• Doll House
    Everyone thinks that
    we're perfect.





    Story
    Weet jij wat er vroeger allemaal in je poppenhuis afspeelde toen jij de kamer verliet? Nee, niemand weet het. Men denkt dat er niks gebeurd, maar er is wel degelijk wat gaande. Mandy Martin, een dame die voor haar verjaardag een poppenhuis kreeg, had er ook niks van verwacht. Ze geloofde men en liet het poppenhuis achter in haar slaapkamer, maar dat was een fout, want haar poppenhuis is al ze weg is pas echt een dolle boel. Wat er gebeurd? Elke keer als de deur gesloten wordt gaan de armen bewegen, krijgen de benen gevoel en gaan de monden open. De poppen krijgen hun gedachten terug en nu begint hen leven als de poppen in een poppenhuis. Had je dat niet verwacht? Mandy ook niet, maar toch is het wel degelijk waar. Wij volgen de poppen in haar poppenhuis als zij de kamer verlaten heeft. Hoe hen leven zich afspeelt in haar poppenhuis.

    Rollen
    MEIDEN VOL
    naam - geslacht - faceclaim - username - pagina

    Hermoine Cain - meisje - Melanie Martinez - CarouseI - 1.3
    Olive Jackson - meisje - Emily Bador - Vesania - 1.5
    ??? - meisje - ??? - Melancholic - ???
    ??? - meisje - Sabrina Carpenter - JoSnape - ???
    Scarlett Ariana Bones - meisje - Adelaide Kane - Ochtendzon - 1.5
    Helena Lysander - meisje - ??? - Soco - 1.3
    Madelyn Davids - meisje - Chloë Moretz - Iratus - 1.5
    Amore Huntington - meisje - Eliza Kayudina - Desierto - 1.3
    Veronica Reed - meisje - Kimmy Schram - Ochtendzon - 1.6
    ??? - meisje - ??? - _Orphan_ - ???

    ??? - jongen - ??? - CarouseI - ???
    ??? - jongen - Orlando Bloom - Allmilla - ???
    ??? - Jongen - Logan Lerman - Iratus - ???
    ??? - jongen - ??? - Atarau - ???



    Lijst

    Naam
    Leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Overig


    Regels

    - Een kort woordenaantal, makkelijk haalbaar.
    - Er bestaan geen perfecte personages.
    - Nieuwe topics worden gemaakt door mij, tenzij anders aangegeven
    - Wij volgen sowieso de huisregels van Quizlet.
    - Relaties&Shit is voor het praattopic, onthoudt dat.


    PRAATTOPIC

    [ bericht aangepast op 11 maart 2017 - 18:31 ]


    Just say you'll be my firefly, take everything or nothing at all.

    Desierto schreef:
    Ik ga het gewoon doen. Girl for me? c;


    STAAT. :)


    Just say you'll be my firefly, take everything or nothing at all.

    Alycia Debnam-Carey als een meisjes pop xD


    Edit: Mogelijk? ;)

    [ bericht aangepast op 8 maart 2017 - 20:43 ]


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Hoe kan een pop eigenlijk een geschiedenis hebben? Want het staat in het lijstje en tja... Wat bedoel je dan precies. Geschiedenis in de trant van 'echt menselijk'?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Iratus schreef:
    Hoe kan een pop eigenlijk een geschiedenis hebben? Want het staat in het lijstje en tja... Wat bedoel je dan precies. Geschiedenis in de trant van 'echt menselijk'?

    Van de vorige eigenaar nog of van de poppen maker of je mag het weghalen dat je pop nieuw is, uit de frabriek of zo.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2017 - 20:46 ]


    Just say you'll be my firefly, take everything or nothing at all.

    Hermoine ''Cry Baby'' Cain

    Naam
    Hermoine Cain is de naam die Mandy haar gaf, haar verzamel naam is Cry Baby. Ook is het een bijnaam van haar, twee woorden die de dame in 1 woord kunnen beschrijven.

    Leeftijd
    Hermoine ziet er uit als een dame van 18 jaar, toch gedraagt ze zich echter jonger dan ze er uit ziet.

    Innerlijk
    Je had het vast al gesnapt, ''cry baby'' is de bijnaam die ze al kreeg nadat ze gemaakt was. Hermoine is nog al licht geraakt, ze kan er niet goed mee omgaan als vrienden van haar ineens haar gaan negeren en voor een ander inwisselen. Dit was vroeger al een grote zwakte van Hermoine. Ook is jaloezie toch een eigenschap die dan hoog bij haar opspeelt. De jongedame kan verder toch nog al druk zijn. Ze kan hyper zijn, en enorm vrolijk overkomen. Ze is beschermend en erg loyaal aan haar vrienden. Hermoine kan slecht liegen, ze begint dan altijd meteen te lachen. Ook is de dame creatief en intelligent, terwijl je het eigenlijk niet van haar verwacht. Behulpzaam, maar toch past onhandig ook bij haar beschrijving. Al die verschillende eigenschappen van haar komen door de ziekte die Hermoine heeft, ze kan zo maar ineens veranderen van emotie. Soms is ze een korte periode vrolijk, maar ook kan ze een lange periode verdrietig zijn. Alleen weet ze dat haar boze periodes sneller overgaan dan haar vrolijke. Hermoine heeft daarom wel mensen nodig die haar een tweede kans verdienen, helaas is dat niet altijd zo.

    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Na de fabriek belandde Hermoine bij een meisje genaamd Lola Williams. Hermoine had het leuk met haar, ze nam Hermoine mee naar zwemlessen, naar school, naar haar eerste dokters afspraak... Haar grootste geheimen deelde ze met Hermoine, ze waren close tot dat Lola ouder werd. Ze werd snel groter en had nieuwe vriendinnen. Lola begon Hermoine te vergeten en toen Hermoine op een dag 15 werd belandde de pop in een doos onder haar bed. De pop bleef daar liggen en uit eindelijk was Lola haar vergeten. Hermoine was verdrietig, en toen ze uit eindelijk onder het bed vandaan werd gehaald was ze dol blij, tot dat ze erachter kwam dat ze op de markt werd verkocht aan Mandy. Hermoine besloot Lola te vergeten en ook om een nieuwe start te maken met Mandy, maar nog altijd was is ze verdrietig als ze aan Lola denkt.
    Relaties
    Overig


    ✩ You're so fake, barbie is jealous


    ✩ Sometimes memories sneak out of my eyes and roll down my cheeks


    Think happy, be happy ✩


    ✩ I'm chainced every five seconds of me live ✩


    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 20:38 ]


    Just say you'll be my firefly, take everything or nothing at all.

    Wait a sec ik had toch alleen een meisje :x


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Atarau schreef:
    Wait a sec ik had toch alleen een meisje :x


    Letterlijk gezien had ik je inderdaad nodig als extra jongen xD


    Just say you'll be my firefly, take everything or nothing at all.

    CarouseI schreef:
    (...)
    Van de vorige eigenaar nog of van de poppen maker of je mag het weghalen dat je pop nieuw is, uit de frabriek of zo.

    Okeee, handig om te weten.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    CarouseI schreef:
    (...)

    Letterlijk gezien had ik je inderdaad nodig als extra jongen xD


    Wacht nee nee zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde dat een jongen ook prima was maar dat het meisje dan verviel zeg maar ^^
    Dus niet allebei want daar heb ik helaas geen tijd voor...


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mag mijn pop als faceclaim Kristine Froseth :Y)

    En kan ik alsnog die jongen met als FC Logan Lerman hebben? Nu zijn er nogal weinig jongens, dus ik dacht dat dat wel handig zou kunnen zijn?

    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 7:30 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Mijn FC wordt waarschijnlijk Eliza Kayudina


    El Diablo.



    Naam:
    Bella Amore.
    Bella betekent "Beautiful" en Amore betekent "Love".
    Deze naam is bewust voor haar uitgekozen, ze was veruit de mooiste creatie van haar maker. Deze hield van de pop.

    Leeftijd:
    Qua uiterlijk past ze makkelijk tussen de 15 en 17 jaar.
    Als pop werd echter zo'n 96 jaar geleden gemaakt, in 1921.

    Innerlijk:
    Bella is een dame met veel trots. Ze is ijdel en verzorgt zichzelf goed, wat duidelijk te zien is. Maar daarnaast is ze ook ijskoud en laat ze niemand binnen. Mysterieus, want niemand kent haar echt. Bella kan je met recht een sociopaat noemen. Ze kent geen schaamte, doet en denkt na over gruwelijke daden zonder zich er ooit echt schuldig over te voelen. Bella is niet het type dat spijt voelt en een verontschuldiging van haar kant is érg zeldzaam. Of beter gezegd eigenlijk, een verontschuldiging van haar kant zal nooit oprecht zijn.
    Bella is manipulatief en tegelijk enorm charmant. Ze wikkelt anderen met gemak om haar vinger en krijgt erg makkelijk haar zin. Ze slaat hierin makkelijk door, maar ook dit maakt haar helemaal niet uit. Zoals eerder gezegd is Bella erg trots, maar dit betekent tegelijk dat ze totaal geen kritiek kan hebben. In dit geval kan ze ook erg fel of zelfs een tikkeltje agressief uit de hoek komen.
    Bella voelt geen liefde meer. Niet meer. Ze weet dat ze het ooit heeft gevoeld, maar tegelijk voelt het alsof ze het nooit heeft gekend. Ze is keihard en laat al tientallen jaren lang niemand meer binnen. Niet echt tenminste, want in oppervlakkige relaties onderhouden is ze een ster. Tot slot heeft Bella iets gestoords in haar, a little bit insane you could say... Dit zou je eerst niet zeggen, maar langzaamaan zal de donkere waarheid omhoog kruipen... Kortom. Bella is trots en ijdel, een mooie buitenkant. Haar binnenkant is echter leeg, kil en voor iemand die er op gaat letten... Doodeng.


    Uiterlijk:
    • Perfecte blanke huid, net als porselein
    • Grote blauw-groene ogen, gesierd met een emotieloze blik
    • Smalle neus
    • Volle lippen, haar onderlip iets dikker dan haar bovenlip.
    • Haar lichaam is smal gemaakt met rondingen die hierbij passen
    • Bella word altijd gezien als een prachtige pop en wordt daardoor vaak in allemaal mooie kleertjes gestoken. Origineel had ze een roze jurkje met zwarte schoenen en een zwarte strik in haar haar, wat ze zo nu en dan nog steeds aan krijgt



    Geschiedenis:
    Bella werd gemaakt in Italië door een oudere man. Gianni was zijn naam en was na het overlijden van zijn vrouw erg eenzaam, kinderen had hij niet. Hij maakte speelgoed en zijn werk was bekend door de hele streek. Toen hij Bella echter maakte, was het al snel duidelijk dat dat zijn beste werk ooit was. Dit was dan ook het enige wat hij nooit zou verkopen en hij werd al snel gehecht aan haar. Net zoals Bella aan hem. Toen hij zes jaar later overleed zijn zijn spullen eigenlijk over de hele wereld verspreid gegaan. Bella kwam uiteindelijk met een paar andere poppen terecht in een asylum, waar al snel een meisje met een heftige depressie gehecht aan haar raakte. Allison. Ze nam Bella overal mee naartoe en het gaf haar een soort rust. Na een tijdje werd Bella ook vrij gehecht aan haar, maar op een dag was ze opeens weg.
    Bella bleef achter en werd praktisch vergeten. Hier begonnen de eerste scheuren in haar karakter te ontstaan. De insanity, hard, geen schuld. Dit groeide steeds meer. Toen het asylum jaren later sloot werden de beste voorwerpen verkocht en zo kwam ze bij een andere dame terecht. Maar ook dit hield op. En toen de volgende... En de volgende... Tot ze bij Mandy terecht kwam. Ondertussen hecht Bella zich aan niemand en is ook Mandy niks voor haar.

    Relaties:

    Extra:

    [ bericht aangepast op 11 maart 2017 - 21:27 ]


    El Diablo.

    Kan ik misschien nog een meisje spelen?


    Never grow up, it's a trap.

    NIEUWE ROLLEN STAAN!!!


    Just say you'll be my firefly, take everything or nothing at all.

    HELENA LYSANDER...
    QUOTE
    NAAM
    Helena • torch • latin
    Lysander • emancipation • greek


    LEEFTIJD
    19 • 5/2 • Aquarius


    QUOTE


    INNERLIJK
    Komt
    QUOTE
    UITERLIJK
    • FC: Griffin Arnlund •

    — LICHAAMSVORM:
    — LENGTE:
    — HAAR:
    — OGEN:
    — HUIDSKLEUR:


    GESCHIEDENIS
    text.


    • QUOTE •

    RELATIES






    EXTRA
    text

    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 21:00 ]


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.