• Ik weet dat velen hier graag geld zouden willen verdienen door te bloggen (Inge, je kwam gelijk in mijn gedachte met je schrijvers blog), te schrijven (Lisa, Natascha, Anna...you name it), foto's te maken (Ja Erieka, hierbij denk ik aan jou)...kortom: van je hobby je werk maken.
    Nu kwam ik laatst op Facebook een advertentie tegen van een website genaamd 'Yoors', die dit allemaal mogelijk maakt. Ah fijn, het is geen vet pot....maar in een maand tijd (vrij intensief, dat wel) op de site te hebben rondgehangen heb ik toch mooi 55 euro verdiend. Hiervoor heb ik foto's, quotes, blogs en reacties op het werk van anderen geplaatst. Vrij leuk als je bedenkt dat je dit op Instagram en Facebook ook doet, maar daar nooit een cent voor krijgt! =) Daarbij wil ik dit geld onder andere gebruiken voor treinkaartjes voor meetings!=D

    Nou leek het mij leuk om dit met meerdere Quizlet users te doen, zodat elke keer als je iets plaatst we reacties geven op elkaar. Zo krijg je en sneller inkomsten en sneller views, want sinds kort krijg je ook betaald voor het aantal pageviews wat je werft.

    Meer uitleg over de site vind je hier, in een van mijn vers geschreven blogs:

    https://yoo.rs/specs/blog/wat-is-yoors-1490211046.html?Ysid=38372#comments


    Ohja...mocht je je willen aanmelden, wil je dat dan doen via mijn blog? Daar krijg ik namelijk weer een klein extraatje voor =)

    Quizlet/Yoors Gebruikers:


    [ bericht aangepast op 26 maart 2017 - 16:39 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Eledhel schreef:
    Oke ik ga de hele lijst in de beginpost af, overal op reageren. Als jullie hetzelfde doen, zal het wel wat harder gaan!


    Ik zou het stiekem echt leuk vinden als je dat ook bij mij doet, maar ik heb echt vet veel dingen.='D Alhoewel dat dus ook veel YP voor jou is :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ga nu alles even vanaf pagina drie terug lezen en bijwerken met nieuwe namen :3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik zou het stiekem echt leuk vinden als je dat ook bij mij doet, maar ik heb echt vet veel dingen.='D Alhoewel dat dus ook veel YP voor jou is :3

    Ja ben ik ook van plan! Ga vanavond verder, mijn tentamens gaan voor hahaha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ja ben ik ook van plan! Ga vanavond verder, mijn tentamens gaan voor hahaha.


    Aaaah leuk!=3 Ik verheug me nu al op de YP ='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Zou ik in de lijst erbij mogen?
    Ben ik sneller te vinden haha ;)

    [ bericht aangepast op 25 maart 2017 - 17:38 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Appleby schreef:
    Zou ik in de lijst erbij mogen?
    Ben ik sneller te vinden haha ;)


    Was er mee bezig, maar ik moest gaan eten. Komt goed :)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Was er mee bezig, maar ik moest gaan eten. Komt goed :)

    Thnx!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Oeh ik heb 1111 YP prachtig getal dit


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Oeh ik heb 1111 YP prachtig getal dit

    Maar hoe dan


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Lees. Deze. Blog. want dit is echt een fucking mooie blog die veel meer lezers verdient xx


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Eledhel schreef:
    (...)
    Maar hoe dan


    Ik heb aardig wat blogs geplaatst de afgelopen dagen toen ik studieontwijkend gedrag aan het vertonen was, en daar redelijk wat reacties op ontvangen! En verder lees ik ook gewoon ontzettend veel omdat ik het echt heel leuk vind om te lezen wat anderen schrijven, dus zonder dat ik dat door heb gehad tikt dat lekker aan :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Whoops, 2e topic al... Ik moet echt iets gaan bloggen xD


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Derks schreef:
    (...)

    Ik heb aardig wat blogs geplaatst de afgelopen dagen toen ik studieontwijkend gedrag aan het vertonen was, en daar redelijk wat reacties op ontvangen! En verder lees ik ook gewoon ontzettend veel omdat ik het echt heel leuk vind om te lezen wat anderen schrijven, dus zonder dat ik dat door heb gehad tikt dat lekker aan :)

    Hm ja! Hoe krijg je zoveel reacties dan? Is het gewoon een megagoed onderwerp of stuur je de links naar iederen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hm ja! Hoe krijg je zoveel reacties dan? Is het gewoon een megagoed onderwerp of stuur je de links naar iederen?


    Denk deels doordat ik sommigen hier in het topic gooi en Quizletters bijna altijd wel erop reageren, en deels ook doordat ik veel lees en reageer en dat mensen daardoor een kijkje bij mij gaan nemen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Denk deels doordat ik sommigen hier in het topic gooi en Quizletters bijna altijd wel erop reageren, en deels ook doordat ik veel lees en reageer en dat mensen daardoor een kijkje bij mij gaan nemen.

    Hm ja, ga ik ook maar eens doen!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...