• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 0:46 ]


    Caution first, always.

    "We zijn op tijd terug."
    Het is al 4 uur...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, waarom kan ik voor dit verslag nooit de informatie vinden, die ik wil hebben...


    Stenenlikker

    Ik snap niet waarom ik ook echt nog serieus reageer.

    For real, zeg gewoon wat je deze keer van me wil en vraag niet eerst hoe het met mij gaat, hoe het thuis is, hoe het op school gaat.. Het boeit je toch niet.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 16:54 ]

    Ennn inhaleeee
    and
    Exhaleeee


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik zeg het nog maar een keer: shorttrack is écht niet goed voor de zenuwen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn moeder is net weggegaan, morgen wordt ze geopereerd. Ik ben zo bang dat het mis gaat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als je me zo leuk vindt waarom dóe je dan nooit iets voor me. Woorden en whatsappjes zijn leuk, but *singing voice* words are so easy to say, you've got to show me love. Je hoeft me niet naar Parijs te nemen of zo, maar je had me best wel eens een bloemetje kunnen geven, me mee uiteten kunnen nemen, filmpje pakken, mijn ouders ontmoeten... Dit gaat gewoon nergens heen en ik voel me niet gerespecteerd door je, al helemaal niet wanneer je doet alsof ik niet besta terwijl we in dezelfde ruimte zijn..


    i put the fun in funeral

    Migaloo schreef:
    Mijn moeder is net weggegaan, morgen wordt ze geopereerd. Ik ben zo bang dat het mis gaat


    Waarvoor word je moeder geopereerd


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Boterkoek. :9~


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Boterkoek. :9~


    GEEF MIJ (kitty)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Crewbie schreef:
    (...)

    GEEF MIJ (kitty)


    Niet als je zo stoer doet met je GM smiley. :c
    Maar kom halen dan. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jaaaaa, mijn yogamat is binnen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Gibbs schreef:
    (...)

    Niet als je zo stoer doet met je GM smiley. :c
    Maar kom halen dan. :3


    (kitty)
    Nee, jij komt het brengen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Honger. Maar, dan moet ik twee trappen lopen. Ugh. Lui.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik denk dat het echt beter was geweest als ik me nooit op Quizlet had geregistreerd want alle vriendschappen die ik eruit heb gesleept lijken alleen maar in het nadeel te zijn van de ander, alhoewel -in hoeverre ik het 'vriendschappen' kan noemen.
    Daarbij, ik heb dat verhaal voor haar verjaardag echt opgeven nu, en degene die het aan haar durft te sturen gaat er zo erg aan.


    i wanna die with you once or twice.