• Dit idee heb ik niet zelf verzonnen, het is geïnspireerd door Laleah en Jotunheim. Toen ik hun Topic zag, en een stukje van het verhaal las, was ik helemaal onder de indruk en wilde ik het ook doen. Maar kijk zeker even naar hun accounts want ze schrijven SUPER leuke verhalen





    Hey iedereen! Ik ga een story schrijven wat zich afspeelt in de Harry Potter wereld, en jullie kunnen daaraan meedoen. En aangezien er heel veel vrouwen/meiden op Quizlet zitten hoop ik dat een paar van jullie zich als jongen in willen schrijven. Open de 2de spoiler voor het inschrijvings formulier


    Waar gaat het verhaal over??

    Isabeau (isa) en Jazlynn (jess) zijn een tweeling ze gaan dit jaar beginnen aan hun 5e jaar op Hogwarts, Isa beiden in Hufflepuff. Isa en jess worden verliefd op dezelfde jongen, maar als de jongen hun door elkaar haalt gaat het een beetje mis. Maar niet alleen dat, Isabeau gedraagt zich heel raar. En als Jazlynn aan haar vraagt wat er aan de hand is probeert ze er omheen te praten. Wat is er aan de hand?



    Dit is wat je in moet vullen
    basis:
    naam:echte naam
    leeftijd: niet je echte leeftijd, maar hoe oud ben je in de story?
    story naam:ook achternaam.je kan ook je echte naam gebruiken, maar als je dat niet wilt moet je hier een andere naam invullen
    karakter:omschrijf jezelf in minstens 75 woorden
    hobby's:wat vindt je leuk om te doen


    Sociaal:
    val je op jongens of meisjes?
    Wat doe je als je verliefd bent/wordt?
    begin je te flirten of ren je paniekerig weg?
    Hoe ga je om met andere?houdt je rekening met andere of moeten andere rekening houden met jou? Zoiets
    zijn er andere Q'ers met wie je graag optrekt?dit moeten wel mensen zijn die hier ook aan meedoen.
    Wil je een leerling of een docent zijn?niet iedereen kan een docent zijn!

    Zweinstein:
    In welke afdeling zit je?gebruik daarvoor deze test https://www.quizlet.nl/quiz/419353/gryffindor-slytherin-hufflepuff-or-ravenclaw/
    Leukste vak?
    Stomste vak?



    Foto van jezelf
    Deze hoeft niet van jou te zijn het kan ook van iemand zijn die op je lijkt


    Extra
    Heb je een huisdier?houdt je aan de huisdieren van HP
    Gaat jouw personage dood?dit is niet na een paar hoofdstukken maar waarschijnlijk tegen het einde.



    Leerlingen:

    Slytherin:
    Anne Wilson ( Pylades )
    Aevy Thalia Allison Child ( Bouncing )
    Maxime Dragie (Zwadderaartje)


    Ravenclaw:
    Iris Elizabeth ( Tuena )
    Skyler Isabella Lizzy Smith ( Itsskyler )


    Hufflepuff:
    Isabeau
    Jazlynn
    Sofie Rosewall ( Ballerina_ )


    Griffindor:
    Noek Emannuelle Pasqualino ( Jeid )




    Ik hoop dat jullie er zin in hebben. Als we ongeveer 10+ leerlingen hebben start ik met het verhaal. Als je je dan nog niet hebt ingeschreven kan dat nog wel tot een bepaalde tijd. Als ik start met het verhaal laat ik nog weten tot wanneer je je nog kan inschrijven

    Klik hier voor het verhaal

    Inschrijven kan nog!

    [ bericht aangepast op 8 aug 2017 - 12:33 ]


    I'm a Slytherpuff

    Mijn inzending voor wat ik nu heb, de foto en mijn karaktereigenschap voeg ik straks nog toe.

    basis:
    naam: Anne (kan eventueel ook als man, maakt me niet uit)
    story naam: Anne
    karakter: Ik ben een gesloten persoon en vertrouw anderen niet snel, maar kan veel praten met mensen die ik goed ken. Ik ben een introvert met extravert karaktereigenschappen. Zo sta ik open voor nieuwe dingen en ben ik juist wel weer een dare-devil en kik ik op avontuurlijke dingen. Ik vind humor belangrijk en gebruik zelf vaak sarcasme, droge humor of puns. Ik sta niet zo positief in het leven en zie niet altijd het nut ervan in.
    hobby's: Lezen, schrijven, scooter rijden, tv-series kijken, muziek.


    Sociaal:
    val je op jongens of meisjes? op alles Beiden.
    Wat doe je als je verliefd bent/wordt?begin je te flirten of ren je paniekerig weg? Beiden niet, maar ik zou er niets mee doen en eerder ongemakkelijk wordne in het bijzijn van mijn crush soms. Dus eerder het wegrennen.
    Hoe ga je om met andere?houdt je rekening met andere of moeten andere rekening houden met jou? Ik cijfer mezelf soms weg en houd rekening met anderen, behalve als ze gemeen tegen me doen.
    zijn er andere Q'ers met wie je graag optrekt? weet ik dus nog niet.
    Wil je een leerling of een docent zijn? Leerling is prima.

    Zweinstein:
    In welke afdeling zit je? Slytherin.
    Leukste vak? Potions, fabeldieren.
    Stomste vak? History

    Foto van jezelf
    Doe ik nog.

    Extra
    Heb je een huisdier? Een kat.
    Gaat jouw personage dood? Is geen probleem voor me.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2017 - 20:34 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Mt

    Naam: Iris Elizabeth
    Story naam: Hiervoor gewoon mijn eigen naam , Iris Elizabeth.
    Karakter: Iris is een vrolijk en behulpzaam meisje die ook nog eens erg leergierig is. Iris haalt goede cijfers , maar heeft het niet als streven om de beste van de klas te zijn. Als hobby's doet Iris aan het verzorgen van de fabeldieren en ze houdt er erg van om muziek te maken. Zo kan Iris viool , piano , gitaar , harp , fluit , trompet en mondharmonica spelen en ook kan ze er nog aardig bij zingen. Voor haar vrienden heeft Iris alles over , tenminste bijna alles.
    Val je op jongens of meisjes? Jongens
    Wat doe je als je verliefd bent/wordt? Rustig benaderen en handelen naar wat haar het beste lijkt
    Hoe ga je om met anderen? Iris houdt rekening met anderen , voor vrienden heeft ze heel veel over en ze helpt graag anderen.
    Zijn er andere Q'ers met wie je graag optrekt? Ik kan best wel met bijna iedereen goed omgaan <3
    Wil je een leerling of een docent zijn? Leerling
    In welke afdeling zit je? Ravenklauw/Ravenclaw
    Leukste vak? Verzorging van de Fabeldieren
    Stomste vak? Ancient Runes
    Foto van jezelf

    Melissa Benoist
    Heb je een huisdier? Een rode kat


    Gaat jouw personage dood? Natuurlijk niet


    Firm believer of all that is magic

    Ball schreef:
    Mt


    Reality's overrated.

    naam: Ava
    leeftijd: Tussen de 14 en 16 in, aan te passen op wat er goed is voor je story, maar het liefste 15. Aevy is jarig op 12 juni en hiermee Tweelingen.
    story naam: Aevy Thalia Allison Child (Deze lijkt heel erg op mijn echte naam, vandaar)
    Aevy | De leven gevende
    Thalia | Bloeiend
    Allison | Nobel, vriendelijk
    Child | Kind
    Aevy vindt al haar namen wel mooi en zou het ook niet willen veranderen. Door haar goede vriendinnen wordt ze Bouncing Ball genoemd, gezien die de "stuiter" kant van haar kennen, en misschien ook weten dat de hoofdpersoon van één van haar verhalen zo heet.
    karakter:

    –– Slim
    –– Fantasierijk
    –– Creatief
    –– Rechtvaardig
    –– Voelt anderen goed aan
    –– Dapper
    –– Filosofisch
    –– Ambitieus
    –– Faalangstig
    –– Klunzig
    –– Doet enkel iets als ze er zin in heeft
    –– Bluft tamelijk veel
    –– Gevoelig
    –– Sarcastisch
    –– Onzeker
    –– Scherpe tong
    Aevy is een goed voorbeeld van een tiener: Nog heel erg aan het zoeken naar wie ze is, kan heel optimistisch zijn maar ook erg pessimistisch, faalangstig en wat onzeker. Ze is, als je haar voor het eerst ziet, nogal verlegen, al is ze dit niet als ze zich op haar gemak voelt. Ze is over zichzelf nogal negatief, en weet precies wat ze verkeerd heeft gedaan zonder dat iemand het haar hoeft te vertellen. Positieve dingen over zichzelf bedenken vindt ze moeilijker, zonder veel logica daar achter. Ze wil gewoon niet arrogant overkomen en vindt het dan ook flauw van zichzelf als ze zichzelf hoger dan een ander plaats, al heeft ze op die momenten meestal wel gelijk. Maar er is naast dat onzekere, faalangstige meisje ook een wat drukkere versie van Aevy, al komt dat voornamelijk naar voren als ze het gevoel heeft dat degene die tegenover haar staat, haar niet vreemd gaat vinden - of in elk geval zouden accepteren dat dat zo is. Heel soms ook als ze weet dat de kans dat ze deze personen toch nooit meer tegen gaat komen. Ze is erg filosofisch en kan best grappige opmerkingen maken, soms zijn deze eigenlijk best gemeen, al zou ze het niet opzettelijk zeggen om je pijn te doen, alleen als grapje. Vaak komt er bij dit ook een flinke dosis sarcasme en zelfspot, waarvan de helft soms iets gemeender is dan ze laat merken. Aevy kan erg hyper worden en weet je meestal wel op te vrolijken met haar vreemde fantasieën, ze voelt ook goed aan of je kan hebben wat ze zegt, of haar hulp überhaupt nodig hebt. Hierdoor heeft ze ook nogal een hekel aan mensen die aandacht proberen te krijgen met zielig doen, of zelfs zeggen dat ze depressief zijn, als ze dit helemaal niet zijn, gezien Aevy genoeg mensen heeft meegemaakt die wel echt depressief zijn (geweest). Aevy zal toch beleefd proberen te blijven en het netjes op te lossen, al kan ze haar mening, als ze echt genoeg van je heeft, zonder op of omwegen over je uitspuwen als een soort aanval. Meestal blijft degene tegenover haar dan ook wel stil, want meestal heeft ze wel een punt.
    hobby's: Tekenen, schrijven, lezen, muziek maken (voornamelijk zingen), slapen, praten met vrienden
    val je op jongens of meisjes? Allebei.
    Wat doe je als je verliefd bent/wordt? Honestly, heb ik geen helder idee, gezien het bij mij nooit verder is gegaan dan een crush. Maar ik vermoed dat ik heel erg in de war zou raken, proberen diegene te ontwijken, en tegelijk steeds stiekem opzoeken. Oftewel, ik zou mezelf constant tegenspreken en heel nerveus worden. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik niet zo bezig ben met liefde, gezien ik best wat vrienden heb gehad die er een onnodig drama van maakten, of bij wie het juist zo succesvol ging dat ik iets van "laat dan ook maar" heb gekregen.
    Hoe ga je om met andere? Tegen de meeste mensen ben ik redelijk stil. Als de groep met mensen niet zo groot is, kan ik echter een clown worden en iedereen proberen te helpen als ik er zin in heb. Ik kan, als ik het ergens niet mee eens ben, plots een discussie binnenvallen, dit gebeurt niet heel vaak.
    Wil je een leerling of een docent zijn? Leerling
    In welke afdeling zit je? Slytherin, volgens Pottermore, al zou mijn tweede keuze Gryffindor zijn geweest.
    Leukste vak? Verweer tegen de zwarte kunsten. Op een gewone school alles wat met talen en literatuur te maken heeft.
    Stomste vak? Voorspellend rekenen, of gewoon alles waar je voor moet rekenen of het niet gevoelsmatig kan. (Toverdranken zal hier waarschijnlijk ook bij horen)
    Foto van jezelf


    - Aevy is voor een meisje redelijk lang, maar niet opvallend lang
    - Aevy draagt echt hele vreemde dingen, Luna Lovegood alike, twee verschillende kleuren schoenen, zelf bekladde shirts of panties met gaten. Vreemde haarbanden of kettingen, en al zal je daar weinig van zien vanwege het uniform, is het misschien goed om te weten.
    Likes Rood, blauw, regen, vanille, sterren, laat op blijven, verhalen, uitslapen, dromen, zwemmen, water, katten, lavendel, inkt, schrijven, literatuur, dingen snappen, schaken, vrienden, filosofie, lezen, chocola, hoogtes, overal op tekenen
    Dislikes Paars, hitte, plakjes kaas, opstaan, tijdsdruk, honden, sport, gekieteld worden, horrorfilms, pleisters, avocado, eenzaamheid, genegeerd worden, verveling, dingen die niet meteen lukken, dramaqueens/kings, boybands, jongens die stoer doen (al moet ze er vaak wel om lachen), verliezen
    Heb je een huisdier? Ja, een grijze kat genaamd Don. Ik durf het beest wel op te tillen, maar wordt panisch als hij op mijn schoot gaat zitten.
    Gaat jouw personage dood? Het mag van mij wel, maarrr het lijkt me leuk als ze wel blijft leven

    [ bericht aangepast op 16 april 2017 - 14:18 ]


    obsessive rage


    (Ik ben het meisje helemaal rechts)

    Naam: Sofie (Soofje)
    Leeftijd: 12
    Story naam: Sophie Rosewall
    Karakter:
    Ik ben een koppig type, als ik iets wil dan is het moeilijk om me op een ander gedacht te brengen. Ik ben ook redelijk ambitieus, ik heb grote plannen en als ik die niet waar kan maken dan kan ik best boos worden. Verder ben ik iemand die loyaal is, ik kan lang bij een bepaalde persoon blijven hoeveel pijn die mij ook doet. Ik ben ook niet echt heel sociaal, ik ben meer een meelopertje of 'dat ene stille meisje' maar bij mijn vrienden kan ik best luidruchtig zijn.
    Hobby's: Ik dans graag, met name ballet en ik lees ook graag.

    Val je op jongens of meisjes? Jongens
    Wat doe je als je verliefd bent/wordt? Ik denk dat ik zou proberen met diegene een beetje te praten en er een band mee op te bouwen maar niet zou durven om mijn gevoelens te tonen.
    Hoe ga je om met andere? Ik houd wel rekening met anderen en ik probeer ook om anderen te behandelen hoe ik zelf behandeld wil worden, maar héél soms kan ik wel een beetje roddelen enzo..
    Zijn er andere Q'ers met wie je graag optrekt? Ehm, niet echt :p
    Wil je een leerling of een docent zijn? Een leerling :p

    Zweinstein:
    In welke afdeling zit je? Ik zit in Hufflepuff!
    Leukste vak? Ik denk Care of Magical Creatures en Potions
    Stomste vak? Ik denk Arithmancy)

    Heb je een huisdier? Ik heb een kat; Floortje
    Gaat jouw personage dood? Als er niemand zich opoffert om dood te gaan, dan mag je mij wel dood laten gaan!


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Naam: Noek
    Leeftijd: Zeventien.
    Story naam: Noek Emannuelle Pasqualino.
    Karakter: - Beschermend
    Noek is zeer beschermend over haar vrienden en familie, gebeurd hen iets dan zal ze daar heftig (boos) op reageren. Een stuk heftiger dan bij haarzelf.
    - Snel aangebrand
    Noek word snel boos, voornamelijk om onrechtvaardigheid en dan voornamelijk onrechtvaardigheid tegenover, opnieuw, vrienden. Ze kan vanuit het niets uit haar slof schieten.
    - Onvoorspelbaar
    Noek kan van de ene stemming naar de ander gaan in a split second. Zo kan ze heel boos zijn, maar ineens in lachen uitbarsten en andersom.
    - Nieuwschierig
    Noek wilt alles weten.
    - Koppig
    Zo koppig als een ezel.
    - Sarcastisch
    - Ongeconcentreerd
    Noek kan zich niet lang op een taak focussen, eigenlijk vaak niet kort ook.
    - Alert
    Noek heeft altijd precies door wat er om haar heen gebeurt en ziet altijd precies als er iets heel kleins nieuw of anders is.
    - Actief
    Stilzitten is niks voor Noek.
    - Dapper
    Roekeloos zelfs.
    - Creatief
    - Tomboy
    - Uitgesproken
    Noek laat haar mening graag weten, hoe kwetsend die ook kan zijn. Ze neemt geen blad voor de mond en is daardoor aardig bot. Grof ook.

    Noek houd van feestjes en onderneemt graag dingen, ondanks dat ze heel extravert lijkt is ze eigenlijk ook een introvert. Ze zweeft een beetje in het midden. Daar waar ze enerzijds heel spraakzaam kan zijn kan ze ook heel gesloten zijn. Regelmatig zal ze ook gewoon uren geen woord spreken en heel erg in haarzelf gekeerd zijn. Sowieso laat zij mensen niet te dichtbij komen, dat vind ze namelijk doodeng. Ze houd van mensen, maar ze kan daar niet altijd even goed mee omgaan. Ook kan ze persoonlijke dingen heel erg voor haarzelf houden.
    Hobby's: Sport (in het algemeen, ze vind alles leuk), tekenen, muziek maken (ze speelt gitaar, piano en de drums) en feestjes.

    Seksualiteit: Hetero.
    Wat doe je als je verliefd bent/wordt: Noek is wel enigszins een flirt. Dan vooral bij hen die ze wel leuk vind, maar waar ze niet verliefd op is. Anders gaat ze zeker niet rennen, maar zal ze het moeilijker vinden. Dan word ze wat onzeker. Sowieso zou ze nooit direct op iemand springen, ze laat het flirten liever aan iemand anders over. Laat hem haar maar overtuigen, dat vind ze leuker. Hoewel ze dus wel meegaat.
    Hoe ga je om met andere: Verschilt met de relatie die er tussen haar en de persoon is. Beschermend, voor Noek zijn de gevoelens van haar vrienden erg belangrijk. Maar tegen anderen kan ze vriendelijk, maar ook heel bot zijn. Als ze je niet moet gaat ze ook geen contact met je proberen te maken. Ze kan ook nogal ontactische opmerkingen maken.
    Zijn er andere Q'ers met wie je graag optrekt? ...
    Leerling of docent: Leerling.

    In welke afdeling zit je: Gryffindor.
    Leukste vak: Defence against the Dark Arts.
    Stomste vak: History of Magic.
    Extra: Periodieke roker. Daarbuiten wilt Noek alles proberen en is ze ondeugend. Ze houd niet van regels. Daarbij is Noek vegatarisch en is haar eerste taal Italiaans. Noek is halfbloed, haar vader is een dreuzel en haar moeder tovenaar.
    Heb je een huisdier: Een mannelijke, stoere uil genaamd Achilles.
    Gaat jouw personage dood: Rather not.

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 19:12 ]


    Reality's overrated.

    Ballerina_ schreef:


    (Ik ben het meisje helemaal rechts)

    Naam: Sofie (Soofje)
    Leeftijd: 12
    Story naam: Sophie Rosewall
    Karakter:
    Ik ben een koppig type, als ik iets wil dan is het moeilijk om me op een ander gedacht te brengen. Ik ben ook redelijk ambitieus, ik heb grote plannen en als ik die niet waar kan maken dan kan ik best boos worden. Verder ben ik iemand die loyaal is, ik kan lang bij een bepaalde persoon blijven hoeveel pijn die mij ook doet. Ik ben ook niet echt heel sociaal, ik ben meer een meelopertje of 'dat ene stille meisje' maar bij mijn vrienden kan ik best luidruchtig zijn.
    Hobby's: Ik dans graag, met name ballet en ik lees ook graag.

    Val je op jongens of meisjes? Jongens
    Wat doe je als je verliefd bent/wordt? Ik denk dat ik zou proberen met diegene een beetje te praten en er een band mee op te bouwen maar niet zou durven om mijn gevoelens te tonen.
    Hoe ga je om met andere? Ik houd wel rekening met anderen en ik probeer ook om anderen te behandelen hoe ik zelf behandeld wil worden, maar héél soms kan ik wel een beetje roddelen enzo..
    Zijn er andere Q'ers met wie je graag optrekt? Ehm, niet echt :p
    Wil je een leerling of een docent zijn? Een leerling :p

    Zweinstein:
    In welke afdeling zit je? Ik zit in Hufflepuff!
    Leukste vak? Ik denk Care of Magical Creatures en Potions
    Stomste vak? Ik denk Arithmancy)

    Heb je een huisdier? Ik heb een kat; Floortje
    Gaat jouw personage dood? Als er niemand zich opoffert om dood te gaan, dan mag je mij wel dood laten gaan!




    Je bent ingeschreven!! Yeeey

    [ bericht aangepast op 16 april 2017 - 10:46 ]


    I'm a Slytherpuff

    Jeid schreef:

    Naam: Noek
    Leeftijd: Zeventien.
    Story naam: Noek Emannuelle Pasqualino.
    Karakter: - Beschermend
    Noek is zeer beschermend over haar vrienden en familie, gebeurd hen iets dan zal ze daar heftig (boos) op reageren. Een stuk heftiger dan bij haarzelf.
    - Snel aangebrand
    Noek word snel boos, voornamelijk om onrechtvaardigheid en dan voornamelijk onrechtvaardigheid tegenover, opnieuw, vrienden. Ze kan vanuit het niets uit haar slof schieten.
    - Onvoorspelbaar
    Noek kan van de ene stemming naar de ander gaan in a split second. Zo kan ze heel boos zijn, maar ineens in lachen uitbarsten en andersom.
    - Nieuwschierig
    Noek wilt alles weten.
    - Koppig
    Zo koppig als een ezel.
    - Sarcastisch
    - Ongeconcentreerd
    Noek kan zich niet lang op een taak focussen, eigenlijk vaak niet kort ook.
    - Alert
    Noek heeft altijd precies door wat er om haar heen gebeurt en ziet altijd precies als er iets heel kleins nieuw of anders is.
    - Actief
    Stilzitten is niks voor Noek.
    - Dapper
    Roekeloos zelfs.
    - Creatief
    - Tomboy
    - Uitgesproken
    Noek laat haar mening graag weten, hoe kwetsend die ook kan zijn. Ze neemt geen blad voor de mond en is daardoor aardig bot. Grof ook.

    Noek houd van feestjes en onderneemt graag dingen, ondanks dat ze heel extravert lijkt is ze eigenlijk ook een introvert. Ze zweeft een beetje in het midden. Daar waar ze enerzijds heel spraakzaam kan zijn kan ze ook heel gesloten zijn. Regelmatig zal ze ook gewoon uren geen woord spreken en heel erg in haarzelf gekeerd zijn. Sowieso laat zij mensen niet te dichtbij komen, dat vind ze namelijk doodeng. Ze houd van mensen, maar ze kan daar niet altijd even goed mee omgaan. Ook kan ze persoonlijke dingen heel erg voor haarzelf houden.
    Hobby's: Sport (in het algemeen, ze vind alles leuk), tekenen, muziek maken (ze speelt gitaar, piano en de drums) en feestjes.

    Seksualiteit: Hetero.
    Wat doe je als je verliefd bent/wordt: Noek is wel enigszins een flirt. Dan vooral bij hen die ze wel leuk vind, maar waar ze niet verliefd op is. Anders gaat ze zeker niet rennen, maar zal ze het moeilijker vinden. Dan word ze wat onzeker. Sowieso zou ze nooit direct op iemand springen, ze laat het flirten liever aan iemand anders over. Laat hem haar maar overtuigen, dat vind ze leuker. Hoewel ze dus wel meegaat.
    Hoe ga je om met andere: Verschilt met de relatie die er tussen haar en de persoon is. Beschermend, voor Noek zijn de gevoelens van haar vrienden erg belangrijk. Maar tegen anderen kan ze vriendelijk, maar ook heel bot zijn. Als ze je niet moet gaat ze ook geen contact met je proberen te maken. Ze kan ook nogal ontactische opmerkingen maken.
    Zijn er andere Q'ers met wie je graag optrekt? ...
    Leerling of docent: Leerling.

    In welke afdeling zit je: Gryffindor.
    Leukste vak: Defence against the Dark Arts.
    Stomste vak: History of Magic.
    Extra: Periodieke roker. Daarbuiten wilt Noek alles proberen en is ze ondeugend. Ze houd niet van regels. Daarbij is Noek vegatarisch en is haar eerste taal Italiaans.
    Heb je een huisdier: Een mannelijke, stoere uil genaamd Achilles.
    Gaat jouw personage dood: Rather not.



    Je bent ingeschreven!!
    Bedankt dat je zoveel informatie over je karakter heb dat is super handig, want dan is het voor mij NOG duidelijker. Bedankt!!


    I'm a Slytherpuff

    Oh, informatie? Ik breid mijn kind even uit haha


    obsessive rage

    Basis
    Naam: Maxime Dragie
    Leeftijd: 13 (derdejaars)
    Story naam: zelfde als naam
    Karakter:
    - Hyper
    Maxime is een heel hyper (druk) meisje. Ze springt dan ook heel vaak in het rond, en kan geen 5 seconden stil zitten.
    -Spraakzaam
    Maxime is heel spraakzaam. Ze praat de hele tijd over van alles en nog wat, als je wel zegt dat ze moet stoppen doet ze dat.
    - Ongeduldig
    Ze kan niet lang wachten.
    - Vrolijk
    - Grappig
    -Loyaal
    - Koppig
    (Eigenwijs) als je iets zegt, en ze had er zelf al een idee over, twijfelt ze even maar doet dan toch haar eigen zin.
    - Slim
    -Snel boos
    - Nieuwgierig
    Als Maxime iets niet verstaat en andere zeggen dan, 'nee laat maar'. Kan ze boos worden en vraagt ze vaak lang door. Ook vind ze het gewoon heel erg fijn als ze alles weet.
    - Extrovert
    Ze laat het merken wat ze voelt of denkt, als je iets zegt waar ze het niet mee eens is, zegt ze meteen wat zij er over denkt.
    Hobby's: lezen, koken, springen, creatieve dingen doen, met vrienden dingen doen, tennissen en spelen op de piano.

    Sociaal:
    Val je op jongens of op meisjes? Jongens
    Wat doe je als je verliefd bent/wordt? Ik zou veel doen met die gene, en kijken of die ook gevoelens voor mij heeft. Maar ik zou ook verlegen zijn tegenover die gene.
    Hoe ga je om met andere? Aardig, met mensen die ik niet ken. Met vrienden heel erg vrolijk, dan laat ik mezelf zien.
    Met aartsvijanden, niet veel opletten. Als ze naar mij toekomen en gemeen doen, doe ik het zelfde terug.
    Zijn er andere Q'ers met wie je graag optrekt? Niet bepaald, maar ik kan met bijna iedereen het goed vinden.
    Leerling of docent? Leerling

    Zweinstein
    Afdeling: Zwadderich, mag ook Ravenklauw zijn.
    Leukste vak: Potions (always)
    Stomste vak: History of Magic

    Extra
    (Nog een keer) Ze is een Stuiterbal.
    En ze is puurbloed.
    Huisdier: een kat Zeepie.
    Ga jouw personage dood? Liever niet.

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat je het gebruikt.

    mttttt


    Heaven is a place that we all have

    Snakehips schreef:
    mttttt


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    als ik nog mee kan doen is dit mijn personage
    eigen naam ilja
    leeftijd 15 (5de jaars)
    story naam Skyler Isabella Lizzy Smith
    karakter
    -vriendelijk. ze is altijd aardig tegen iedereen
    -chaotisch. ze maakt van alles een rommel en kan het ook nooit netjes houden
    -koppig. ze neemt niet snel iets van andere aan
    -eigenwijs. ze houdt altijd haar eigen mening al is de hele wereld er oneens mee
    -aanwezig. je merkt altijd dat ze er is
    -impulsief. ze doet van alles zonder na te denken
    -zorgzaam. ze zorgt voor iedereen die maar hulp nodig heeft het maakt niet uit wie of wat het is
    -betrouwbaar. je kan haar alles zeggen
    -slim. ze weet overal het antwoord op
    -dromerig. ze is soms een beetje afwezig in de les of leerlingenkamer maar dat is vooral bij haar vrienden
    -creatief. ze bedenkt vaak leuke ideeën
    -eerlijk. ze liegt nooit tegen iemand
    -grappig je kan altijd lachen met haar hoe vervelend de situatie ook is
    -gevoelig. je kan haar soms echt raken door nare dingen te zeggen waar ze onzeker over is.
    -onzeker. ze is vaak onzeker bij vreemden en jongens
    Hobby,s Tekenen, lezen, lol maken met vriendinnen
    sociaal ze valt op jongens.
    als ze verliefd is wordt ze verlegen en stil. ze probeert wel met hem te praten en te lachen.
    ze heeft niet echt vijanden want ze is tegen iedereen aardig ook zwadderaars. ze heeft graag veel vrienden om haar heen en ze kan met elke afdeling vrienden zijn. ze houdt altijd rekening met anderen
    er zijn niet echt Q,ers waar ik mee optrek
    ze is een leerling
    Foto(dit ben ik niet precies maar lijk er wel op)



    zweinstein
    Afdeling Griffoendor of Ravenklauw
    leukste vak verweer tegen zwarte kunsten
    stomste vak waarzeggerij
    extra
    ze heeft een kat hij heet tommy


    mijn personage wil ik liever niet dood hebben
    ik heb ook nog een bril





    [ bericht aangepast op 30 mei 2017 - 21:01 ]

    itsskyler schreef:
    als ik nog mee kan doen is dit mijn personage
    eigen naam ilja
    leeftijd 15 (5de jaars)
    story naam Skyler Isabella Lizzy Smith
    karakter
    -vriendelijk. ze is altijd aardig tegen iedereen
    -chaotisch. ze maakt van alles een rommel en kan het ook nooit netjes houden
    -koppig. ze neemt niet snel iets van andere aan
    -eigenwijs. ze houdt altijd haar eigen mening al is de hele wereld er oneens mee
    -aanwezig. je merkt altijd dat ze er is
    -impulsief. ze doet van alles zonder na te denken
    -zorgzaam. ze zorgt voor iedereen die maar hulp nodig heeft het maakt niet uit wie of wat het is
    -betrouwbaar. je kan haar alles zeggen
    -slim. ze weet overal het antwoord op
    -dromerig. ze is soms een beetje afwezig in de les of leerlingenkamer maar dat is vooral bij haar vrienden
    -creatief. ze bedenkt vaak leuke ideeën
    -eerlijk. ze liegt nooit tegen iemand
    -grappig je kan altijd lachen met haar hoe vervelend de situatie ook is
    -gevoelig. je kan haar soms echt raken door nare dingen te zeggen waar ze onzeker over is.
    -onzeker. ze is vaak onzeker bij vreemden en jongens
    Hobby,s Tekenen, lezen, lol maken met vriendinnen
    sociaal ze valt op jongens.
    als ze verliefd is wordt ze verlegen en stil. ze probeert wel met hem te praten en te lachen.
    ze heeft niet echt vijanden want ze is tegen iedereen aardig ook zwadderaars. ze heeft graag veel vrienden om haar heen en ze kan met elke afdeling vrienden zijn. ze houdt altijd rekening met anderen
    er zijn niet echt Q,ers waar ik mee optrek
    ze is een leerling
    Foto(dit ben ik niet precies maar lijk er wel op)



    zweinstein
    Afdeling Griffoendor of Ravenklauw
    leukste vak verweer tegen zwarte kunsten
    stomste vak waarzeggerij
    extra
    ze heeft een kat hij heet tommy


    mijn personage wil ik liever niet dood hebben
    ik heb ook nog een bril








    tuurlijk kan je nog meedoen! is het goed dat ik je in Racenclaw plaats?


    I'm a Slytherpuff