• Doll House
    Everyone thinks that
    we're perfect.





    Story
    Weet jij wat er vroeger allemaal in je poppenhuis afspeelde toen jij de kamer verliet? Nee, niemand weet het. Men denkt dat er niks gebeurd, maar er is wel degelijk wat gaande. Mandy Martin, een dame die voor haar verjaardag een poppenhuis kreeg, had er ook niks van verwacht. Ze geloofde men en liet het poppenhuis achter in haar slaapkamer, maar dat was een fout, want haar poppenhuis is al ze weg is pas echt een dolle boel. Wat er gebeurd? Elke keer als de deur gesloten wordt gaan de armen bewegen, krijgen de benen gevoel en gaan de monden open. De poppen krijgen hun gedachten terug en nu begint hen leven als de poppen in een poppenhuis. Had je dat niet verwacht? Mandy ook niet, maar toch is het wel degelijk waar. Wij volgen de poppen in haar poppenhuis als zij de kamer verlaten heeft. Hoe hen leven zich afspeelt in haar poppenhuis.

    Rollen
    MEIDEN VOL
    naam - geslacht - faceclaim - username - pagina

    Hermoine Cain - meisje - Melanie Martinez - CarouseI - 1.3
    Olive Jackson - meisje - Emily Bador - Vesania - 1.5
    ??? - meisje - ??? - Melancholic - ???
    ??? - meisje - Sabrina Carpenter - JoSnape - ???
    Scarlett Ariana Bones - meisje - Adelaide Kane - Ochtendzon - 1.5
    Helena Lysander - meisje - ??? - Soco - 1.3
    Madelyn Davids - meisje - Chloë Moretz - Iratus - 1.5
    Amore Huntington - meisje - Eliza Kayudina - Desierto - 1.3
    Veronica Reed - meisje - Kimmy Schram - Ochtendzon - 1.6
    ??? - meisje - ??? - _Orphan_ - ???

    ??? - jongen - ??? - CarouseI - ???
    ??? - jongen - Orlando Bloom - Allmilla - ???
    ??? - Jongen - Logan Lerman - Iratus - ???
    ??? - jongen - ??? - Atarau - ???



    Lijst

    Naam
    Leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Overig


    Regels

    - Een kort woordenaantal, makkelijk haalbaar.
    - Er bestaan geen perfecte personages.
    - Nieuwe topics worden gemaakt door mij, tenzij anders aangegeven
    - Wij volgen sowieso de huisregels van Quizlet.
    - Relaties&Shit is voor het praattopic, onthoudt dat.


    PRAATTOPIC

    [ bericht aangepast op 11 maart 2017 - 18:31 ]


    Just say you'll be my firefly, take everything or nothing at all.

    Iratus schreef:
    (...)
    Rip the bouncing ball


    Ja kijk Bouncing Ball is heel leuk
    Maar als ik iemand bang wil maken werkt het lief uitziende Childje niet
    Dan heb ik Olive nodig, want die is nu eenmaal gestoord


    obsessive rage

    Vesania schreef:
    (...)

    Ja kijk Bouncing Ball is heel leuk
    Maar als ik iemand bang wil maken werkt het lief uitziende Childje niet
    Dan heb ik Olive nodig, want die is nu eenmaal gestoord

    Gezellig


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Mag ik van mijn meisje nog een jongen maken ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Atarau schreef:
    Mag ik van mijn meisje nog een jongen maken ^^


    Weet je het zeker,
    Want dan heb ik 9 meiden en dan gaat
    Je rol snel naar een ander 😂😂


    Just say you'll be my firefly, take everything or nothing at all.

    CarouseI schreef:
    (...)

    Weet je het zeker,
    Want dan heb ik 9 meiden en dan gaat
    Je rol snel naar een ander 😂😂


    Ik shotgun haar meisje wel en maybe kunnen we dat kind samen spelen ☺


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    CarouseI schreef:
    (...)

    Weet je het zeker,
    Want dan heb ik 9 meiden en dan gaat
    Je rol snel naar een ander 😂😂


    Als t niet erg is dat ik dan van een andere RPG mij jongen pak weet ik het heel zeker!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Atarau schreef:
    (...)

    Als t niet erg is dat ik dan van een andere RPG mij jongen pak weet ik het heel zeker!


    Goed ^^


    Just say you'll be my firefly, take everything or nothing at all.


    Naam
    Leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Overig


    ✩✩


    ✩✩


    ✩✩


    ✩✩


    [ bericht aangepast op 11 maart 2017 - 9:59 ]


    Just say you'll be my firefly, take everything or nothing at all.

    Weet je al welke fc je wil?

    [ bericht aangepast op 11 maart 2017 - 10:11 ]


    Just say you'll be my firefly, take everything or nothing at all.

    CarouseI schreef:
    Weet je al welke fc je wil?


    Mag ik Adelaide Kane?


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Ochtendzon schreef:
    (...)

    Mag ik Adelaide Kane?


    Aaah this is going to feel weird, alsof ik naar een veel knappere versie van mezelf kijk
    Okay ik houd mijn mond al


    obsessive rage


    NAME
    Naam Van haar maker kreeg ze de naam "Olive Jackson". Een hoop mensen weten dit echter niet eens, omdat ze het niemand ooit heeft verteld. Ze weet zelf prima hoe ze heet, maar zegt dat ze het een stomme naam vindt en je zal neersteken als je haar zo noemt. Dit is eigenlijk omdat ze ontzettend boos is op haar maker die haar in de steek liet.
    Betekenis Olive betekent "Olijf" en Jackson "Zoon van Jack". Met haar voornaam kan ze leven, maar haar achternaam niet.
    Bijnamen Twist, of de Twister. Aan sommigen stelt ze zich nog wel voor als "Olive Twist", gezien ze het grappig vindt dat het op de vergeleken met haar veel te aardige Oliver Twist van Charles Dickens lijkt. Deze naam heeft een jongen van wie ze een tijdje was gekregen.


    AGE
    Leeftijd Olive is gemaakt als een pop die er ongeveer als zeventien jaar jong uitziet, haar mentale leeftijd schommelt echter tussen de zes en dertig jaar.
    Geboortedatum Ze is gemaakt op 12 juni.
    Sterrenbeeld Tweelingen, hier heeft ze geen problemen mee.


    You see this thingy? It's called a gun, and this little thing, the bullet, is it's way to paint your head red, fits with your blue eyes and stuff,

    i love chaos, the way you can drown in it, and just forget who you are

    INNER
    Positieve eigenschappen
    --Slim
    --Filosofisch
    --Charmant
    --Dapper
    --Grappig
    Negatieve eigenschappen
    --Sadistisch
    --Psychopaat
    --Sarcastisch
    --Eenzaam
    --Te nieuwsgierig
          De meeste mensen die je "gestoord" noemt, zijn gewoon op een grappige manier. Bij Olive niet. Nu kunnen haar sarcastische of flauwe opmerkingen echt heel grappig klinken, ze is mentaal niet in orde en kan geen medelijden voelen. Ze weet heus wel dat ze over je grens heen gaat, en je pijn doet, maar ze is wat dat betreft echt een psychopaat en vindt alles wat om "liefde" heen hangt maar stom.
    Ze is erg kinderlijk, maar dan wel bitter voor een kind. Ze komt vaak vrolijk over en doet extreem luchtig over zaken als dood, moord, en jezelf in iets verliezen. Maar laten we ook eens naar haar positieve kanten kijken: Ze is ontzettend filosofisch en ook vrij charmant, bang zal je haar ook niet zo gauw krijgen. Ze is technisch gezien eigenlijk gewoon nog maar een jaar of negen, maar dan wel een stuk slimmer, ze durft mensen niet te dichtbij te laten komen, omdat ze gewoon echt een aantal rotdingen heeft meegemaakt, zelfs al is ze een pop. Als ze dat niet had meegemaakt, zou ze een charmante, introverte droomster zijn. Helaas voor Olive heeft ze die dingen wel meegemaakt, en is ze een harteloze psychopaat geworden.

    I can fool everyone, simply because I am a fool,


    if alice was a c r a z y one in a mental hospital, hallicunating about wonderland, i could've been her


    Sarcasm is my protection
    PAST
    Geschiedenis Olive werd gemaakt door Ethan Jackson, en de reden dat hij dat deed, was eigenlijk vergelijkbaar met die van Pinoccio. Ethan was dan misschien al een tijd poppenmaker, hij had zelf geen kind waaraan hij het kon geven, en toen hij Olive had gemaakt, besloot hij haar te houden. Toen Olive zichzelf verraadde dat ze leefde, schrok hij hier zo erg van dat hij haar toch verkocht, en gezien hij voor Olive echt als vader aanvoelde, dat ze zich nogal in de steek gelaten voelde. Ze werd echter wel snel verkocht aan een meisje, dat Olive in de trein liet liggen, waar ze uit werd gegooid, en gevonden door een zwerver. Die zwerver hield haar voor een tijdje, maar Olive werd vrij snel weer gestolen. Dat gebeurde een aantal keer, tot ze bij een jonge zakkenroller, Robin Mice kwam, die haar "Twist" noemde, en er ook achter kwam dat ze leefde. Anders dan Olives vader, gooide hij haar niet weg, hij zag haar eigenlijk meer als beste vriendin, en later zelfs als zus. Toen Robin ziek werd en eraan dood ging, brak haar hart echter en besloot ze nooit meer om iemand te geven. Niet helemaal bewust, en daarvoor had ze al tamelijk psychopatische en sadistische trekjes, maar dat was echt de druppel. Ze werd weer gevonden door een verkoper en gerepareerd van de schade die ze had opgelopen en verkocht aan iemand, die ze trauma's heeft laten oplopen en dus werd ze terug gebracht. Het volgende kind heeft ze daadwerkelijk neergestoken, en dus werd ze weer terug gebracht. Nu werd ze gekocht door Mandy, die ze nog niets heeft aangedaan.

    No one ever said the devil had to be a man. Okay, maybe they did, but she isn't, I'm the devil.


    RELATED
    Ethan Jackson Haar maker die Olive verkocht. Er is niemand wie ze liever zou vermoorden, en ze vermoordt al graag.
    Robin Mice Haar ondertussen dode "broertje", een jonge zakkenroller die op zijn twaalfde is overleden.

    oh how funny, someone who is called olive, just like me! but my last name surely isn't jackson

    You're part of a machine, you are not a human being.
    With your face all made up, living on a screen,
    low on selfesteem, so you run on
    g a s o l i n e


    you want my heart? you mean that black, empty hole in my chest? you can have it

    P
    S
    Y
    C
    H
    O
    P
    A
    T
    H
    SKILLS
    Fysiek Gezien Olive een pop is, en hierdoor breekbaar, is ze niet zo sterk, maar durft vreemd genoeg wel rare trucjes te doen, ook als ze weet dat ze zichzelf ermee breekt. Ze vindt het niet zo erg zichzelf kapot te maken, als ze maar gelijmd wordt. Ze is lichamelijk niet echt gebouwd voor een gevecht, letterlijk, gezien ze als het porseleinen pop voor op de vensterbank werd gemaakt, en niet als vechtrobot.
    Wapens Hier is Olive dan weer wel goed in. Messen, glasscherven, als het maar tastbaar is weet ze er een moordwapen van te maken. Als ze een pistool in haar formaat zou vinden, zou ze dat ook prima kunnen gebruiken.
    Woorden Words are weapens, dat spreekwoord past perfect bij Olive. Ze heeft een scherpe tong en is niet bang die te gebruiken, ze kleineert anderen zonder enige wroeging te voelen.
    Gedachten Deze dame is slim en kan prima een val opzetten, het werkt misschien wel beter dan direct. Het is misschien wel iets chaotischer dan echt ideaal, maar goed.


    APPEARENCE
    Gezicht Olive ziet er exotisch uit, en haar maker heeft haar op Marilyn Monroe laten lijken, omdat hij dat mooi vond. Ze heeft een zacht, hartvormig gezicht met een wipneus, die eigenlijk behoorlijk veel op een glijbaan lijkt als je het op een bepaalde manier bekijkt. Ze heeft volle, "ronde" lippen die vrij rood zijn, terwijl de rest van haar huid gebruind is en bezaaid met sproeten. In Olives ogen kan je de waanzin die ze gecreëerd heeft zien, de donkere, amandelvormige kijkers en zwarte wimpers die eromheen waaieren mogen dan erg mooi zijn, ze weet er zo uit te kijken dat de bloeddorst en de bitterheid erin te zien zijn. Niet heel opvallend, maar wel aanwezig.
    Haren Anders dan op de foto's, heeft Olive golvend haar. Donker met een pony, maar vele pijpenkrullen, meestal met een paar rode strikken in twee staartjes gebonden. De punten zijn lichter dan de bovenkant, blond zelfs, en Olive vindt het prima zo.
    Lichaam Je kan goed zien dat haar vader een getalenteerd man was, want Olives lichaam - al is het van porselein, ziet er vrij echt uit. Ze heeft vrouwelijke vormen, maar niet meer dan een zeventienjarige zou hebben. Het groeit ook niet, gezien ze een pop is.
    Kleding Van Mandy krijgt Olive altijd een donkerrode tuinbroek met daaronder een blauwe blouse met opgestroopte mouwen aan, lange, zwart wit gestreepte kousen en zwarte laarsjes aan. Hier heeft Olive geen problemen mee, ze vindt zowel het rood als blauw mooi en zou het niet zo gauw veranderen.


    EXTRA
    Likes Robin, woorden met een m, filosofie, lezen, bewegen, messen, anderen in de weg zitten, zwart, rood, grijnzen, zich verkleden,"doe-alsof-spellen", muziek maken, pijn
    Dislikes Haar vader, liefde, de kleur paars, schuld bekennen, haar ware naam, horen dat ze iets fout doet, zichzelf, de wereld, treinen
    Lievelingskleur Rood en zwart, hoe cliché. Iets minder cliché houdt ze ook van blauw, zeker in contrast met rood.
    Lievelingsdier Een schildpadkat, het dier lijkt ook veel op Olive.
    Zwarte lijst Bovenaan staat haar vader, en zijzelf staat ook redelijk hoog. Het is niet dat ze zichzelf echt zou neersteken, maar ze was er toch liever nooit geweest. De rest van de wereld, op enkele vrienden na, staat er ook op.
    Angsten Over het algemeen is Olive niet snel bang. Toch is ze heel, heel bang voor een stem die ze soms hoort en vreemde beelden die er niet zijn. Dit is eigenlijk gewoon omdat ze eens gebroken is en hierdoor zo is beschadigd dat ze is gaan hallucineren.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2017 - 19:56 ]


    obsessive rage

    S C A R L E T T B O N E S
    Soundtrack
    I may be a bad girl,
    but i'm a damn good woman.


    NAAM
    Scarlett Ariana Bones


    Scarlett - English - Means ``Red``
    Ariana - Italian - Means ``The most holy,``
    Bones - English - Means ``Bones.``

    LEEFTIJD
    18 jaar, gemaakt op 19 april. Ze gedraagt zich het meeste van de tijd zoals ze eruit ziet.

    NATIONALITEIT
    London, New York.

    UITERLIJK
    Adelaide Kane

    Scarlett heeft lang donkerbruin haar dat ongeveer tot haar borsten komt. Haar lieve gezichtje is het eerste wat je opvalt aan de dame, haar licht getinte huid en haar bruine ogen. Haar wenkbrauwen hebben een zwarte kleur net als haar wimpers. Haar glimlach vormt zich door volle lippen en een licht roze getint kleurtje.

    Scarlett draagt niet graag iets wat zo maar uit de kast is getrokken, Scarlett denkt echt wel na over haar uiterlijk. Daarom zien mensen haar snel als een ''modepopje'', maar dat is ze eigenlijk niet meteen. Haar favoriete kledingstuk is toch eigenlijk echt wel een warme grijze trui die niet alleen helpt als ze het koud heeft, maar ook ziet het er nog eens stijlvol uit op een spijkerbroek of gekleurde broek.

    Scarlett heeft een gouden ketting met een pijl eraan die ze al heeft toen ze werd gemaakt, Scarlett draagt hem altijd en overal. Ook heeft de dame verschillende oorbellen. Scarlett heeft geen tattoo's of piercings.


    RELATIES
    FAVORIETEN
    Eten • Chocolade, pizza Salami en lasagne.
    Drinken • Sinaasappelsap, cola en soms een biertje.
    Fruit • Aardbeien.
    Dier • Paarden.
    Woord • Iedereen ''darling'' noemen.
    Boek • Paper towns.

    EXTRA
    Likes • Feesten, schrijven, jongens, lezen en de nacht.
    Dislikes • Arrogantie, mensen die haar niet goed genoeg vinden en droge antwoorden.
    Verslavingen • Geen.
    Seksualiteit • Biseksueel.
    Angsten • Geen.
    Talen • Engels, Nederlands& Frans.
    KARAKTER
    Sarcasme, lichte arrogantie en realisme, maar ook eerlijkheid, creativiteit en moedigheid. Scarlett is qua eigenschap een tegenpool in één dame. Ze is een dame die zich groot gedraagt waar arrogantie in bijpast, maar ook kan ze haar zachte kant laten zien. Scarlett is meelevend en kan anderen heel goed begrijpen, maar of ze dat ook wil? Als Scarlett haar masker opheeft is ze hard, egoïstisch en kan het haar niet schelen wat anderen willen, ze wil iemand die ook maar dicht bij de rang ''vrienden'' komt meteen wegduwen, maar als ze haar masker verliest is ze een lieve meid die instaat voor een feestje en daar ook lol wil beleven.


    VERLEDEN
    Scarlett werd gemaakt in eigenlijk een soort barbie fabriek in Engeland. Ze belandde in een toy story in een dure winkelstraat in Londen en werd daar gekocht door een truttig meisje, het maakte het meisje eigenlijk niet uit en zette Scarlett op een plank bij andere dingen die ze vergeten was en toch nooit meer mee speelde. Toen het meisje erachter kwam dat Scarlett leefde wou het meisje het echter aan iedereen vertellen, aangezien de pop dat niet kon riskeren vertrok ze door het raam en kwam nooit meer terug. Scarlett kwam terecht bij een weggelopen meisje. Haar ouders haatte haar daarom was ze op een dag vertrokken. Scarlett maakte niet dezelfde fout als bij het truttige meisje en lette beter op. Ze werden best close met elkaar, maar dit duurde helaas niet lang. Scarlett werd gestolen en verkocht op de zwarte markt aan een man die eigenlijk gewoon een psychopaat was. Hij haalde poppen hoofden eraf en zette die overal in zijn huis neer, toen Scarlett op een dag aan de beurt was vluchtte ze opnieuw, en werd gelukkig gevonden door Mandy.


    Oh darling,
    go buy a personality.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2017 - 15:49 ]


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Mensen, CarouseI heef het
    PRAATTOPIC
    al aangemaakt.


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Madelyn "Maddie" Davids

    "We're all playing the game, just different levels. Living the same hell, just different devils."

    《《》》
    Naam

          Madelyn Hoge toren.
          Davids Zoon van David.

          Maddie Maddie. Misschien zie je het woord mad er wel in. Het kleine gestoorde meisje.

          Maddies maker, meneer Miller, gaf zijn pop de naam omdat hij het gewoon mooi vond, en passend. Het klonk charmant en het hoorde gewoon bij het meisje. Grote ogen, zijdezacht haar, haar schattigheid. Maar zelfs de maker zelf moest toegeven dat er iets met de pop was. Ze keek eng, dat was vast een foutje, dacht hij. Er was inderdaad iets fout gegaan. Nogal.
          Meneer Miller besloot ook meteen dat de afkorting Maddie zou zijn. Mad. Bovendien betekent Madelyn hoge toren, dat ook wel bij haar past. Ze leek altijd wat neer te kijken op de knuffels die meneer Miller vervaardigde.


    Leeftijd

          Maddie is, als pop zijnde, nog maar een jaar oud, zoiets. Als meisje schommelt haar uiterlijk ergens tussen de vijftien en negentien. Ze gedraagt zich als een vijftienjarige.


    "Mentally. Fucked. Up."

    "You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell."


    "I tell lies."

    Innerlijk
    +Slim
    + Strategisch
    + Plannenmaker
    + Goede leider
    + Goede faker
    + 'Leest' mensen goed
    + Overtuigende wil
    - Koppig
    - Geniet van pijn
    - Impulsief
    - Opvliegend
    - Bazig
    - Sadistisch

          Maddie heeft het meest verraderlijke karakter dat je kunt bedenken: ze ziet er lief uit en schattig maar dat is het enige onschuldige dat je aan haar zult zien. Dit is slechts voor onschuldigen in de omgeving die, volgens Maddie, niet verder kijken dan een onberispelijk en net meisje. Daarom houdt ze, aanwezige onschuldigen of niet, nooit haar mond en zal niet aarzelen om haar sarcasme of sadisme de overhand te laten nemen. Op gedempte toon dan weer wel, maar dat terzijde.
          Ze is zeer intelligent maar verkiest ervoor om zich te laten leiden door haar gevoel; ze is impulsief. Ze vindt het onuitstaanbaar als ze niet de leiding ergens over kan hebben. Vrienden heeft ze heus wel maar die gebruikt ze eerder en ze vindt het ook heerlijk om de baas over hen te spelen.
          Maddie is nogal een psychopaat. Dit komt omdat ze werd afgewezen, uiteraard. Ook is er iets misgegaan toen Maddie gemaakt werd, waardoor dit veel harder aankwam. Dus geniet ze van pijn en chaos, al helemaal als ze dit zelf heeft veroorzaakt.


    Geschiedenis

          Madelyn is niet van een merk, ze is namelijk gemaakt door een oude man genaamd David Miller. Hij maakte over het algemeen knuffels van de gehaakte lappen stof van zijn vrouw, Maddie was echter een uitzondering. Oorspronkelijk werd ze gemaakt voor een nogal rijk meisje maar toen zij de pop zag besloot ze dat iets ordinairs met goud haar en hemelsblauwe ogen toch mooier zou zijn. Daarom werd Madelyn verkocht aan Mandy.
          'Het is een felle,’ had meneer Miller gezegd. ‘Dat zie je ook wel aan haar blik.’ Meneer Miller had natuurlijk gelijk. Hij kon zich in zijn ouderdom niet herinneren dat hij haar zo gemaakt had, maar Madelyns ogen waren half dicht geknepen en haar mond was een strakke streep. Dit was natuurlijk omdat ze eerst werd afgewezen.
          ‘Ze heet Madelyn, Madelyn Davids, vernoemd naar haar maker. Je kunt ook wel afkorten naar Maddie, als je wilt. Wees er voorzichtig mee.
    "I know, I know. I stood up for myself. I'm such a bitch."
    Uiterlijk

          Gezicht Maddie heeft een verraderlijk lief smal gezichtje met grijsblauwe ogen en lichtroze lippen, een kleine neus.
          Haren Maddies haren zijn lang en blond glanzend met een grote slag er in, zodat het bijna krult. Meestal heeft ze het los of met een haarband om onschuldiger over te komen. Als ze slaapt of iets doet waar niemand bij heeft zit het in een slordige vlecht of lage staart.
          Lichaam Maddie is niet echt lang en niet echt kort. Poppen horen mooi te zijn dus is Maddie ook mooi. Ze heeft een mooi, slank figuur en lange, fijngevormde benen. Haar bewegingen zijn sierlijk, vooral haar armen hebben iets elegants als ze ermee zwaait tijdens het lopen en ook gewoon als ze haar armen laat hangen.
          Kleding Madelyn heeft een paar kledingstukken maar ze draagt toch vooral haar jurk. Deze is donkerblauw met een wit lint om haar middel, en ze stopt onder Maddies knieën.

    "Maybe this world's another planet's hell."

    Relaties

          Iemand die wil?


    Overige

          -
    《《》》


    i wanna vincent van gogh cry in a corner