• H U N G E R G A M E S
    • Write by Suzanne Collins • Produced by Nina Jacobson Jon Kilik

    May the odds be ever in your favor.


    Here is some advice: Stay Alive

    Moord, revolvers en tieners die hun leven moeten opgeven aan de strijd. De hongerspelen zijn weer begonnen. Het is een lange tijd na dat Katniss, Peeta toch werden vermoord door capitool en ook na de dood van Snow. Sommige districten zijn gevallen, anderen zijn samengevoegd. Echter heeft iemand anders het stokje van Snow overgenomen, Miss. Everhole is degene die weer onschuldigen wilde uitroeien. Kinderen van 12 tot 18 worden gekozen door het lot. Uit nu nog 10 districten, komen 20 tieners waaronder één dame en één heer de spelen vertegenwoordigen, mogen de kansen in je voordeel zijn.


    You have to win
    DE ARENA
    Miss. Everhole heeft het verdeeld in 4 delen met in het midden de hoorn des overvloeds, hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden . Om daar te komen moet je echter eerst door een rivier, net als hoe je als je van je platvorm direct naar achteren rent over een rivier moet om uit eindelijk op het strand te komen, dan zit je in het spel.

    In deel 1 kom je echter in het water deel, een groot deel met in het midden een grote rivier met stenen bruggen. Om de rivier heen staat een klein deel voornamelijk woud.

    Deel 2 is het woestijn achting deel. Woud met echter voornamelijk zandvlakte. In het midden heb je een groot zandstuk waar je echter snel zou verbranden Door de zon.

    Deel 3 is het sneeuwachtige deel, echter kan je dat zien aan hoe verder je deel 3 ingaat Hoe kouder en besneeuwder het wordt. In het midden is het enige wat je ziet sneeuw en besneeuwde bomen, hier is het water voornamelijk bevroren.

    Deel 4 bestaat voornamelijk uit steen, hier kun je ruïnes vinden die echter begroeit zijn met mos. Hier vind je ook woud, maar toch wel minder. Hier zijn veel verstop plekken te vinden, maar weinig drinkwater.

    LIJST
    Naam:
    District:
    Uiterlijk:
    Leeftijd 12 tot 18
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Relaties/Bondgenoten:
    Kwalificatie cijfer Spreek dit af met mij:
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Wapens:
    Extra:


    Rollen
    D1 ~ beroeps tributen:
    - Rey Skylar Storks - Yellowstuff (Thylane Blondeau) - 1.2
    - Gereserveerd door Vesania

    D2 ~ beroeps tributen:
    - Quinn Fay - Stormfly - 1.3
    - Gereserveerd door Habiba

    D3:
    - June Mowbray - Pinkystuff (Shailene Woodley) - 1.1
    - Gereserveerd door Chrysante

    D4 ~ beroeps tributen :
    - Gereserveerd door Melancholic
    - Gereserveerd door Wormjet

    D5:
    - Violet Maybell Collins - Sunrises (Rosie Tupper) - 1.4
    - Lance Grainné - Iratus (Charlie Rowe) - 1.2

    D6:
    - Olive Emi Jackson - Vesania (Emily Bador) - 1.1
    - August Waters - Pinkystuff (Emil Lennstrand) - 1.2

    D7
    - Alice Cordwell - Bluestuff (Rowan Blanchard) - 1.1
    - Baxter Conan Cord - Hygge (Cole Sprouse) - 1.2

    D8:
    - Paisley Juniper Rutherford - Physalis - 1.3
    -

    D9
    - Teaghan Blackwood - Granian (Amelia Zadro) - 1.4
    -

    D10
    - Britton ''Love'' Price Crimson - Physalis (Caitlin Stasey) 1.3
    - Gereserveerd door Soco

    REGELS
    - Vermoord niet zonder toestemming van de ander, de rollen die echter nog niet geclaimd zijn gaan voornamelijk dood in het bloed pad bij de hoorn des overvloeds.
    - Als je niet meer mee wil doen met deze rpg mag je je rol laten vermoorden.
    - Schijf minstens 100 woorden, makkelijk stukje waar anderen ook op kunnen reageren.
    - Dit zijn verzonnen tributen, geen al bestaande.
    - Relaties&Bondgenoten moeten afgesproken worden in het praattopic.
    - Geen perfecte personages.
    - Topics worden geopend door mij, Pinkystuff, anders geef ik het aan in je gb.

    • Rollentopic •
    • Praattopic •
    • Speeltopic •




    [ bericht aangepast op 25 maart 2017 - 12:30 ]


    Darling, go buy a personality.

    Rey Skylar Storks
    Soundtrack ||Tribute District 1|| FaceClaim: Thylane Blondeau

    Naam
    It's not over. We're going to fight.
    Rey Skylar Storks.

    Leeftijd
    I don't come here to lose, i would win.
    Rey is 18 jaar en geboren op 6 april.

    Rol
    Are you Insane? Yes.
    Tribute, de jongedame is geboren in district 1.

    Innerlijk
    It's better to die fighting then to die giving up.
    De meesten beschrijven de dame als een hard, meedogenloos persoon die geen genade toonde. Echter is dit niet een echte beschrijving van haar. Rey is een intelligent persoon die echt niet trapt in misleidende trucjes. Ze is slim genoeg om nooit fouten te maken in haar werk. Wel kan de dame er niet om heen. Ze is toch wel egocentrisch, sluw en weet dingen op z'n manier te vertellen dat je haar direct geloofd. Een andere eigenschap van Rey is flirterig. Met een knipoog en haar misleidende lieve lach, die bijna niet van echt is te onderscheiden, zijn mannen meteen in haar macht. Rey is sterk en heeft veel vertrouwen in haarzelf, maar echter in de laatste drie jaren werd het meisje psychotisch

    Uiterlijk
    Quote
    Rey is een dame met blauwe ogen die in sommige opzichten bruin kunnen lijken. Ze heeft zwarte, lange wimpers en donkerbruine wenkbrauwen die echter passen bij haar licht getinte huidje. De dame heeft slanke lippen, maar zeker niet dun. De lichte kleur geeft haar echter iets vriendelijks wat over haar hele gezicht valt. Helaas zijn de meeste zo dom om niet verder dan het uiterlijk te kijken. Rey heeft op haar pols een tattoo van een roos. Ook heeft ze een mes in beide ellebogen. De dame heeft lichtbruin kleurig haar dat altijd glanst, maar meestal in een staart zit.

    Geschiedenis

    Clover Lucy Storks Cathal - 49 Jaar - Moeder - Stylist
    Nathan Darragh Storks - 52 Jaar - Vader - Burgemeester
    Harrison Oisin Storks - Broer - 21 Jaar - Beroeps Tribuut/ Mentor
    Freya Aoife Storks - Zus - 16 Jaar - Beroeps Tribuut In Training

    This is the hunger games, people die.
    Rey miste niets in haar kindertijd. Ze kreeg alles wat ze wil, want geld? Geld werd niet gemist in district 1. Haar vader was de burgemeester van district 1 en haar moeder was styliste van district 1. Haar creaties werden in alle districten voor veel geld verkocht. Rey wist al sinds haar kindertijd wat de hongerspelen waren. Elk jaar keek Rey samen met haar familie naar het scherm en de dame wist al dat ze dit altijd wou doen. Toen Rey negen jaar oud was begon ze mee te trainen met haar broer. Rey werd echter al snel de beste van de klas, zelfs beter dan haar broer. Toen Rey 15 was ging haar broer naar de hongerspelen en toen hij won kwam hij terug. Rey wilde alles van hem leren. Ze leerde vele dingen die handig waren, maar ook de beste tactieken. Wel wist Rey dat haar broer verandert was. Voornamelijk in de laatste jaren veranderde Rey in een harder meisje. Ze werd beter en dit jaar gaf de dame zich op als tribuut.

    Wapens
    Wake up. Fight. Sleep. Repeat.
    Rey heeft een zwaard op haar rug hangen die ze nooit opgeeft. Ze is een goede vechter, maar zou ook met haar handen kunnen vechten. Ook zijn woorden haar wapens, ze kan je neer krijgen met een paar simpele woorden die je mentaal zwak maken. Ook heeft Rey messen verborgen in haar jas. Rey is een goede gooier en mikt altijd raak. Het hang ervan af of ze je wil vermoorden of laten schrikken. Echter kan Rey niet goed de weg onthouden. Ze raakt makkelijk verdwaald in een gebied met alleen maar dezelfde dingen. Rey is goed in water, maar heeft een korte adem. Haar kwalificatie cijfer was een 10 die haar hoog heeft gebracht.

    Extra
    Quote
    Tekst






    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 18:12 ]


    Just say you'll be my firefly, take everything or nothing at all.

    August       Waters


    She's my sister, break her heart I'll break you're face.
    NAAM
    Naam: August Waters is de naam van de jongen, echter is dit zijn geheim. Jammer genoeg weet Olive het al.
    Bijnaam: Lover boy is zijn bijnaam van thuis, nu stelt hij zich liever voor als Luka.

    LEEFTIJD
    August is 17 jaar en geboren op 1 december.

    DISTRICT
    August komt uit district 6.

    GESLACHT
    Man.

    Grow stronger from the pain, don't let it destroy you.

    INNERLIJK
    August is een jongen die eigenlijk best arrogant is. Hij is flirterig, sarcastisch, droog en echter best een ''klootzak.'' Dit is echter niet alles wat August is. Hij is hard, afwijkend en stil geworden door de ruzie met zijn zusje, en hij denkt dat dit de enige manier is om te overleven. August is nog al wantrouwig, sluw en een leugenaar. Hij maakt slecht nieuwe vrienden, maar die hij heeft beschermd hij. August heeft snel last van stemmingswisselingen. Door zijn vroegere verleden heeft hij twee kanten aangeleerd, zijn lieve, zachtaardige, en behulpzame ik en zijn droge, harde, wantrouwige, flirterige ik. August kan echter wel lief zijn, dit is alleen een kant die hij bij zijn familie laten zien. Onbewust soms ook wel bij Olive.

    UITERLIJK


    A brother without
    his sister,
    is like a bird
    without wings..

    Quote.

    GESCHIEDENIS

    Christiana Condor - Mother - 42 Years - Dies
    Emil Waters - Father - 46 Years - Train Driver, but dies.
    Scarlett Waters - Sister - 12 Years - ???

    Na de geboorte van zijn jongere zusje Scarlett stierf Christana. Dat is een rede waarom August Scarlett niet mocht. Hij nam het haar altijd kwalijk, en dat zou nooit ophouden. Hun vader, Emil, probeerde het nog gezellig te maken, maar helaas wat hij trein chauffeur en was vaak weg. De kinderen waren voornamelijk om die reden bij een oude vrouw. Wanneer August 15 is verdwijnt hij steeds vaker en laat zijn zusje achter. August was een handelaar op de zwarte markt van district 6. De meeste kenden hem als een gast die alles kon maken wat hij maken kon. Hij kwam overal mee weg. En de dames? Hij had er genoeg. Als hij wil was hij elke dag met een ander. Wanneer zijn vader omkomt in een trein ongeluk heeft hij geld genoeg. Wanneer hij de dame zo ziet zitten troost hij haar toch en zo worden de kinderen close. Helaas wordt de jongen een jaar later getrokken en moet hij Scarlett achterlaten. Hij besluit te vechten voor haar.
    I never fall down, I'll always fight.
    FAVORIETEN
    RELATIES
    OVERIG

    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 21:09 ]


    Darling, go buy a personality.

    Ik twijfel heel erg of ik jongen 4 moet nemen


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    BAXTER       CORD
    Soundtrack
    Touch here,
    and you die..


    NAAM
    Baxter Conan Cord

    Baxter - English - A Baker
    Conan - Irish - Hound/Wolf
    Cord - English - Rope Maker


    LEEFTIJD
    Baxter is 17 jaar oud en geboren op 14 januari.

    DISTRICT
    Hij komt uit district 7.

    UITERLIJK
    De jongen heeft lieve bruinen ogen en een licht getint huidje. Zijn donkerbruine wenkbrauwen en tandpasta lach is het gene waar je hart van doet springen. Ook is zijn glanzend, zachte, goudblonde haar iets wat meiden leuk aan hem vinden. Braxton is alleen niet zo blij met zijn dunne neus, maar echter boeit het meiden niet.

    Braxton heeft niet echt een kledingstijl. Meestal trok hij gewoon droog iets uit de kast of kreeg hij iets wat hij van Felix aanmoest, omdat Brooke het anders zou uitmaken volgens hem. Niet dat het Brooke iets boeit. Echter heeft Braxton wel iets wat hij het liefste elke dag zou dragen. Zijn zwarte jack zou hij nooit opgeven.

    Braxton heeft een tattoo op zijn boven arm, een vlam. Hij heeft altijd een klokje in zijn zak uit district 3 die hij van zijn vriendin kreeg. Hoe ze er aan kwam wist hij niet, wel is het hem dierbaar geworden.



    RELATIES
    WAPENS
    Baxter kreeg een 7 voor zijn zwaard vecht techniek. Baxter is behendig in verschillende dingen, veel hiervan heeft hij van Felix geleerd. Echter kan de jongen wel omgaan met een pijl en boog, maar dit is niet zijn beste wapen. De jongen is niet erg handig in genezen van mensen. Gelukkig kan hij zichzelf goed in leven houden met wat besjes, al vindt hij het soms nog wel moeilijk om de dodelijke en niet dodelijke uit elkaar te houden. De jongen is erg gespierd en ook in een man op man gevecht zou hij van vele kunnen winnen. De rede waarom Baxter Brooke en Felix geheim houdt is omdat het ook zijn zwakheden zijn. Wanneer hij ze in hun gedachten brengt winnen zijn gevoelens waarvan het gevolg is probleem achtige situaties.
    INNERLIJK
    Baxter is een behulpzame jongen die helpt waar het nodig is. Hij is meelevend en enorm intelligent. Ook is de jongen beschermend en trouw en zou hij nooit opgeven. Een hardwerkende jongen is het zeker die echter snel vrienden maakt. Sinds de hongerspelen is Baxter wat harder geworden. Hij is wat sarcastischer geworden en geeft droge antwoorden. De jongen werd ook wat mysterieuzer. Hij stelt zich voor als Baxter, meer niet. Zijn eerlijkheid is echter niet gedaald, wel is zijn wantrouwen sneller omhoog gegaan. Vrienden maken doet hij niet snel, alleen als je zijn vertrouwen hebt gewonnen ben je zijn vriend. Alles is goed, maar één woord over Brooke en je bent dood. Baxter zijn enige zwakke plek is Brooke, maar gelukkig is dat nog onbekend voor de meesten. Baxter wist ook dat zwakheden bij meiden Baxters zijn lieve, oude karakter was. Daarom is hij bij meiden nog zijn oude zelf, maar alleen om hen te misleiden. Een knipoog en de meeste meiden zijn verkocht, dit heeft hem ook een licht arrogante kant bezorgt. Hij heeft zich voorgenomen wel normaal te doen tegen zijn mede tribuut, Alice. Hij zou haar beschermen, maar hij weet dat ze het niet zou redden.



    VERLEDEN
    Baxter is de tweede zoon van Ruby&Ashton Cord. Zijn broer, Felix, was vroeger al zijn grote voorbeeld. De familie is nooit echt rijk geweest, echter hadden ze het wel beter dan de armere gezinnen in district 7. Ruby is huishoudster en kwam altijd laat thuis, maar was ook vroeg weg. Zijn vader, Ashton, zit in een houthakkers groepje. Zijn druk werkende ouders maakten Baxter en zijn broer wel closer. Zelfs zo close dat Baxter de vriendinnen van Felix de deur uitwerkte, omdat hij bang was dat Felix het ook te druk zou krijgen. Dit hield op toen Brooke is het leven van Baxter kwam. Ze waren close en de perfecte match, maar het noodlot sloeg toe toen hij werd getrokken. Wel vroeg hij Felix, voordat hij wegging, om voor haar te zorgen als hij dood ging.

    EXTRA
    Likes • Meiden, Brooke, Felix, Vrienden en Chocolade
    Dislikes • Haat, Overdrijven en Gegil.
    Verslavingen • Geen.
    Seksualiteit • Hij valt op dames.
    Angsten • Dat Brooke, als hij misschien nog terug komt, dood is.
    Talen • Engels, Nederlands& Spaans.


    FAVORIETEN
    Eten • Wilde Aardbeien
    Drinken • Water
    Fruit • Wilde Aardbeien
    Dier • Herten
    Woord • Fakk
    Wapen • Pijl en Boog, Zwaard en zijn Vuist.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 18:19 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Wormjet schreef:
    Ik twijfel heel erg of ik jongen 4 moet nemen

    Ben je al uit getwijfeld?

    A - Heb je genoeg tijd?
    B - Genoeg inspiratie?
    C - Wil je het heel graag?

    Op alles Ja = Meedoen
    Op Alles Nee = Niet meedoen
    2x Ja = Ook meedoen
    2x Nee = Niet meedoen


    Darling, go buy a personality.

    Kan iemand me misschien helpen? Ik zoek een vrouwelijke FC die 16 jaar lijkt te zijn?c:

    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 21:54 ]

    Sunrises schreef:
    Kan iemand me misschien helpen? Ik zoek een vrouwelijke FC die 16 jaar lijkt te zijn?c:


    Voorkeur voor de haarkleur of iets anders ?

    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 21:58 ]

    Stormfly schreef:
    (...)

    Voorkeur voor de haarkleur of iets anders ?


    Nee geen voorkeur (: Heb jij een idee?

    Sunrises schreef:
    (...)

    Nee geen voorkeur (: Heb jij een idee?


    O. Ik heb echt geen idee wat je zoekt maar misschien zijn deze wat:
    •Mackenzie Foy
    •Dove Cameron
    •Emma Watson
    •Mercedes Lambre
    •Dakota Fanning
    •Elle Fanning
    •Lucy Hale
    •Maia Mitchel
    •Lindsay Hansen
    •Selena Gomez
    •Baskin Champion
    •Freya Tingley
    •Amanda Seyfried
    •Ashley Benson
    •Ellen Page
    •Chloë Lukasiak
    •Kylie Jenner

    (Ik zet meteen een hele lijst neer totdat ik opeens geen zin meer had.)
    Nee ik hoop dat je hier wat aan hebt.

    Stormfly schreef:
    (...)

    O. Ik heb echt geen idee wat je zoekt maar misschien zijn deze wat:
    •Mackenzie Foy
    •Dove Cameron
    •Emma Watson
    •Mercedes Lambre
    •Dakota Fanning
    •Elle Fanning
    •Lucy Hale
    •Maia Mitchel
    •Lindsay Hansen
    •Selena Gomez
    •Baskin Champion
    •Freya Tingley
    •Amanda Seyfried
    •Ashley Benson
    •Ellen Page
    •Chloë Lukasiak
    •Kylie Jenner

    (Ik zet meteen een hele lijst neer totdat ik opeens geen zin meer had.)
    Nee ik hoop dat je hier wat aan hebt.


    Magdalena Zaleskja
    Amelia Zadro
    Ceilidh Joy
    Gigi Hadid
    Bella Hadid
    Phoebe Tonkin
    Nina Dobrev
    Scarlett Leithold
    Bridgett Satterlee
    Luma Grothe
    Ariana Grande
    Adelaide Kane

    Vanmiddag vul ik hem aan ^^

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 15:16 ]


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Kan ik de jongen van district 5 reserveren? Kijk, als er meisjes over waren had ik Dawn gedaan maar nee. Maar mijn gast, Lance, is al helemaal uitgewerkt maar ik heb hem nooit gebruikt, rip.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Met als faceclaim Charlie Rowe.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik ga het praattopic openen,
    misschien doe ik er nog wel 2 districten bij ^^



    Darling, go buy a personality.

    PinkyStuff schreef:
    Ik ga het praattopic openen,
    misschien doe ik er nog wel 2 districten bij ^^




    Neh, ik blijf still bij mijn gast en ik denk niet dat ik er ook nog een meisje in ga gooien, want ik bedenk me net dat ik daar geen zin in heb ehh. En dat karakter is al helemaal uitgewerkt cx


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Lance Grainné

    "I lived thousands of lifes."

    ••• ••• •••
    Naam

          Lance Ridder, behoeder van het land.
          Grainné Charmant.

          Lance’ ouders deden hun achternaam eer aan en gaven hun zoon een charmante en gladde naam: Lance. Want ze geloofden toen al dat hun kleine jongen een held zou worden. Dat is hij niet, maar dat even terzijde.
          Lance betekent overigens ook gooien in het Frans, wat er ook niet toe doet. Alleen mijn lerares noemde het en het was een ideaal moment.
          Trouwens, Lance zelf is niet dol op zijn naam. Hij vindt het klinken alsof hij een onbetrouwbare player is of zoiets.


    Geslacht

          Mannelijk. Hoopt hij. Is gelukkig voor hem de waarheid.

    Leeftijd

          Lance is net vijftien, al vindt hij dat niet meteen de reden om te beginnen met volwassen gedrag. Hij gaat vervolgens wel tegen zijn principes in omdat hij redelijk ernstig is. Hij houdt gewoon niet van verantwoordelijkheden.
          De jongen vierde zijn verjaardag dit jaar (en alle jaren daarvoor) op achttien april.


    District

          Lance woont in district 5.
    "What defines us is how we rise after falling."


    "You're mad. Bonkers. Of your head... But I'll tell you a secret... All of the best people are."
    Uiterlijk

          Lance weet niet echt wat hij daar zelf van wil vinden maar ik kan het wel voor hem gaan beschrijven.
          Ten eerste is de jongen van een gemiddelde lengte, niet heel groot (geloof me, er zijn echt langere jongens) en niet heel klein. Laten we het houden op ergens tussen de 1,70 en 1,80. Hij weet het zelf ook niet precies. Naast deze lengte is Lance vrij tenger, voor een jongen dan, hè. En hoewel hij niet verschrikkelijk ver de hemel in rijkt met zijn lichaam lijkt hij toch een beetje te slungelen vanwege het mager zijn en omdat die gast gewoon niets doet met zijn leven. Hij kan echt wel iets maar hoeft het niet te doen, als zoon van de burgemeester zijnde. Hij is zeg maar gemiddeld als het om sterkte gaat (hij kan Elain optillen, zo zo) en dat maakt hem eigenlijk geen donder uit.
          Lance' haar is bruin, stijl en redelijk glanzend als hij er moeite voor doet, wat meestal niet het geval is. Hij heeft er geen zin in en ziet er het nut niet van. Zijn haar is best lang, te lang eigenlijk. Het groeit best snel waardoor het best lang kan worden in een niet al te lange tijd. Daarom ondergaat Lance eens in de twee maanden een ongewenste en niet al te nette knipbeurt van zijn zus Elain.
          De huid van Lance is iets lichtbruin achtigs, niet overal egaal en hetzelfde.
          Zijn gezicht is als best knap te beschrijven afgezien van de ietwat scheve (en redelijk grote) neus. Dit heeft hij aan een stom ongelukje overgehouden: de idioot is op zijn negende hard van de trap gedonderd. Verder is zijn gezicht redelijk gewoontjes; bruine ogen, smalle lippen, een beetje hoge jukbeenderen. Maar laten we wat meer inzoomen op zijn gezicht en dan bedoel ik vooral zijn ogen. Deze zijn donkerbruin, bijna zwart. Zijn blik heeft iets duisters, iets gevaarlijk. Lance is dan vrij gesloten, zijn ogen zijn ogen zijn een open boek waar je alles uit af kan lezen. Hij is gespecialiseerd in een blik die aardig in de buurt van dodelijk komt. Hij heeft hem nooit echt moeten gebruiken maar het is er gewoon, de onverschilligheid en afstandelijkheid.
    "You don't know how strong you are until being strong is the only option you have."
    + Geeft om andere mensen
    + Raakt niet snel in paniek
    + Heeft een hekel aan drama
    + Weet wat hij wil
    + Fantasierijk en creatief
    + Plannenmaker
    Innerlijk

    - Lui
    - Niet heel erg moedig
    - Kan vrijwel niets
    -Doet zich egoïstisch en arrogant voor (wat hij soms ook wel is)
    - Laatdunkend
    - Denkt van zichzelf dat hij wel moedig is
    - Afhankelijk (van de mensen waar hij om geeft)
    - Snel boos te maken, maar dan moet je wel zijn zwakke punten raken
    - Redelijk norse vertoning
          Lance Grainné kan echt heel aardig zijn, ik zweer het - alleen hij verkiest ervoor om zich op zijn slechtst te laten zien zodat niemand hem lastig valt. Daarom kan hij nogal intimiderend overkomen.
          Kijk, ik kan hier wel meer neerzetten maar ehh, dat is echt een enorme moeite. Intimidatie is wat hij uitstraalt en de rest van zijn eigenschappen staan hierboven wel.


    "I live in a world of fantasy. So keep your reality away from me.
    Relaties

          Ik dump hier ook even de familie van Lance en zijn leefomgeving.

          Vader Tristan Grainné - Kersverse burgemeester.
          Moeder Marie Grainné/Johnson.
          Zus Elain Grainné.

          Met alledrie heeft hij een familieband, het is altijd gewoon een en al liefde geweest. Zijn moeder is nu 43 en zijn vader 45. Elain is dertien.

          Lance woont in één van de grootste huizen van het district, in het centrum. Het heeft roodbruine bakstenen en zwarte pannen, veel ramen, drie verdiepingen en een zolder. Lance’ kamer is de zolder, een enorme, ruime plek met meerdere kleine raampjes. Daar staat zijn grote bed, een bureau met stapels papier, pennen en inktpotjes (Lance heeft meer huiswerk dan hem lief is en soms pent hij ook wel eens een verhaal neer), en tot slot een kleine bibliotheek; een aantal volle boekenkasten die om een kleine zitplek met een grote stoel, een bank en een koffietafel staan. Dat is Lance’ favoriete plekje op aarde.

          Wie wil vrienden/bondgenoten of juist vijanden met Lance worden?
    Cijfer

          Is het goed als Lance een 6 heeft gekregen? Dat hij dan een speer wilde gooien en met een dolk wilde vechten, maar dat hij met de dolk verslagen werd, of zoiets.
    Verleden

          Lance heeft, als zoon van de burgemeester, een rijk en mooi leven gehad. Je zou kunnen zeggen dat hij veel vrienden had, gezien de mensen die om hem heen wervelden. Die waren er echter alleen omdat ze dachten dat Lance zijn geld zou delen of zoiets. Hij kaatste ze echter af; Lance heeft nooit echt gehouden van mensen om zich heen. Liever zit hij met zijn boek verstopt binnenshuis. Lance heeft wel één goede vriend: Garieth. Lance is met hem opgegroeid en kent hem al sinds hij heel klein was, dat is dus ook de persoon die hij het meest vertrouwt. Zijn enige echte vriend zeg maar. Die enige echte vriend heeft echter niet heel veel geld. Lance leent hem natuurlijk wel wat, maar Garieth weigert al te veel aan te nemen.
          Verder is hij niet echt heel wantrouwend maar hij laat gewoon alles langs zich heen gaan, alle vlijende opmerkingen.
    " 'I can't kill people, I'm afraid! I just want to survive!'
    'Silly boy... All you want is on the other side of fear.' "
    Wapens, vaardigheden en gebrek daaraan

          + Wapens Wapens heeft Lance niet echt gehad - waar zou het het vandaan gehaald moeten hebben? Maar in ieder geval, hij kan vrij weinig. In het Capitool leert hij echter wel om redelijk goed met de speer om te gaan, zowel om te gooien als om echt man tegen man mee te vechten. Ook leert hij redelijk goed hoe hij overweg moet met de dolk.
          + Theoretisch Lance heeft een vrij goede plantenkennis. Waar hij niet bewoog las hij boeken, veel verhalenboeken uiteraard, maar ook werken die nuttige informatie bevatten.
          + Lichaam Hij kan snel rennen? Ja, laten we zeggen dat hij snel kan rennen. Maar that’s it.

          - Wapens Qua wapens faalt hij met zwaarden, bogen en alles wat daarop lijkt, de sukkel.
          - Theoretisch Hij weet niet hoe hij een vuur moet maken (zonder lucifers of iets dergelijks).
          - Lichaam Niet dat Lance zozeer lui is - wacht, dat is hij wel - maar hij is van mening dat hij ook nuttiger dingen kan doen dan bewegen: lezen. Hij kan dan wel rennen en snel ook (hij wilde niet te laat komen op school) maar verder kan hij niets, hij heeft geen spierkracht of zo.


    "What I came to realize is that fear is the worst of it. That's the real enemy. So, get up, get out in the real world and you kick that bastard as hard as you can right in the face."


    " 'En de jongeman die district 5 dit jaar gaat vertegenwoordigen is... Garieth Almers!'
    Dat kan niet. Dat is onmogelijk. Hij gaat dood daar, zijn familie heeft hem nodig.
    'Nee! Ik - ik bied me aan! A-als vrijwilliger!'
    'Lance!'
    'Het spijt me...' "
    Districtsaandenken

          Zijn districtsaandenken - die hij eerst bijna vergat mee te nemen - is een notitieboekje, en wel die ene waar Lance alles in neerkrabbelt, van boodschappenlijstjes tot ideeën voor verhalen. In het Capitool gaat hij er waarschijnlijk ook gebruik van maken. Hij zal waarschijnlijk de namen van de tributen en andere info over ze opschrijven, alles wat hij ontdekt zal in een net handschrift terug zijn te vinden op deze bladzijden. Het boekje is klein genoeg om in zijn broekzak te passen dus smokkelt Lance het mee naar de Arena, samen met een paar pennen.

    Extra

          Likes - Garieth - Familie - Boeken - Rust - Zorgeloosheid - Binnen zijn -
          Dislikes - Al te veel mensen - School - Drukte -
          Angst Lance is doodsbang voor de duisternis. Hij heeft er niet echt een reden voor maar het bevalt hem niet dat er dingen kunnen zijn die hij zelf niet ziet.
          Lievelingskleur Lance’ lievelingskleur is goud. Het is puur, diep, prachtig, volgens Lance.
          Lievelingsboek Nicholas Nickleby of hoe je dat ook schrijft, door Charles Dickens.
          Seksualiteit Biseksueel. Denkt hij. Lance is nog nooit verliefd geweest.
          Verslaafd Thee, chocolate chip cookies, koffie, lezen, verhalen verzinnen maar ze nooit opschrijven, de verhalen aan Garieth vertellen.
          Hobby's - Verhalen verzinnen (heel soms zet hij ze op papier) - Lezen - Gesprekken voeren met Garieth - Slapen - Nietsdoen op de bank -
          Tics Bijten op zijn lip, met zijn haar zwaaien (hij kan er niets aan doen), voor zich uit staren als hij niets weet te zeggen.
          Zwakke punten - Zijn zusje + Garieth - De rest van zijn familie (al is dat minder) - Het feit dat hij altijd veel heeft gehad en niet gewend is om met weinig te leven -
    "In order to rise from its own ashes, a phoenix first must burn. If I'm a phoenix, when will the flames extinguish?"

    ••• ••• •••

    Ik zoek rare, niet passende, quotes bij elkaar, oeps.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 15:26 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner