• Ja, hallo, hallo, Tamara is momenteel zo wanhopig dat ze teruggreek naar Quizlet dus.. here I am, back again, hahaha.

    Ik heb zo'n 10 minuten geleden thee over mijn laptop laten vallen en ik weet niet helemaal wat ik moet doen. Ik heb het eraf geveegd en de accu drooggemaakt (wat overigens 2 druppels waren) en weet momenteel niet helemaal wat ik moet doen. Alles doet het nog prima en ik merk geen verschil.

    Weet iemand of ik me zorgen moet maken? En wat ik in dat geval moet doen?

    (Negeer de low-quality van mijn post, ik ben nogal gestressed op het moment :x)


    wat was dit ookalweer

    Over het toetsenbord?
    Ik zou hem dan even onderste boven zetten, zodat het er eventueel uit kan lekken.

    Maar verder geen idee want ik ben geen technicus ofzo haha. Succes!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Laten uitlekken klinkt als een goed idee en misschien met een föhn even blazen en kijken of er wat uit komt nog?


    You were born original, don't die as a copy.

    Batterij moet er dan direct uit en dan laten uitlekken onder de verwarming oid, ongeveer een dag en als je je echt zorgen maakt twee dagen. Je kan hem daarna het beste nog in de rijst leggen, dat trekt de restjes water er helemaal uit.

    Ik heb ook een keer een glas water erover gegooid en toen heeft rijst goed geholpen. Trouwens ook met mijn oude telefoon :') Die lag 10 minuten in de wc te rinkelen nadat hij uit mn broekzak viel. Maar volgens mij is het vrij weinig water bij jou nu? iig is het belangrijk dat hij niet meer onder stroom staat direct nadat je laptop in contact is gekomen met (veel) water. En rijst werkt echt heel goed x'D

    [ bericht aangepast op 20 maart 2017 - 9:35 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Op de kop zetten en echt twee dagen laten staan


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen