• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 22:53 ]


    Caution first, always.

    Nefyd schreef:
    (...)

    MAG IK JE TANTE MEPPEN OGJZGOZBFID
    echt wow hoezo heb je haar nog geen klap gegeven

    Omdat ik er niet bij was, hoorde dat van mijn oma net. Zo iets durft ze ook niet persoonlijk te zeggen.

    // ik weet niet waar ik zenuwachtiger voor ben, de afspraak bij de internist zometeen, of het whatsappgesprek tussen ons. :S die laatste zijn goede zenuwen tho'

    Woar schreef:
    Wow, mijn tante zit ook over mij te trashtalken naar iedereen.

    Naar mijn zusje: 'Je moet niet meer afvallen, dan zie je er straks net zo uit als Kim en je moeder.'
    Nee, jij hebt een goed gewicht met 40 kilo boven je gezonde gewicht.


    je bent zoals je bent toch, zolang jij je er maar goed invoelt ;)

    ./ zo eindelijk lekker thuis

    humanz

    Rip famkes geld morgen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Peredvizhniki schreef:
    humanz

    (doeg)


    Caution first, always.

    Ik heb het nu echt wel gehoord.


    Tijd voor koffie.

    Well, ze zitten te denken dat ik een glutenallergie heb. Ik ga echt janken als dat zo is, want ik leef voor pasta. Volgens mij kan ik dan ook niet meer frikandelbroodjes enzo eten. Of iets met mijn schildklier. Ik word in ieder geval op beide getest.


    thehunter schreef:
    (...)

    je bent zoals je bent toch, zolang jij je er maar goed invoelt ;)

    ./ zo eindelijk lekker thuis


    Ja, dat is waar ^^ thank you (:

    Chill, een 3,0 voor tentamen. Die tweede heb ik sowieso ook verneukt en het zal me benieuwen wat de derde zal zijn, als dit al een vette onvoldoende is. Hij ging goed, maar ik durf er nu niets meer van te hopen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wil nachos


    Caution first, always.

    soms, heel soms, ben ik toch wel die squadgoals met mijn vrienden


    Heaven is a place that we all have

    Wtf doen al die schijtkinderen hier vandaag. Is het tegenwoordig normaal om op schoolreis te gaan naar centrum Breda? Ga ergens anders gillen maar niet waar ik woon. :W


    Caution first, always.

    VaIeska schreef:
    Rip famkes geld morgen

    same.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Al zo lang opzoek naar een nieuw bijbaantje, maar het is zo moeilijk te vinden D:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    'Met dit boek ga je terug de tijd in en kan je lezen over de grote namen uit de geschiedenis.'
    'Ga ik dan echt terug in de tijd?'
    :| :| :| :| :| :| :|
    'Ja, ja, helemaal. Je gaat terug in de tijd en kan praten met Caesar en Columbus.'

    Also: LJH steal :Y)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt