• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 19:28 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Gibbs schreef:
    Belgisch poepen?
    Maar poepen buitenshuis of t nu op t werk is of bij iemand anders thuis. Just no. Prima als een ander t doet, maar mij lukt het niet. :'D nooit gekund ook haha.

    OTOFT: lol en dan komt mama thuis met een reep chocolade voor me wegens die fb post. Genius. x)


    Poepen betekent in België anale seks hebben. :')


    Heaven is a place that we all have

    Maar ff een aflevering 13 reasons why kijken omdat het zo'n hype is. Normaal heb ik een afkeer van hypes, maar vooruit, deze begon automatisch te spelen toen ik netflix startte.

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 14:13 ]

    Nefyd schreef:
    (...)

    Poepen betekent in België anale seks hebben. :')


    ... O gawd. NO JUST NO GAWD NO AL HELEMAAL NIET OP HET WERK THE FAAACK. D:
    Oke ik ga stuk nu. :'D maar... Hoezo is dat de betekenis van poepen in België? Hoe noemen ze poepen wat je op de wc doet dan? Kakken? Grote boodschap? Even een anale doen, om t dan maar ff om te draaien? 😂

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 14:16 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jiho schreef:
    (...)
    Dit dus. Behalve als ze een grote poepvlek achter laten, want dan snap ik wel waarom je erover klaagt.


    Ja helaas zat dat er wel. Hard bewijs helaas.

    Dus toen ging ik me even bedenken hoe mensen 1. Zo onbeschoft kunnen zijn en 2. Hoe ik het überhaupt bijzonder vind dat sommige mensen dat kunnen want ik kan echt alleen thuis of als het vertrouwt genoeg voelt.

    En al deze ophef over Belgisch poepen ahaha. Ik was even vergeten dat het nog een betekenis had.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Gibbs schreef:
    (...)

    ... O gawd. NO JUST NO GAWD NO AL HELEMAAL NIET OP HET WERK THE FAAACK. D:
    Oke ik ga stuk nu. :'D maar... Hoezo is dat de betekenis van poepen in België? Hoe noemen ze poepen wat je op de wc doet dan? Kakken? Grote boodschap? Even een anale doen, om t dan maar ff om te draaien? 😂


    JA HAHAH. oke ja dat dus. hier zeggen we kakken i guess. of idk hahah grote boodschap?


    Heaven is a place that we all have

    Nefyd schreef:
    (...)

    JA HAHAH. oke ja dat dus. hier zeggen we kakken i guess. of idk hahah grote boodschap?


    Maar waarom is poepen ooit dan een woord voor seks geworden ik snap het niet. Want het gaat toch over neuken in het algemeen? Niet alleen anaal?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Huh raar.


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Jiho schreef:
    (...)
    Dit dus. Behalve als ze een grote poepvlek achter laten, want dan snap ik wel waarom je erover klaagt.


    Maar dat is gewoon goor. Ik kijk altijd achterom als ik doorgespoeld heb.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mojtabai schreef:
    (...)

    Maar waarom is poepen ooit dan een woord voor seks geworden ik snap het niet. Want het gaat toch over neuken in het algemeen? Niet alleen anaal?
    Inderdaad het is algemeen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mojtabai schreef:
    (...)

    Maar waarom is poepen ooit dan een woord voor seks geworden ik snap het niet. Want het gaat toch over neuken in het algemeen? Niet alleen anaal?


    kan i guess. hier betekent het vgm alleen anaal.


    Heaven is a place that we all have

    Nefyd schreef:
    (...)

    kan i guess. hier betekent het vgm alleen anaal.


    Het wordt volgens mij algemeen gebruikt, haha. Als ik het woord hoor, denk ik in elk geval niet aan specifiek dat soort. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    (...)

    Het wordt volgens mij algemeen gebruikt, haha. Als ik het woord hoor, denk ik in elk geval niet aan specifiek dat soort. :')


    oke laten we allemaal even focussen op wat echt belangrijk is


    Heaven is a place that we all have

    Unbreak my heaaaaart.


    She's imperfect but she tries

    Ik begin echt een hekel te krijgen aan mensen die NIETS in het leven kunnen doen zonder er een Snapchat van te maken.


    Nefyd schreef:
    (...)

    oke laten we allemaal even focussen op wat echt belangrijk is


    Which issssss?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )