• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 19:28 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Lekker beneden zitten om te horen wat mijn tante nu weer te roddelen en zeiken heeft.

    Zoete aardappel maakt me intens gelukkig.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    10 seconden buiten en ik heb alweer iets beschamends gedaan. never again

    Mojtabai schreef:
    Zoete aardappel maakt me intens gelukkig.


    Jaaaaaa


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Viel me nog aardig mee.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waarom gebeurt dit? Ik zat mentaal vast op een stoep omdat ik geen ritme in de tegels kon ontdekken. Ik vijf minuten naar die verdomde stenen gestaard en toen ben ik zo'n beetje weg gehinkeld met een halve paniek aanval, zodat ik aan de andere kant kon lopen waar ik normale tegels had.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wie heeft een banaangele regenjas? Lieke heeft een banaangele regenjas! *O*

    Peredvizhniki schreef:
    10 seconden buiten en ik heb alweer iets beschamends gedaan. never again


    this is me everyday


    i put the fun in funeral

    FairlyLocal schreef:
    Wie heeft een banaangele regenjas? Lieke heeft een banaangele regenjas! *O*


    Zo'n eentje als onder de spoiler? Ik vind die dingen echt heel cool.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mojtabai schreef:
    (...)

    Zo'n eentje als onder de spoiler? Ik vind die dingen echt heel cool.




    Bijna precies :W Ik heb hem net van de America Today.

    FairlyLocal schreef:
    (...)


    Bijna precies :W Ik heb hem net van de America Today.



    Jaaaa, die zag ik laatst ook hangen. Echt super gaaf, veel plezier ermee Lieke!! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    heb je ook wel eens dat je opeens wakker wordt met een relatie lol same

    bitching incoming

    Ik ben bang dat dit weer een impulsief besluit is geweest. Dit is dag 2 van mijn relatie en ik ben nu al moe van het bedenken van smoesjes om elkaar niet de hele tijd te hoeven zien. Verjaardagen van schoonfamilie, voetbaltraining, bedrijfsfeestjes, dartcompetities... Ik heb gewoon een heel tweede sociaal leven erbij, en dat terwijl ik de mijne al nauwelijks aan kan (which is funny cause it hardly exists). Waarom kies ik er vrijwillig voor om naar de verjaardag van zijn achterneef te gaan om naar het betoog van een of andere buurvrouw over de beste soorten haring te luisteren, als ik ook thuis gewoon de hele dag in mijn pyjama LOTR kan kijken?
    Los van de kleine dingen, kent hij me ook gewoon voor geen meter. Ik vraag me af of hij te verliefd is op wie hij denkt dat ik ben om dat te beseffen. We hebben al geen raakvlakken op alledaags gebied (behalve de bar), maar op emotioneel gebied clashen we ook ontzettend. Hij is, niet denigrerend bedoeld, gewoon veel simpeler dan ik. Hij zou zich een ongeluk schrikken mocht hij achter mijn verleden komt.
    Ik wou dat ik gewoon lekker makkelijk en onschuldig verliefd kon zijn.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    heb je ook wel eens dat je opeens wakker wordt met een relatie lol same

    bitching incoming
    Ik ben bang dat dit weer een impulsief besluit is geweest. Dit is dag 2 van mijn relatie en ik ben nu al moe van het bedenken van smoesjes om elkaar niet de hele tijd te hoeven zien. Verjaardagen van schoonfamilie, voetbaltraining, bedrijfsfeestjes, dartcompetities... Ik heb gewoon een heel tweede sociaal leven erbij, en dat terwijl ik de mijne al nauwelijks aan kan (which is funny cause it hardly exists). Waarom kies ik er vrijwillig voor om naar de verjaardag van zijn achterneef te gaan om naar het betoog van een of andere buurvrouw over de beste soorten haring te luisteren, als ik ook thuis gewoon de hele dag in mijn pyjama LOTR kan kijken?
    Los van de kleine dingen, kent hij me ook gewoon voor geen meter. Ik vraag me af of hij te verliefd is op wie hij denkt dat ik ben om dat te beseffen. We hebben al geen raakvlakken op alledaags gebied (behalve de bar), maar op emotioneel gebied clashen we ook ontzettend. Hij is, niet denigrerend bedoeld, gewoon veel simpeler dan ik. Hij zou zich een ongeluk schrikken mocht hij achter mijn verleden komt.
    Ik wou dat ik gewoon lekker makkelijk en onschuldig verliefd kon zijn.


    Er is maar een ding dat ik kan zeggen en dat is; Wees eerlijk.
    Eerlijk duurt misschien het langst, maar het is toch ook niet leuk om een ander persoon te moeten zijn in je relatie, dan dat je in real bent? Dan ben je hem, maar ook jezelf, aan het voorliegen en zo. Get it? c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mojtabai schreef:
    (...)

    Jaaaa, die zag ik laatst ook hangen. Echt super gaaf, veel plezier ermee Lieke!! (:


    Thanks!
    Een vriend vroeg net heel subtiel wat ik 'met dat foeilelijke ding moet' dus ik ben blij dat iemand hem tenminste leuk vind :W

    Kepler schreef:
    (...)

    Er is maar een ding dat ik kan zeggen en dat is; Wees eerlijk.
    Eerlijk duurt misschien het langst, maar het is toch ook niet leuk om een ander persoon te moeten zijn in je relatie, dan dat je in real bent? Dan ben je hem, maar ook jezelf, aan het voorliegen en zo. Get it? c:


    i know maar ik had gewoon iets van 'well i just need to get used to it and then everything will be ok', waar ik nog steeds wel in geloof. ik wou gewoon dat ik 100% verliefd op hem was, dan maken al die kleine dingen ook niet meer uit, want dan heb je het gewoon voor hem over. als ik naar jouw relatie kijk bijvoorbeeld, althans wat ik ervan meekrijg natuurlijk, dan denk ik echt van wow ik wou dat ik zo dol op hem was dat ik gewoon een hele nacht skype voor hem aan laat staan. ik heb al moeite met een kus emotie sturen als ik hem goedemorgen wens.


    i put the fun in funeral