• Dus, op tumblr ben ik lang geleden eens hagedissen met hoedjes tegen gekomen en vriendinnen van mij vonden dat niet schattig, maar ik vind dat dus wel schattig. Wat is jullie oordeel?




    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    De bovenste vind ik echt heel schattig!


    26 - 02 - '16

    Ik vind het grappig, niet echt schattig. :')

    Alleen die middelste vind ik echt schattig (:

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 14:48 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik heb het sowieso al niet heel erg voor reptielen haha, maar dat hoedje maakt hun net iets minder eng :'). Het is wel komisch, haha!


    soul made of stardust and chaos.

    Ik vind het niet echt schattig, maar grappig zijn ze wel (':


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik vind ze echt heel schattig! Maar ik heb sowieso een rare schattigheidsvoorkeur (?).


    Tijd voor koffie.

    Ik vind ze niet schattig, wel grappig.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    ik vind het ook heel schattig haha

    So cute (:


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Ik vind ze niet zo schattig, maar dat komt omdat ik echt geen fan ben van reptielen. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik hou van baardagamen en luipaardgekko's dus ik vind dit echt super cute ^^

    De hoed zit met een draadje om zijn bek vast.. Niet schattig, wel zielig....


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Niet zo'n fan van dieren met kleding/accessoires, maar ik vind hagedissen wel leuke beesten (: Ik heb zelf ook een tijdje baardagamen gehad.


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Persoonlijk ben ik geen fan van dierenkleding/accesoires, daar zou ik mijn baardagaam ook echt geen plezier mee doen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Eigenlijk vind ik het echt superzielig dat ze dieren dat aandoen met accessoires en kleding. Dat is niks voor een dier, die heeft genoeg aan z'n eigen lichaam.


    † Love? I want to sleep.