een persoon die haar haar helpt met van die simpele dingen, zonder er een bigdeal van te maken; like kledij uitkiezen, etc.
    - Nog veel meer, laat maar komen.


    A girl who wonders.

    Als hier niemand voor is, is het dan goed dat een docent (of student toen en inmiddels docent oid) haar gevonden heeft?

    EN EVT
    - iemand die haar 3 jaar geleden als dakloze gevonden heeft en haar naar de school heeft gebracht (iemand met een bepaalde talent waarmee hij/zij kon voelen dat zij een mutant is)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    I am not sure of ik een klootzak ga maken die zijn kracht misbruikt (manipulatie van andermans krachten) wanneer mogelijk of een cutiepatootie die iedereen wilt/probeert te helpen met zijn/haar krachten. :'D


    That is a perfect copy of reality.

    Marlow schreef:
    I am not sure of ik een klootzak ga maken die zijn kracht misbruikt (manipulatie van andermans krachten) wanneer mogelijk of een cutiepatootie die iedereen wilt/probeert te helpen met zijn/haar krachten. :'D


    Het maakt mij niet uit, je mag doen wat je wil (:
    Ik meld gewoon even dat Neo een type zoals je eerste idee is.
    Kan jouw personage trouwens andermans krachten overnemen of neemt hij de persoon over ?(want Neo heeft dat laatste)


    Mhm?