• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 19:28 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Who needs friends anyway?


    Ik ben aan het eten, jij bent de moeder. Je doet het lekker zelf maar.

    Go fuck yourself. Beetje verzwijgen dat er ook iemand anders mee gaat en dat mijn oma denkt dat je alleen gaat en daarom maar met jou gaat, in plaats van met mij mee wat al 2 maanden geleden afgesproken was. Fuck you.

    Maar ja, ik ben volwassen en kan wél alleen ergens heen.

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 19:30 ]

    the 100 spoilers

    Fuck, dit seizoen is zo intens en ik ben zo'n vreselijk iemand die zich constant inleeft en wtf zou ik doen als mijn vriend ergens buiten in de black rain zou zitten want ik denk echt niet dat ik dat zou kunnen handelen of net zoals met octavia en lincoln en nee, niet aan denken gewoon.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oml ik krijg dit liedje nooit meer uit mijn hoofd
    het is ook gewoon te stom voor woorden en daardoor zó grappig :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ciri schreef:
    the 100 spoilers
    Fuck, dit seizoen is zo intens en ik ben zo'n vreselijk iemand die zich constant inleeft en wtf zou ik doen als mijn vriend ergens buiten in de black rain zou zitten want ik denk echt niet dat ik dat zou kunnen handelen of net zoals met octavia en lincoln en nee, niet aan denken gewoon.


    Die aflevering daarna ook al gezien? Die is pas kut.
    Ik heb gehuild, omdat ik zo, zo bang was.

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 19:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mojtabai schreef:
    (...)

    Ja helaas zat dat er wel. Hard bewijs helaas.

    Dus toen ging ik me even bedenken hoe mensen 1. Zo onbeschoft kunnen zijn en 2. Hoe ik het überhaupt bijzonder vind dat sommige mensen dat kunnen want ik kan echt alleen thuis of als het vertrouwt genoeg voelt.

    En al deze ophef over Belgisch poepen ahaha. Ik was even vergeten dat het nog een betekenis had.

    Wat. Dat is echt vies. Ik dacht dat je het over gewoon je ding doen op de wc, en niet dat het allemaal sporen achterlaat. Dan snap ik wel dat je erover gaat zeuren. Uch, dat is echt vies.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kepler schreef:
    (...)

    Die aflevering daarna ook al gezien? Die is pas kut.
    Ik heb gehuild, omdat ik zo, zo bang was.


    Nee, nog niet en ik moet nog de moed vinden om deze af te kijken zonder in janken uit te barsten. Echt, de show is hardstikke goed maar calm the fuck down met al die emoties :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ik ga echt stuk man, ik kan me echt niet meer concentreren :W


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    wat is het verschil tussen een sneeuwman en een sneeuwvrouw


    Heaven is a place that we all have

    de sneeuwman heeft sneeuwballen


    Heaven is a place that we all have

    Nefyd schreef:
    de sneeuwman heeft sneeuwballen



    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ciri schreef:
    (...)



    HAHA oeps


    Heaven is a place that we all have

    nvm then


    i put the fun in funeral

    Jongen: 'ik vind jou leuk'
    Zusje: 'Oke, ga ik nu weer verder met m'n biologie. Doei.'


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"