• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 22:53 ]


    Caution first, always.

    #extremelyemotional. Jakskdisjxdjxkdj hoe dan. We zijn het eens, ik moet huilen en ik twijfel weer. Sowieso is dit het werk van de morfine en niet van mijn begraven gevoelens. Totes. Yep.


    The truth is out there.

    Nerissa schreef:
    #extremelyemotional. Jakskdisjxdjxkdj hoe dan. We zijn het eens, ik moet huilen en ik twijfel weer. Sowieso is dit het werk van de morfine en niet van mijn begraven gevoelens. Totes. Yep.




    26 - 02 - '16

    Mijn moeder heeft werk joehoe bij de kringloopwinkel als ze daar maar money verdient (hoera)

    [ bericht aangepast op 22 maart 2017 - 20:25 ]


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Monochopsis schreef:
    (...)




    Thanks, honestly. (:


    The truth is out there.

    Alles is kut.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wanneer je nagellak bestelt, het 4 weken later wordt bezorgt en het de verkeerde kleur blijkt te zijn. :(

    Shiiiit
    Waarom kom ik dit nu pas te weten :W :W
    Fuckfuckfuckfuck daarom die awkwardheid


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Tweede partij van Nederland: compleet buiten gesloten. Lol, wat is dit toch een fantastisch democratisch land <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Aloy schreef:
    Tweede partij van Nederland: compleet buiten gesloten. Lol, wat is dit toch een fantastisch democratisch land <3


    Niet lullig bedoeld, maar de PVV is zelf ook niet erg democratisch als ze expres het kabinet willen gaan saboteren oid.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brinvi schreef:
    (...)

    Niet lullig bedoeld, maar de PVV is zelf ook niet erg democratisch als ze expres het kabinet willen gaan saboteren oid.


    Nouja, dat zie ik nog niet gebeuren. Maar alle politieke verschillen even er buiten gelaten, 1,3 miljoen kiezers aan de kant laten kan gewoon niet. Nouja, kennelijk kan het wel. Maakt niet uit om welke partij het gaat.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    maak me af please.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    'i'm your friend"
    well
    where are you know
    you of all people know how fucking bad i feel but NO.
    don't text
    don't ask how i'm doing
    don't ask how the surgery went
    A BIG FUCK YOU TO YOU TOO.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Aloy schreef:
    (...)

    Nouja, dat zie ik nog niet gebeuren. Maar alle politieke verschillen even er buiten gelaten, 1,3 miljoen kiezers aan de kant laten kan gewoon niet. Nouja, kennelijk kan het wel. Maakt niet uit om welke partij het gaat.


    Partijen mogen zelf weten met wie ze samenwerken. Als de grote partijen zich niet kunnen vinden in wilders standpunten, dan zou het vreemd zijn om wel een coalitie met hem te vormen. Daarnaast scheldt wilders om de haverklap andere politici en hun partijen uit. Ik zou persoonlijk ook niet graag samenwerken met iemand die mij niet met respect kan behandelen. Bovendien zei de pvv een tijdje terug nog dat ze zelf nooit met de vvd wilden samenwerken.


    i put the fun in funeral

    Wauw, mijn bericht was toch echt duidelijk geformuleerd. Ik snap niet dat ik er zo'n kinderlijk antwoord op krijg. Ik heb duidelijk gezegd hoe het werkte en dan krijg ik alsnog de uitleg hoe het werkt als antwoord terug. Laat ook maar zitten. Als ik zit probleem van de week weer heb, stuur ik wel een nieuw ticket in.

    Mina Minus het is ook altijd wat met jou hè?