• Ik weet dat velen hier graag geld zouden willen verdienen door te bloggen (Inge, je kwam gelijk in mijn gedachte met je schrijvers blog), te schrijven (Lisa, Natascha, Anna...you name it), foto's te maken (Ja Erieka, hierbij denk ik aan jou)...kortom: van je hobby je werk maken.
    Nu kwam ik laatst op Facebook een advertentie tegen van een website genaamd 'Yoors', die dit allemaal mogelijk maakt. Ah fijn, het is geen vet pot....maar in een maand tijd (vrij intensief, dat wel) op de site te hebben rondgehangen heb ik toch mooi 55 euro verdiend. Hiervoor heb ik foto's, quotes, blogs en reacties op het werk van anderen geplaatst. Vrij leuk als je bedenkt dat je dit op Instagram en Facebook ook doet, maar daar nooit een cent voor krijgt! =) Daarbij wil ik dit geld onder andere gebruiken voor treinkaartjes voor meetings!=D

    Nou leek het mij leuk om dit met meerdere Quizlet users te doen, zodat elke keer als je iets plaatst we reacties geven op elkaar. Zo krijg je en sneller inkomsten en sneller views, want sinds kort krijg je ook betaald voor het aantal pageviews wat je werft.

    Meer uitleg over de site vind je hier, in een van mijn vers geschreven blogs:

    https://yoo.rs/specs/blog/wat-is-yoors-1490211046.html?Ysid=38372#comments


    Ohja...mocht je je willen aanmelden, wil je dat dan doen via mijn blog? Daar krijg ik namelijk weer een klein extraatje voor =)

    Quizlet/Yoors Gebruikers:


    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 16:39 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Wauw ik kwam hem net tegen, ik denk dat ik hem morgen even ga lezen want ik moet echt gaan slapen. Ben wel benieuwd!='D


    Haha thanks ;D

    [ bericht aangepast op 25 maart 2017 - 0:39 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Derks schreef:
    (...)
    Drie, hehe


    Ben je niet de 22ste gestart?


    You were born original, don't die as a copy.

    Rohrer schreef:
    (...)

    Haha thanks ;D


    Yw ;3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ben je niet de 22ste gestart?


    Oh ja.
    Sorry, toetsweek, ik heb de woensdagavond (dag 1) een account aangemaakt maar ik reken dus in toetsweekdagen nu, niet in avonden ofzo xD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Oh ja.
    Sorry, toetsweek, ik heb de woensdagavond (dag 1) een account aangemaakt maar ik reken dus in toetsweekdagen nu, niet in avonden ofzo xD


    Hehe :')
    Maar wauw 1000 yp in twee dagen is best veel. Zeker met dit nieuwe systeem waarbij je meer afhankelijk bent van pageviews ^^


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hehe :')
    Maar wauw 1000 yp in twee dagen is best veel. Zeker met dit nieuwe systeem waarbij je meer afhankelijk bent van pageviews ^^


    Heb vandaag ook wel meer dan 12 uur intensief geyoorst... Oepsie.

    Ik ga wel voor kwaliteit en niet voor kwantiteit, het voelt voor mij heel stom om quotes enzo te posten maar die vind ik wel heel mooi en wil ik graag delen. Maar ik deel liever lange blogposts die met interesse geschreven zijn haha.

    Dusja, 1000 YP is heel veel in 2 dagen. Maar ik moet zeggen dat ik voor mijn toetsweek nog amper geleerd heb en er zitten 6 toetsen aan te komen... En ik allemaal andere dingen heb MAAR OOK ZOVEEL INSPIRATIE EN DINGEN DIE IK WIL DOEN

    wanneer is het vakantie.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik negeer ook tevens mijn eerste persoon op Yoors!

    Iemand die 1 hele interessante blog had, ik was diegene gaan volgen, krijg ik allemaal van die stomme post its met 'hoe is jouw weekend?'
    of een print screen van haar twitteraccount 'volg me op twitter' en ik zat echt zo van wat moet ik hiermee, negeer.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Heb vandaag ook wel meer dan 12 uur intensief geyoorst... Oepsie.

    Ik ga wel voor kwaliteit en niet voor kwantiteit, het voelt voor mij heel stom om quotes enzo te posten maar die vind ik wel heel mooi en wil ik graag delen. Maar ik deel liever lange blogposts die met interesse geschreven zijn haha.

    Dusja, 1000 YP is heel veel in 2 dagen. Maar ik moet zeggen dat ik voor mijn toetsweek nog amper geleerd heb en er zitten 6 toetsen aan te komen... En ik allemaal andere dingen heb MAAR OOK ZOVEEL INSPIRATIE EN DINGEN DIE IK WIL DOEN

    wanneer is het vakantie.


    Ik heb eigenlijk wel medelijden met je, in het vorige systeem had je nu al zoveel geld gehad hé :')
    Maar goed als je zo door gaat gaan mensen je vanzelf kennen en krijg je veel pageviews hopelijk :)

    Mijn vakantie is nu: in dromenland :D
    Slaap lekker ;D


    You were born original, don't die as a copy.

    https://yoo.rs/ekinskeld/blog/moeten-we-designer-baby-s-omarmen-1490401471.html?Ysid=47540
    Nog eentje ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    https://yoo.rs/ekinskeld/blog/staan-we-dit-jaar-in-the-lights-of-the-shadows-1490356120.html?Ysid=47540

    Eeeeeen nog eentje. Nu naar bed ;D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Derks schreef:
    IK HEB MIJN EERSTE EURO VERDIEND feest


    Ik heb welgeteld iets meer dan 50 cent


    26 - 02 - '16

    Kun je ook op die site zonder geld te krijgen?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Kun je ook op die site zonder geld te krijgen?


    Ja, je hoeft niet per se uitbetaald te krijgen! Wel kun je anderen dan helpen met 'geld verdienen', maar het is ook gewoon een leuke community!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb mijn eerste blog af!!
    https://yoo.rs/lonnevt/blog/macarons-1490431453.html?Ysid=48115

    Hoe kan je btw andermans post delen?

    [ bericht aangepast op 25 maart 2017 - 9:54 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Derks schreef:
    (...)

    Ja, je hoeft niet per se uitbetaald te krijgen! Wel kun je anderen dan helpen met 'geld verdienen', maar het is ook gewoon een leuke community!


    Oké, tof!! Dan ga ik vanmiddag even op mijn computer kijken ipv op m'n mobiel!! En misschien een account aanmaken yay.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.