• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2017 - 17:50 ]


    Caution first, always.

    Weer heerlijk in het olc bij die zeik meneer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom doe ik dit
    Ben ik officieel achterlijk ofzo


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Sorry

    To skip or not to skip this lecture.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Vergeet de schermen die koppijn geven niet. -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    uuuGGHH
    ik ga nooit meer geld voorschieten als we een gezamenlijk cadeau voor iemand halen. dat ik mijn geld kwijt ben is tot daar aan toe, maar ik word er gewoon oprecht verdrietig van dat ik de moeite neem om het hele cadeau in elkaar te zetten, voor iemand die ik niet eens zo goed ken, en in plaats van dankbaar te zijn maken mensen daar gewoon keihard misbruik van.


    i put the fun in funeral

    ofc


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil niet door dit weer om sigaretten te halen, maar mijn rookverslaving eist dit.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Komt mijn kamergenoot weer aan met haar eeuwige niet haar neus snuiten maar elke minuut snuiven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Prongsie schreef:
    To skip or not to skip this lecture.


    Update: I skipped.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Verdorie, nu weet ze wat we voor haar maken, en het moest een verrassing voor morgen zijn, ughh :/


    i wanna die with you once or twice.

    Ik voel me altijd een zeurzak overal met m'n 'ik kan niet zo goed Engels' ja idk, ik zit al redelijk boven het niveau van mijn klas maar ugh lezen is bagger.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik haaaat het
    En shit, morgen Latijn. Whoops

    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 18:05 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    kan iemand me even good vibes sturen voor morgen want ha ha ha ik ben Niet klaar voor wiskunde Rip


    Heaven is a place that we all have

    Zucht


    LaAt ZiEn WiE jE bENt