• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 22:53 ]


    Caution first, always.

    FUCK, NIET ALWEER! JE HAD BELOOFT HET NIET MEER TE DOEN!

    Ik haat je.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Zo rijles dus even waarschuwing aan iedereen in omgeving Rotterdam/Den Haag, blijf maar binnen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Leren voor m'n tentamen met Ravenclow common room ambience geluiden op de achtergrond — perfect.


    Edgecomb schreef:
    Leren voor m'n tentamen met Ravenclow common room ambience geluiden op de achtergrond — perfect.


    hOw
    I need :o

    Pantaloon schreef:
    (...)

    hOw
    I need :o


    Youtube — zoeken op Ambience Sound Harry Potter en dan kan je daarachter nog een willekeurige common room toevoegen. Daarnaast hebben ze ook fragmenten van de bibliotheek of the forbidden forest, super awesome dus.


    Deze mugcake is nog best wel lekker en valt goed mee ^^


    Stenenlikker

    Vanavond nieuwe Gorillaz muziek. My body is so fucking ready.


    Caution first, always.

    Anderhalve dag om mijn kamer weer schoon en op orde te krijgen, met stekende oorpijn ~ stay tuned for this adventure.

    + ik zit nog steeds op bed naar de zooi te staren >.>

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 14:34 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ben ik even blij dat ik te lui was om naar de les te gaan, damn. Nu ook al in Antwerpen, what is happening to this world.


    soul made of stardust and chaos.

    Niemand doodgereden. Hoera.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Edgecomb schreef:
    (...)

    Youtube — zoeken op Ambience Sound Harry Potter en dan kan je daarachter nog een willekeurige common room toevoegen. Daarnaast hebben ze ook fragmenten van de bibliotheek of the forbidden forest, super awesome dus.


    Oh my, dit is geweldig. Bedankt c: De Hufflepuff versie doet me een beetje denken aan een Hobbit hol :W

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 15:22 ]

    Whaaat
    Nu ook al in Antwerpen
    Gelukkig niets 'ernstig' gebeurt ofzo


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Pantaloon schreef:
    (...)

    Oh my, dit is geweldig. Bedankt c: De Hufflepuff versie doet me een beetje denken aan een Hobbit hol :W


    Er zijn ook ambience sounds van een Hobbit huis of van Rivendel et cetera, haha.


    Wanneer je vriend een profiel aanmaakt op q en in je berichtjes rond snuffelt. Hoi lieverd, ga nu maar weer fietsen ofzo (K)

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 15:54 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Aloy schreef:
    Wanneer je vriend een profiel aanmaakt op q en in je berichtjes rond snuffelt. Hoi lieverd, ga nu maar weer fietsen ofzo (K)


    Whahahaha, is het Peniskoker69??????

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 15:56 ]