• Amanda Schull (van 12 monkeys) aanrader! heeft gereageerd op mijn tweet!
    dus nu ben ik hartstikke SHOOK. *O*




    welke celeb heeft wel is op jou gereageerd? (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gaaf c: Om de een of andere reden is het altijd kicken als een bekend iemand je ziet staan tussen al die 5783289 anderen, haha. Ik heb een paar keer een like gekregen van Bry en zijn bassist Gary en daar was ik heel blij mee (bloos)

    Op mij? Nog nooit, whaha. Maar ik ben heel blij voor je, ik kan me inbeelden dat het enorm awesome is als dit gebeurt! *O*


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ah, wat gaaf! Op mij heeft nog nooit iemand gereageerd, maar iemand van een Marauders fanvid heeft mijn tweet daarover wel geliked. Toen was ik ook even shook.

    Oh wacht. Sophie Milzink heeft wel eens gereageerd op mijn tweet, en ze heeft iets van een week geleden ook een tweet geliked. Shookheid volgde.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2017 - 19:26 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wat fijn!

    Ik heb ooit een Twitter-conversatie gevoerd met de officiele Broadway-pagina van de musical Finding Neverland. En musicalmensen Anthony Rapp, Robbert van den Bergh en Lesli Margherita hebben al tweets van mij geliket ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dat is zo awesome. *O*

    Een paar Nederlandse acteurs hebben wel is op mijn tweet gereageerd en m'n favoriete band heeft m'n tweet een keer geliked. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you