• H U N G E R G A M E S
    • Write by Suzanne Collins • Produced by Nina Jacobson Jon Kilik

    May the odds be ever in your favor.


    Here is some advice: Stay Alive

    Moord, revolvers en tieners die hun leven moeten opgeven aan de strijd. De hongerspelen zijn weer begonnen. Het is een lange tijd na dat Katniss, Peeta toch werden vermoord door capitool en ook na de dood van Snow. Sommige districten zijn gevallen, anderen zijn samengevoegd. Echter heeft iemand anders het stokje van Snow overgenomen, Miss. Everhole is degene die weer onschuldigen wilde uitroeien. Kinderen van 12 tot 18 worden gekozen door het lot. Uit nu nog 10 districten, komen 20 tieners waaronder één dame en één heer de spelen vertegenwoordigen, mogen de kansen in je voordeel zijn.


    You have to win
    DE ARENA
    Miss. Everhole heeft het verdeeld in 4 delen met in het midden de hoorn des overvloeds, hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden . Om daar te komen moet je echter eerst door een rivier, net als hoe je als je van je platvorm direct naar achteren rent over een rivier moet om uit eindelijk op het strand te komen, dan zit je in het spel.

    In deel 1 kom je echter in het water deel, een groot deel met in het midden een grote rivier met stenen bruggen. Om de rivier heen staat een klein deel voornamelijk woud.

    Deel 2 is het woestijn achting deel. Woud met echter voornamelijk zandvlakte. In het midden heb je een groot zandstuk waar je echter snel zou verbranden Door de zon.

    Deel 3 is het sneeuwachtige deel, echter kan je dat zien aan hoe verder je deel 3 ingaat Hoe kouder en besneeuwder het wordt. In het midden is het enige wat je ziet sneeuw en besneeuwde bomen, hier is het water voornamelijk bevroren.

    Deel 4 bestaat voornamelijk uit steen, hier kun je ruïnes vinden die echter begroeit zijn met mos. Hier vind je ook woud, maar toch wel minder. Hier zijn veel verstop plekken te vinden, maar weinig drinkwater.

    LIJST
    Naam:
    District:
    Uiterlijk:
    Leeftijd 12 tot 18
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Relaties/Bondgenoten:
    Kwalificatie cijfer Spreek dit af met mij:
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Wapens:
    Extra:


    Rollen
    D1 ~ beroeps tributen:
    - Rey Skylar Storks - Yellowstuff (Thylane Blondeau) - 1.2
    - Gereserveerd door Vesania

    D2 ~ beroeps tributen:
    - Quinn Fay - Stormfly - 1.3
    - Gereserveerd door Habiba

    D3:
    - June Mowbray - Pinkystuff (Shailene Woodley) - 1.1
    - Gereserveerd door Chrysante

    D4 ~ beroeps tributen :
    - Gereserveerd door Melancholic
    - Gereserveerd door Wormjet

    D5:
    - Violet Maybell Collins - Sunrises (Rosie Tupper) - 1.4
    - Lance Grainné - Iratus (Charlie Rowe) - 1.2

    D6:
    - Olive Emi Jackson - Vesania (Emily Bador) - 1.1
    - August Waters - Pinkystuff (Emil Lennstrand) - 1.2

    D7
    - Alice Cordwell - Bluestuff (Rowan Blanchard) - 1.1
    - Baxter Conan Cord - Hygge (Cole Sprouse) - 1.2

    D8:
    - Paisley Juniper Rutherford - Physalis - 1.3
    -

    D9
    - Teaghan Blackwood - Granian (Amelia Zadro) - 1.4
    -

    D10
    - Britton ''Love'' Price Crimson - Physalis (Caitlin Stasey) 1.3
    - Gereserveerd door Soco

    REGELS
    - Vermoord niet zonder toestemming van de ander, de rollen die echter nog niet geclaimd zijn gaan voornamelijk dood in het bloed pad bij de hoorn des overvloeds.
    - Als je niet meer mee wil doen met deze rpg mag je je rol laten vermoorden.
    - Schijf minstens 100 woorden, makkelijk stukje waar anderen ook op kunnen reageren.
    - Dit zijn verzonnen tributen, geen al bestaande.
    - Relaties&Bondgenoten moeten afgesproken worden in het praattopic.
    - Geen perfecte personages.
    - Topics worden geopend door mij, Pinkystuff, anders geef ik het aan in je gb.

    • Rollentopic •
    • Praattopic •
    • Speeltopic •




    [ bericht aangepast op 25 maart 2017 - 12:30 ]


    Darling, go buy a personality.

    Iratus schreef:
    (...)

    Neh, ik blijf still bij mijn gast en ik denk niet dat ik er ook nog een meisje in ga gooien, want ik bedenk me net dat ik daar geen zin in heb ehh. En dat karakter is al helemaal uitgewerkt cx

    Spamtopic Praattopic is aangemaakt


    Darling, go buy a personality.

    Als jongen 4 nog vrij is heb ik die graag :3


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wormjet schreef:
    Als jongen 4 nog vrij is heb ik die graag :3


    Stand ^^


    Darling, go buy a personality.

    Wormjet schreef:
    Als jongen 4 nog vrij is heb ik die graag :3

    Josiah? *wbw*


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    ECHO CRYSTAL REDWOOD or Devil
    Looking for the heaven, found the devil in me.

    NAAM

    Naam: Echo Crystal Redwood is haar hele naam. Echo is een naam die haar vader mooi vond, Crystal was de naam van haar grootmoeder en Redwood was de naam van haar vader. Niemand weet wie de dame echter is, ze stelt zich voor als Echo. Meer niet.
    Bijnaam: Devil is een bijnaam die ze later in haar leven kreeg, dat komt door haar verharde karakter.

    LEEFTIJD
    Echo is 17 jaar. Het lijkt onverklaarbaar, maar Echo is geboren op 1 april. Haar sterrenbeeld is een ram.

    GESLACHT
    Echo is een dame.

    DISTRICT
    Echo is geboren in district 13, maar toen district 13 eraan ging is haar familie gevlucht naar district 8.
    It matters and you know it.
    UITERLIJK

    — Wenkbrauwen. • Lichtrood.
    — Oogkleur • Bruin/Licht Goudkleurig
    — Bril of lenzen • Geen.
    — Neus • Een dunne neus.
    — Lippen • Slank, donker-roze.
    — Huidskleur • Bleek.
    — Kenmerken • Haar sproeten over haar hele gezicht.
    — Haarkleur • Rood.
    — Haarstijl • Zacht, glanzend haar dat meestal moeilijk gevlochten is.
    — Stem • Een wel harde stem.
    — Kledingstijl • Ze heeft niet echt een kledingstijl.
    — Favoriete kledingstuk • Een witte trui met hoge kraag.
    — Accessoires • Een armband die ze ooit van haar vader kreeg.
    — Tatoeages • Geen.
    — Piercings • Geen.
    — Extra • Sproeten.


    GOEDE EIGENSCHAPPEN
    The first day of loving someone
    is the day you lost them. SLECHTE EIGENSCHAPPEN
    I have lost so much.
    GESCHIEDENIS

    Thelonious Benjamin Redwood - Father - 49 Years - Miner/Dies
    Beatrice Elizabeth Redwood Blake - 47 Years - Mother - Dies
    Triss Maddison Redwood - Sister - 15 Years - ???
    Lewis Mason Redwood - Brother - 12 Years - ???

    Echo is geboren in district 12, met een werkeloze moeder en een vader die mijnwerker was. Twee jaar later kwam haar zusje, Triss en nog drie jaar later werd Lewis het geboren wondertje. Ze hadden weinig geld, maar dat maakte voor niemand iets uit. Helaas duurde het geluk niet lang, een jaar later stierf Thelonious in een mijn werk ongeluk. Beatrice wist dat er dingen speelden in district 12 en de dame vluchtte met haar kinderen naar district 8. Toen ze hoorde dat district 12 niet meer bestond loog ze tegen de kinderen. Echo had het verlies van haar vader nooit kunnen verwerken, omdat nog geen paar maanden later Beatrice in een executie omkwam. De dame had geld gestolen om haar gezin te onderhouden. Aangezien Echo nooit een hechte band had gehad met haar zusje&broertje wist ze niet wat ze moest doen. Ze liet de twee achter bij een oude vrouw en keek nooit meer om. Echo was wanhopig en het enige wat ze wou was sterven. Ze vroeg haar vriend, Pascatt, om haar te vermoorden. Gelukkig wist Pascatt beter en probeerde haar te helpen, maar dat mislukte. Toen ze zag dat een jong meisje werd getrokken, en ze toch niet meer te verliezen had, stak ze haar hand omhoog en werd de tribuut. Ze besloot om te proberen te winnen, maar hield geheim wie ze was.



    WAPENS
    De voorkeur van Echo ging eerst nog naar een pijl en boog, echter heeft ze toch een zwaard op haar rug meegenomen. Echo is snel op het land, maar heeft een korte adem wat haar langzaam kan maken onder water. Als je Echo boos wil maken moet je beginnen over haar verleden, maar dat is lastig aangezien de dame er nooit iets over verteld. Tijdens haar kwalificatie kreeg ze een 8 voor haar kracht met een zwaard en pijlen kunst.


    RELATIES

    OVERIG

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 18:00 ]


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Iratus schreef:
    (...)
    Josiah? *wbw*

    Actually, ja


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Thanks voor jullie lijstjes, ik ga zo even kiezen. (:

    Quinn      Fay

    "Life is hard, don't be a softy."

    Naam
    Voornaam Haar voornaam is Quinn. Dit betekent 'intelligent'. Haar ouders hebben haar zo genoemd, omdat ze hoopten dat Quinn later in de noot ging werken en erg slim was.
    Achternaam Haar achternaam is Fay. Dit betekent 'fee'. Het is gewoon een familienaam.
    Q Dit is een bijnaam van Quinn. Bedacht door haar broer.
    Fairy of Dead Ze wordt soms achter haar rug ook zo genoemd. Vooral omdat ze gewoon hard is en omdat haar achternaam fee betekend.

    District
    District Quinn haar familie komt oorspronkelijk uit district 2 en wonen daar dus ook nog steeds. District 2 zorgt voor metselwerk enzo, maar ze trainen ook vredesbewakers.
    Baan Quinn leert andere kinderen vechten en ze traint dingen zoals conditie, reactiesnelheid en snelheid.
    Status Quinn staat bekend als het meisje dat altijd traint, goed is met wapens en vechtsporten en dus levensgevaarlijk is. Ze heeft weinig vrienden, maar hé waarom vrienden als je ook wapens hebt? Wel vinden de meeste mindere haar een goede lerares en leren ook veel van haar, krijgen vaak tips en demonstraties en ze kijken tegen haar op.

    Leeftijd
    Leeftijd Deze jongedame is net 17 jaar oud geworden.
    Verjaardag Quinn verjaart op 4 april.
    Sterrenbeeld Haar sterrenbeeld is daarmee een ram. Rammen staan bekend om hun enorme hoeveelheid energie en enthousiasme en zelfverzekerde. Maar ook om hun ongeduldigheid, roekeloosheid en opvliegendheid dit is zeker te herkennen bij Quinn.
    Leeftijd uiterlijk Qua uiterlijk ziet Quinn er ongeveer 18 jaar uit.
    Leeftijd innerlijk Tijdens serieuze momenten, bijvoorbeeld wanneer ze iets uitlegt zal Quinn ouder lijken dan dat ze is door het vele zelfvertrouwen.
    Maar tijdens een zoveelste scheldpartij. Is ze meer een puber of jongvolwassene dus gewoon haar eigen leeftijd.

    Innerlijk
    Zelfstandig Door al het gebrek aan hulp toen ze klein was. Is Quinn erg zelfstandig geworden. Vrijwel alles doet ze zelf, hulp vragen doet ze niet meer. Omdat het toch geen zin heeft en omdat ze het niet meer nodig heeft.
    Enthousiast Quinn kan echt heel enthousiast zijn. Ze heeft ongelofelijk veel energie en is eigenlijk gewoon een grote stuiterbal.
    Intelligent Quinn is niet heel erg slim en wiskunde vind ze al helemaal verschrikkelijk, maar ze heeft vooral veel mensenkennis en ontdekt vaak boobytraps (als ze er zijn dan).
    Beschermend Quinn maakt niet echt snel vrienden en vertrouwt je ook niet snel, maar als je haar vertrouwen hebt gewonnen zal ze door het vuur gaan voor je als het moet.
    Dapper Quinn durft veel en vooral als het om haar vrienden gaat, maar misschien hoort dit ook wel een beetje bij haar roekeloosheid.
    Wantrouwend Hoewel ze erg enthousiast is enzo is Quinn toch wel erg wantrouwend naar mensen toe. Vooral omdat er vroeger vaak misbruik van haar vertrouwen is gemaakt vertrouwt ze nu minder snel mensen.
    Koppig Quinn is niet echt meegaand. Ze doet wat ze zelf wil en denkt. Ook omdat ze dat altijd moest doen vroege (en nu eigenlijk nog steeds).
    Hard Quinn haar slechtste eigenschap is waarschijnlijk haar roekeloosheid. Dit komt omdat ze veel te enthousiast is. Ze doet eerst iets en dan pas denkt ze er over na, Eerst denken dan pas doen vind ze.
    Ongeduldig Quinn vindt het heel erg moeilijk om haar geduld te bewaren. Ook weer omdat ze gewoon een hyperactieve stuiterbal is. Maar ze kan urenlang klagen over iets dat haar te lang duurt.
    Opvliegend Als iets haar niet bevalt, ookal gaat het om bijna niks dan word Quinn al boos. Je wil haar ook niet echt boos zien. Ze kan heel snel wisselen van emoties en daarom past iedereen die haar kent ook op als ze in haar buurt zijn.
    Sarcastisch Wanneer Quinn geïrriteerd is word ze al snel sarcastisch, dat hoort gewoon bij haar.
    Fanatiek Quinn geeft nooit op, echt nooit en alles wat ze doet, doet ze met 100% inzet. Op school na dan ^^
    Sadistisch Ze houdt ervan om andere mensen pijn te zien hebben. Als ze iemand pijn doet toont ze ook geen medelijden, kortom ze is medogeloos en geeft nooit op. Wanneer je haar echt heel boos maakt of wanneer ze je haat zit je echt goed in de problemen.

    Uiterlijk
    Face Claim Emma Watson
    Gezichtsvorm Ovaal
    Huidskleur Blank
    Oogkleur Donkerbruin
    Haarkleur Blond
    Stem Een van nature zachte en hoge stem, maar meestal trekt ze haar mond open en dan is er helemaal niks meer van die zachte stem te horen.
    Kledingstijl Stoer, ze draagt alleen broeken en t-shirts. Haar stylist(e) (en mentor) hebben waarschijnlijk een enorme klus aan haar.
    Favoriete kledingstuk Haar zwarte vest.
    Piercings Geen
    Tatoeages Geen
    Oogvorm Amandelvormig
    Haartype Dik haar
    Haarstyle Altijd in een staat, nooit in een vlecht.
    Lengte Dat weet ze niet precies, maar ze is best klein
    Lipkleur Lichtroze
    Make-up Quinn draagt nooit make-up

    Verleden
    Quinn is niet enigskind. Ze heeft een broer die een paar jaar eerder gewonnen en is dus mentor. Haar vader en moeder waren eigenlijk heel erg tegen vredesbewakers en Miss Everhole. Toen Quinn zes was werd haar vader geëxecuteerd voor het opblazen van een belangrijk gegeven voor Miss Everhole in de Noot. Haar moeder is toen ze tien was overleden aan een ongeneselijke ziekte. Quinn is hierdoor ingestort. Haar karakter was al niet zo prettig. Tenminste ze was even opvliegend en fanatiek als nu, maar ze draaide toen letterlijk en figuurlijk door. Eerst begon ze met trainen samen met haar broer, iets wat haar vader en moeder altijd niet goed hadden gekeurd. Langzaam werd ze steeds gemener en sadistischer. Maar in tegenstelling tot andere beroeps heeft ze zich niet opgegeven als tribuut. Misschien is dit express zo gedaan. Quinn deinst namelijk niet meer terug voor vredesbewakers en de rest. Ze vreest de dood niet en geniet van pijn (het is wel zo dat ze zichzelf geen pijn doet. Quinn loopt ook bijna altijd gewapend rond en zelfs vredesbewakers passen voor haar op.

    Relaties
    Emma Fay | Dood Emma is de moeder van Quinn. Ze hadden een goede band met elkaar en van Emma mocht Quinn veel meer dan van Jelle toch kende ze wel haar grenzen. Ze was niet te streng maar wel streng genoeg om mevrouw de Stuiterbal in bedwang te houden. Quinn lijkt qua uiterlijk erg op haar moeder
    Jelle Fay | Dood Jelle was de vader van Quinn. Hij schold vroeger regelmatig op het Capitool en later dus op Miss Everhole. Quinn heeft van hem bijna al haar eigenschappen geërfd hoewel zij niet scheld op Miss Everhole en dat soort dingen.
    Christian Fay | 22 jaar Christian of Chris is Quinn haar oudere broer. Hij won 5 jaar geleden op 17 jarige leeftijd de spelen. Hij is er altijd voor Quinn geweest en dat vind ze nou zo fijn aan hem. Christian en Quinn lijken echt op elkaar, behalve dat Chris niet sadistisch is. En Chris lijkt op zijn vader én moeder. Zo heeft hij wel blonde haren maar wel blauwe ogen. Hij is wel heel koppig en ook een stuiterbal, maar ook eerlijk en sociaal.
    Olive Ehh Olijfje en Intelligent zijn ehh .... ofzoiets en ze kunnen ook heel lelijk tegen elkaar doen. Ze lijken stiekem best wel op elkaar
    Anyone? Wie durft deze meid aan? Misschien is ze wel niet zo erg als het lijkt ^^

    Wapens
    Quinn heeft in de voering van haar jas altijd messen zitten. Van werpmessen tot dolken enzovoorts. Dit zijn ook de wapens waarmee ze het beste is. Ze is goed in het gooien van messen en gooit bijna altijd raak.
    Wanneer ze geen tijd heeft om haar messen te pakken, heeft ze ook nog haar boog en pijlkoker (met pijlen natuurlijk). Hier is ze ook erg goed mee en raakt haar doel ook bijna altijd.
    Als dat nog niet genoeg wapens zijn waar ze dagelijks mee rondloopt heeft ze ook nog een lichtzwaard bij zich. Hier kan ze vrij goed mee om gaan, maar legt het wel af bij iemand die daar heel erg goed in getraind is (zoals Cato).
    Andere wapens zijn een beetje Glimmer niveau behalve de katapult maar die gebruikt ze nooit omdat je er vrijwel geen schade mee kan aanrichten.
    Ook de speer is daarvan een uitzondering. Dit is het enige wapen die ze echt totaal niet kan hanteren.
    Quinn heeft een goed richtingsgevoel en kan ook uitstekend zwemmen. Vechten zonder wapens kan ze ook, maar dan moet ze vooral op haar vechttechnieken vertrouwen en niet op haar kracht.
    Plantenkennis heeft Quinn een beetje. Helaas kent ze alleen de giftige planten inplaats van de eetbare planten.
    Mensen genezen of de moed in spreken is Quinn haar slechtste punt. Ze zorgt er alleen voor dat het nog erger wordt.
    Quinn is een sprintster en rent dus hard maar houdt het niet lang vol. Tijdens haar training heeft ze dit iets kunnen verbeteren maar nog niet echt heel goed.
    Quinn kan heel goed tegen fysieke pijn. Mentaal veel minder, maar je moet nou juist wat vinden dat haar raakt. En ik kan het je maar beter alvast vertellen, dat is moeilijk!

    Kwalificatie Cijfer
    Verwachting Quinn hoopt op een cijfer van 8 of hoger. Vooral omdat ze natuurlijk er Beroepstribuut is.
    Cijfer 10
    Waarom? Quinn had met messen gegooid op bewegende... dingen. En ook nog op wat dummy's en daar gooide ze een keer mis, maar toen werd ze heel boos op de dummy en 'vermoorde' hem met een kortzwaard. De spelmakers hadden haar bijna een 9.5 gegeven, maar dat mocht niet van Miss Asseverhole.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2017 - 7:34 ]

    Aah Emma Watson
    Ik gebruik echt teveel verschillende faceclaims waardoor ik bij heel veel aan een eigen personage moet denken
    Maar still aaah


    obsessive rage

    Vesania schreef:
    Aah Emma Watson
    Ik gebruik echt teveel verschillende faceclaims waardoor ik bij heel veel aan een eigen personage moet denken
    Maar still aaah


    Ja ik wist even geen nieuwe face claim te bedenken dus...

    Jongen 3? (A)


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Bij voorbaat geclaimd als vriend van Lance, wat zijn karakter dan ook is.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Boy district one ook wel.


    If they can't catch me, they can't kill me. So don't count me out! [Rue- The Hunger Games]

    YOU KEEP MAKING ME WEAK.

    Naam
    Paisley Juniper Rutherford.
    Naam Paisley Juniper Rutherford is de naam die ze bedacht is door haar moeder. Paisley haar naam heeft niet echt een speciale betekenis, alleen Rutherford is de achternaam van haar overleden vader, die haar moeder nog net kon overhalen om haar Paisley te noemen.
    Bijnaam Pais of Ashley zijn afkortingen van haar namen, ze heeft niet echt een bijnaam.

    District
    8.

    Leeftijd
    Paisley is 16 jaar en geboren op 24 maart.

    Kwalificatie
    Paisley kreeg voor haar zwaard techniek een 8. De dame is goed in zwaardvechten door haar vader, maar ook omdat het gewoon in haar bloed zit. Paisley heeft een zwakte bij de benoeming van haar vriend, maar ook haar vader ligt gevoelig. Paisley kan wel snel reageren, maar of dat meestal zo slim is? De dame is intelligent en heeft plantenkennis. Ze weet ze wat ze kan eten wat niet en welke planten giftig zijn of niet. Paisley is snel op het land, maar kan niet goed zwemmen.


    Innerlijk
    Paisley is door haar vader nog al hard tegen onbekenden. Aangezien ze je op het eerste gezicht wantrouwt maakt ze ook langzamer een praatje met je en maakt ze dus niet snel vrienden. Paisley is sarcastisch, maar weet wanneer ze een grap kan plaatsen en wanneer het echt ongelegen is. Als de dame je beter kent doet ze dit echter nog steeds, maar denkt er dan minder over na. Paisley is een dame die vaak vergeet na te denken, ze doet het gewoon als het nodig is en denkt niet aan de gevolgen van haar daad. Als je Pais gek wil maken moet je zeggen dat je het te gevaarlijk voor haar vindt. Ze haat het als mensen haar minderwaardig vinden, maar is niet echt iemand die haarzelf wil laten bewijzen. Ook is ze behulpzaam, lief en zou je nooit expres wegsturen of beledigen. Ze is creatief en houdt van tekenen. Ze kan het ook best goed en zou later schilder willen worden. Ze is intelligent, moedig en kan soms enorm vrolijk tegen je zijn. Dit kan je aan haar merken wanneer ze begint met grappen te maken. Ook is de dame als ze je geaccepteerd heeft beschermend, eerlijk en vertrouwt ze je. De dame geeft makkelijk een tweede kans, ze accepteert heel veel maar als je het verpest kom je niet meer terug.


    Uiterlijk
    MAYBE I'M WEAK, BUT DON'T THINK I WON'T KILL YOU.


    Verleden

    Winter Scarlett Crispin Rutherford - Mother - 36 Years - ???
    Ash Copper Rutherford - Father - 38 Years - Textile manufacturer/Dies

    Paisley is de enige dochter van het stel Winter&Ash Rutherford. Haar vader was een man die voor zijn geld bij een textiel fabriek werkte. Paisley haar ouders waren niet rijk, omdat haar vader weinig kreeg. Aangezien haar vader niet wilde dat Paisley een verwend nest werd leerde hij haar zwaardvechten. Aangezien Paisley nog al zwak kon zijn in een gevecht sloeg hij haar elke keer dat ze moest huilen. Zwakte maakt je ook zwak. Paisley leerde hier echter wel van. De dame groeide op als een harde tante met wel een lief karakter. Toen haar vader op een dag omkwam was de dame wel in rauw, maar stopte niet met de lessen. Wanneer ze een jaar later werd getrokken nam ze afscheid van haar moeder en vertrok met haar vader in haar gedachten.

    Bondgenoten
    Extra
    HAD A VOICE BUT I COULD NOT SING.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 20:36 ]


    If they can't catch me, they can't kill me. So don't count me out! [Rue- The Hunger Games]

    LETS EMBRACE THE POINT OF NO RETURN.

    Naam
    Britton Price Crimson
    Naam Haar naam vindt de dame het ergste, ze wil het liefst niet dat mensen haar zo noemen. Ze meesten kennen de dame daarom ook als Love.
    Bijnaam ''Kleintje'' is een best bijnaam voor de dame, maar zelf stelt ze zich voor als Love, een sarcastische bijnaam die echter haar nieuwe naam is. Ook is Phoenix een bijnaam van het Capitool.

    District
    10.

    Leeftijd
    Love is 17 jaar en geboren op 4 mei.

    Kwalificatie
    Love kreeg een 11, omdat de dame niet zo maar iets deed tijdens haar kwalificatie. Ze zette 5 oefenbots in vuur en vlam nadat ze hen van het hoofd had berooft. Love is goed in gooien en kan alles wat daarbij hoort. Ze is een dame die je stopt met woorden of met gegooide messen. Love is niet echt sterk in met haar handen vechten, ze heeft geen spieren of zo. Wel is Love door haar korte benen sneller en heeft meer energie dan anderen. De jongedame kan wel bij een stuk minder dingen bij.


    Innerlijk
    Love is niet bang om mensen te vermoorden. De dame is niet snel bang te krijgen en heeft veel zelfvertrouwen. Ze is echter wel sluw, wantrouwig, koppig en een beetje gestoord. Ze is sarcastisch, maakt vaak irritante opmerkingen, gaat over grenzen en ziet er uit als een harde tante, echter is dat de waarheid. Love is flirterig en met één knipoog zijn de meeste mannen verkocht. Als Love je niet mag laat ze dat merken. Haar leven voor de spelen hebben de dame harder gemaakt. Wel kan Love het haar ouders vergeven. De laatste die Love echt in haar lieve, kinderlijke zelf hebben gezien waren Beatrice, Honey en Hawk. De dame is echter nog altijd wel vrij intelligent, grappig en kan zelfs iets saais in iets super leuks veranderen. Ze is niet erg eerlijk, maar liegt alleen tegen vrienden als iets te pijnlijk is voor haar of voor hen. Ze is sterk en moedig en zou je echter niet zo maar express willen breken.

    Uiterlijk
    FUCK FAKE FRIENDS.

    Verleden

    Lucy Jessica Hunter Crimson - 33 Jaar - ???
    Crispin Sawyer Crimson - 42 jaar - Farmer
    Harkin Xavier Crimson - 12 Jaar - Dies

    Lucy, een tienermoeder van toen 17 jaar, ging samen met Crispin hun eerste dochter bij Crispin op zijn boerderij wonen. Vier jaar later werd Harkin geboren, een lieve jongen. Ze groeide samen op, tot dat Harkin en Love ruzie kregen. Toen hun ouders op een dag op reis waren moest echter hun tante op hun letten. Aangezien die druk was met andere dingen kregen Harkin en Love ruzie bij de schapen. Toen Love een wolf zag greep ze haar kans. Ze rende weg bij haar 6 jarige broertje en sloot het hek. Terwijl ze zag dat hij werd gegrepen door de wolf voelde ze geen enkele medelijden. Na zijn dood kwamen hun ouders terug. Haar vader was boos en begon voor de eerste keer Love te mishandelen. De dame vluchtte het huis uit en kwam terecht in een ander deel van stad. Ze was bij dieven terecht gekomen die haar erger misbruikten dan haar vader, drank had haar leven al snel overgenomen. Lucy had veel vrienden die haar lieten vallen wanneer Love hulp nodig had. Ze maakte ook vrienden in het huis met alleen maar rovers. Er waren meer meiden die wel echt vriendinnen waren, zoals Beatrice en Honey, maar ook waren er mannen waar de dame het goed mee kon vinden. Hawk en Love waren erg close, maar wanneer het huis afbrandde moest iedereen vluchten. Zins dat moment ging ze samen met Hawk terug naar de bevolking en startte een nieuw leven op, maar wanneer de dame werd getrokken voor de spelen was niemand meer die haar kon redden.

    Bondgenoten
    Extra
    LOOKS A LITTLE DANGEROUS?

    [ bericht aangepast op 24 maart 2017 - 19:01 ]


    If they can't catch me, they can't kill me. So don't count me out! [Rue- The Hunger Games]