• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2017 - 17:50 ]


    Caution first, always.

    cobblepot schreef:
    (...)
    yesss :c
    heheh


    Maar de anderen hierboven hebben onze streak verpest. :c

    *schraapt keel*

    WHO AM I?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    Maar de anderen hierboven hebben onze streak verpest. :c

    *schraapt keel*

    WHO AM I?

    2 4 6 0 *oOONEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE*


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Bed. Because I can and no one cares.


    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 21:04 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    in bed aan het studeren yas


    Heaven is a place that we all have

    cobblepot schreef:
    (...)
    2 4 6 0 *oOONEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE*


    CAN I CONDEMN THIS MAN TO SLAVERYYY
    PRETEND I DO NOT SEE HIS AGONYYYYY


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Fuck die kúthoofdpijn

    het ging nu eindelijk al een heel tijdje goed ROT NU DE FUCK OP IK WIL MIJN MOEDER TERUG
    er is geen fuking oorzaak
    geen fucking pijnstiller die wél echt helpt
    geen fucking niks

    ik wil niet dat mijn moeder de helft van de tijd ziek op bed ligt, rot óp!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dat moment dat je denkt dat je alles weer een beetje onder controle hebt, het goed gaat, en je weer keihard met je neus op de feiten wordt gedrukt. Fijn.


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    verwarrend


    het wilt niet zeggen dat je me behandelt als een hond dat ik achter je aan ga rennen als een hond lol nee


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    IK KEN AL MIJN FUCKING DEFINITIES ENBAL MIJN BEWIJZEN FUCK YES FUCK YES FUCK YESSSSS


    Heaven is a place that we all have

    Word ik gepubliceerd ja of nee? Either way maakt niet uit, maar ik wil even informatie zodat ik weet waar ik sta met betrekking tot het stuk aangezien er ook andere dingen op de wereld zijn ok.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 22:54 ]


    Tijd voor koffie.

    Zit je verdomme vanaf 5 uur aan de rekentoets waar je best een goed gevoel over hebt, wordt je er uiteindelijk weer aan herinnerd wat een Failure je bent met een f*king 4.1!!! Wederom heeft rekenen me niks anders opgeleverd dan een laag vertrouwen in mezelf, een boel teleurstelling, vermoeidheid en ruzie met m'n vader.....


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Nefyd schreef:
    IK KEN AL MIJN FUCKING DEFINITIES ENBAL MIJN BEWIJZEN FUCK YES FUCK YES FUCK YESSSSS[/quote

    you go good luck


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goud schreef:
    (...)

    you go good luck


    omg thanks ik wou zeggen jij ook ha rip

    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 23:21 ]


    Heaven is a place that we all have

    Dat anderhalf glas bacardi cola was misschien niet zo'n goed idee,want de hele wereld draait :')


    Stenenlikker