• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 0:46 ]


    Caution first, always.

    IK HEB EEN SUSHI-CRAVING!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik wil mijn bed niet uit rip.


    This ain't no place for no better man.

    Arizzo schreef:
    Ik wil mijn bed niet uit rip.


    Waarom


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Arizzo schreef:
    Ik wil mijn bed niet uit rip.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    bff_bestfriend schreef:
    Morgen school kan en moet ik die irritante jongens naaien

    dat las ik verkeerd haha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    bff_bestfriend schreef:
    (...)

    Waarom


    Omdat de wereld nog niet klaar is voor mijn coolheid (cool)


    This ain't no place for no better man.

    Arizzo schreef:
    (...)

    Omdat de wereld nog niet klaar is voor mijn coolheid (cool)

    KCUH KUCH KUCH


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    doggo schreef:
    (...)
    KCUH KUCH KUCH


    (A)


    This ain't no place for no better man.

    Stop je ooit met het houden van een persoon die eerst alles voor je was en nu niets meer voor je is?

    I showered. Achievement of the day. And now i'm back in bed again. How ironic.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Woar schreef:
    Stop je ooit met het houden van een persoon die eerst alles voor je was en nu niets meer voor je is?


    Nee, maar er komt wel een moment dat je ermee kan leven en het kan accepteren, hoewel het soms jaren duurt.

    // de hele nacht een poging gedaan tot communiceren met de turkse gemeenschap. Dat wil zeggen dat ze geen ander argument konden bedenken dan 'maar Nederlanders gaan op vakantie in Turkije en hebben dus geen recht om te zeggen dat Nederland van hun is.'


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    En dan ontdek je dat dé geweldige username nog niet bezet is, maar je nog een maand moet wachten tot je je username kan veranderen :c


    i wanna die with you once or twice.

    leah, ik vind het jammer dat ik gisteren en de sessies ervoor zo weinig met je gesproken heb, je lijkt me namelijk een interessant persoon waar ik goed mee zou kunnen praten x


    OMGOMGOMG
    dit is zo lief van haar
    argl ik kan er echt niet bij dat iemand dat naar me zou sturen
    daaamn thanks girl


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aloy schreef:
    Q ligt er ook steeds langer uit 's nachts

    Dat viel mij ook al op de laatste tijd. Soms wel tot half 4.
    Aloy schreef:
    (...)

    Nee, maar er komt wel een moment dat je ermee kan leven en het kan accepteren, hoewel het soms jaren duurt.

    // de hele nacht een poging gedaan tot communiceren met de turkse gemeenschap. Dat wil zeggen dat ze geen ander argument konden bedenken dan 'maar Nederlanders gaan op vakantie in Turkije en hebben dus geen recht om te zeggen dat Nederland van hun is.'

    But I don't want tooooo
    Ik heb nu echt het idee dat ik gewoon niet verder kan met mijn leven, omdat ik het niet kan loslaten of accepteren. Ook al heb ik het uitgemaakt en was dat het beste wat ik gedaan heb, alleen zie ik dat nog niet in. Ik ga mezelf over een paar jaar dankbaar zijn dat ik mijn relatie verbroken heb.


    En @ het andere deel van je post:
    Haha, I agree.

    //
    Ik hou me absoluut niet met het nieuws daarover bezig, maar ik kwam dit gister tegen op 9gag. En ik ben het er wel mee eens. Also voor de duidelijkheid, omdat sommige mensen wel eens woorden niet zien die er wel staan: dit gaat alleen over de rellende Turken. Ik weet dat er ook Turken zijn die zich gedragen.
    We need to call them turkish-dutch people, but they only live for the turkish flag. When you want to live here, act like it or go away!

    Oh don't be confused. Those people aren't Dutch. They are 100% Turkish

    NederTurken, als jullie Erdogan zo'n geweldige vent vinden en compleet achter al zijn beslissingen staan, vertrek dan lekker naar Turkije.

    Ga lekker in je eigen land de hooligan uithangen.
    En also, 'our' homeland? GTF out of here!


    Ik vind de tweets van Wilders echt grappig.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 11:42 ]

    Her closet's such a mess
    Filled up with all the skeletons she's kept.


    — Inner peace, it's hard to find. —