• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 19:28 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    mood: ik ben klein en moe en alles is veel te groot en eng


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nu heb ik honger. wiE HeEFT ER HIER ETEN het ruikt zo lekker mijn hemel


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Neefje maakt een geluidje, tante is er niet dus opa rent naar mijn zusje haar kamer, gaat boven het kind staan en gaat er mee praten en aanraken. Terwijl het moet slapen en er niets aan de hand was. Tante komt terug, gaat naar boven en zegt boos dat hij weet dat hij dat niet mag doen. Opa gaat naar zijn kamer en als hij een hond was, had hij zijn staart tussen zijn benen.

    Dit is waarom hij dus niet alleen met mijn neefje mag zijn. En dan ben je een man van 74. Kinderachtig gewoon. Gedraag je naar je leeftijd zeg. Eigenwijze man.

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 13:17 ]

    Mensen die poepen op het werk. #hoedan


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mojtabai schreef:
    Mensen die poepen op het werk. #hoedan


    Als ik moet kan ik overal gaan. Maar ik mag het ook niet ophouden, dus ja.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mojtabai schreef:
    Mensen die poepen op het werk. #hoedan


    Als in naar het groot toilet gaan, mag ik hopen, niet de andere? :')
    In het eerste geval: ik zou het ook niet doen want dat is gewoon schaamtelijk, maar als iemand het écht niet meer kan ophouden, nou ja ... :/
    In het tweede geval: wow. Just no.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Sorry, maar wat is er zo raar aan poepen? To be honest, iedereen doet het en mensen moeten er niet op veroordeeld worden. Het is normaal en menselijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kepler schreef:
    Sorry, maar wat is er zo raar aan poepen? To be honest, iedereen doet het en mensen moeten er niet op veroordeeld worden. Het is normaal en menselijk.


    Ik veroordeel mensen er ook niet op, ik doe het zelf gewoon niet op school/werk, omdat ik het voor mezelf schaamtelijk vind. Wat de rest doet maakt me niet zoveel uit, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    (...)

    Ik veroordeel mensen er ook niet op, ik doe het zelf gewoon niet op school/werk, omdat ik het voor mezelf schaamtelijk vind. Wat de rest doet maakt me niet zoveel uit, haha.

    Ah oké, dan heb ik het verkeerd opgevat. Sorry.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Firgun schreef:
    (...)

    Als in naar het groot toilet gaan, mag ik hopen, niet de andere? :')
    In het eerste geval: ik zou het ook niet doen want dat is gewoon schaamtelijk, maar als iemand het écht niet meer kan ophouden, nou ja ... :/
    In het tweede geval: wow. Just no.


    HAHA, nee de Nederlandse betekenis van poepen gelukkig. 😂


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    HAHAHA ik dacht like het Belgische poepen help


    Heaven is a place that we all have

    Kepler schreef:
    Sorry, maar wat is er zo raar aan poepen? To be honest, iedereen doet het en mensen moeten er niet op aangekeken worden. Het is normaal en menselijk.

    Dit dus. Behalve als ze een grote poepvlek achter laten, want dan snap ik wel waarom je erover klaagt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat moment wanneer je een ticket krijgt aangeboden voor het concert van Ed vanavond en je eigenlijk niet kan omdat je midden in je tentamenweek zit..

    WHAT SHOULD I DO?!




    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Belgisch poepen?
    Maar poepen buitenshuis of t nu op t werk is of bij iemand anders thuis. Just no. Prima als een ander t doet, maar mij lukt het niet. :'D nooit gekund ook haha.

    OTOFT: lol en dan komt mama thuis met een reep chocolade voor me wegens die fb post. Genius. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    OEF BIJ WIE KAN IK EVEN TERECHT
    deze usernamestruggles rippp


    Heaven is a place that we all have