• Wordt het forum weer ietsje drukker? Het is niet zo druk als het is geweest, natuurlijk, maar er lijkt wel wat meer leven in te zitten. Wat denken jullie? Heb ik gelijk of zie ik spoken? (Spooktopics. Boe.)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik vindt dat het topic ook wat levendiger is geworden. Er worden meer topics aangemaakt dan vroeger. (Een paar maanden geleden)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Huh, het is super dood op het forum. Dit is het eerste topic wat in de afgelopen week is gepost.
    Jaaa, dit is een grapje.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Volgens mij zijn er ook meer jongere users bij gekomen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VaIeska schreef:
    Volgens mij zijn er ook meer jongere users bij gekomen


    Jaaa, inderdaad, dat maakt me echt blij, haha. Ik kreeg namelijk meer en meer het gevoel dat Quizlet immens aan het verouderen was omdat er niemand meer bij kwam, dus dat is een heel goede zaak, haha. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb diehard studieafwijkend gedrag dus ik zoek alles om hier iets te doen (en dus niets aan school) hehehe


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Heh dat is gewoon mijn aanwezigheid, sinds ik terug actief ben is het forum ook een stuk actiever (wbw)
    Oké dat was een grpaje, ter verduidelijking. Ik heb gewoon totaal geen humor

    Maar even serieus, inderdaad ja! Altijd fijn natuurlijk


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik merk het niet, want ik ben het hele weekend nog niet online geweest haha.

    Perffect schreef:
    Ik heb diehard studieafwijkend gedrag dus ik zoek alles om hier iets te doen (en dus niets aan school) hehehe


    HAHA EXACTLY sinds het toetsweek is ben ik weer heel actief :")


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vergeleken de afgelopen paar weken wel maar het nog lang niet zo 'druk' als een paar maanden terug. In oktober werden er nog wel 7 a 8 topics per dag geopend.