• Ik weet dat velen hier graag geld zouden willen verdienen door te bloggen (Inge, je kwam gelijk in mijn gedachte met je schrijvers blog), te schrijven (Lisa, Natascha, Anna...you name it), foto's te maken (Ja Erieka, hierbij denk ik aan jou)...kortom: van je hobby je werk maken.
    Nu kwam ik laatst op Facebook een advertentie tegen van een website genaamd 'Yoors', die dit allemaal mogelijk maakt. Ah fijn, het is geen vet pot....maar in een maand tijd (vrij intensief, dat wel) op de site te hebben rondgehangen heb ik toch mooi 55 euro verdiend. Hiervoor heb ik foto's, quotes, blogs en reacties op het werk van anderen geplaatst. Vrij leuk als je bedenkt dat je dit op Instagram en Facebook ook doet, maar daar nooit een cent voor krijgt! =) Daarbij wil ik dit geld onder andere gebruiken voor treinkaartjes voor meetings!=D

    Nou leek het mij leuk om dit met meerdere Quizlet users te doen, zodat elke keer als je iets plaatst we reacties geven op elkaar. Zo krijg je en sneller inkomsten en sneller views, want sinds kort krijg je ook betaald voor het aantal pageviews wat je werft.

    Meer uitleg over de site vind je hier, in een van mijn vers geschreven blogs:

    https://yoo.rs/specs/blog/wat-is-yoors-1490211046.html?Ysid=38372#comments


    Ohja...mocht je je willen aanmelden, wil je dat dan doen via mijn blog? Daar krijg ik namelijk weer een klein extraatje voor =)

    Quizlet/Yoors Gebruikers:


    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 16:39 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dafuq, slim zusje hahaha ='D
    Hoe heet je zusje? Dat is wel onhandig dan met google ja, dan ben je zo gevonden volgens mij =p


    Dat stuur ik wel even in een PB :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Dat stuur ik wel even in een PB :)


    Strak plan ='D Je kunt me ook facebooken =3


    You were born original, don't die as a copy.

    Hii
    Desierto >>> Habiba btw


    El Diablo.

    SPECS schreef:
    (...)

    Strak plan ='D Je kunt me ook facebooken =3


    Ehm ja dat bedacht ik me nadat ik het pb'tje had gestuurd haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Blijkbaar was er een schietpartij in Lille maar ik snap niet waarom dat opeens wereldnieuws is. Als er in Amsterdam een liquidatie gaande is hoor je daar ook niets over...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ja dat had ik gelezen, echt erg D=


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ja dat had ik gelezen, echt erg D=


    Maar het is geen aanslag? Het is zeer waarschijnlijk een liquidatie en die dingen komen ook gewoon in Nederland voor... Dan is 't ook nooit wereldnieuws. Neemt niet weg dat het vreselijk is wat er gebeurd is, maar die man strooit gelijk met termen als 'aanslag' en 'terroristische daad' terwijl de bronnen die ik gelezen heb (AD, Nu.nl) het over een criminele afrekening hebben en dat vind ik heel wat anders dan een terroristische daad.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Maar het is geen aanslag? Het is zeer waarschijnlijk een liquidatie en die dingen komen ook gewoon in Nederland voor... Dan is 't ook nooit wereldnieuws. Neemt niet weg dat het vreselijk is wat er gebeurd is, maar die man strooit gelijk met termen als 'aanslag' en 'terroristische daad' terwijl de bronnen die ik gelezen heb (AD, Nu.nl) het over een criminele afrekening hebben en dat vind ik heel wat anders dan een terroristische daad.


    Jaaa, geen idee. We zullen zien, ik hoop dat hij het fout heeft ^^


    You were born original, don't die as a copy.

    IK HEB MIJN EERSTE EURO VERDIEND feest


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    IK HEB MIJN EERSTE EURO VERDIEND feest


    En dat in ongeveer twee dagen tijd, dat is echt heel netjes!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Habiba schreef:
    Hii
    Desierto >>> Habiba btw


    Zal het morgen aanpassen!:3

    [ bericht aangepast op 25 maart 2017 - 0:26 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    https://yoo.rs/ekinskeld/blog/kip-het-meest-veelzijdige-stukje-1490396418.html?Ysid=47540
    Ik heb ook weer eens een betoogje geschreven. Niet een van mn beste, maar ik werd zo geïrriteerd van de lay-out problemen van Yoors.
    Het gaat over kip. Ja de foto is ene kip die keihard weg rent (cat) :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik ga even mijn mondelinge betoog van Nederlands in een artikel schrijven, hehe. Pas op voor de designer babies.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Rohrer schreef:
    https://yoo.rs/ekinskeld/blog/kip-het-meest-veelzijdige-stukje-1490396418.html?Ysid=47540
    Ik heb ook weer eens een betoogje geschreven. Niet een van mn beste, maar ik werd zo geïrriteerd van de lay-out problemen van Yoors.
    Het gaat over kip. Ja de foto is ene kip die keihard weg rent (cat) :P


    Wauw ik kwam hem net tegen, ik denk dat ik hem morgen even ga lezen want ik moet echt gaan slapen. Ben wel benieuwd!='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    En dat in ongeveer twee dagen tijd, dat is echt heel netjes!=3

    Drie, hehe


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly