• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 19:28 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Lotte tien jaar terug: mama, mag ik een snoepje?
    Mama tien jaar terug: vooruit dan

    Mama nu: waar is de chocoladereep die ik gisteren kocht?
    Lotte nu: 🤷


    She's imperfect but she tries

    One down, two to go.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    blijkbaar ben ik alleen belangrijk als mensen me nodig hebben #cool

    Peredvizhniki schreef:
    blijkbaar ben ik alleen belangrijk als mensen me nodig hebben #cool


    Ja, hoor, ik vergeet wat thuis en moet een trein later nemen, kom ik natuurlijk weer in een trein terecht die op dit moment vijf minuten vertraging heeft en nog niet eens op mijn station is aangekomen. Lekker zometeen spitsuur in de Randstad met de trein en ik huppel daar tussen met drie tassen. Ik laat nog wel weten of ik het heb overleefd. :')

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 15:49 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    "Je kunt iets niet missen wat je nooit gekend hebt." Like hell I can. Al zeker als iedereen er heel de tijd over bezig zit.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    "Je kunt iets niet missen wat je nooit gekend hebt." Like hell I can. Al zeker als iedereen er heel de tijd over bezig zit.

    I second this.

    // Soms wil ik echt de party pooper zijn, maar dan gaat iedereen op mij haten.

    Jongens ik heb mijn levensnummer gevonden. Mijn identiteit, mijn alles.

    Het is zo prachtig


    Tijd voor koffie.

    Me when my jam hits


    Tijd voor koffie.

    Tuurlijk joh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan ik een andere familie krijgen? Of nog beter: geen familie. Zo voelt dat nu toch al.


    I'm still not over the fact that soft Victor gets voiced by the same guy as no bullshittaking Aomine and vicious Grimmjow


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mojtabai schreef:
    (...)

    Which issssss?


    pugs


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb zo geen zin om naar de winkel te gaan om sigaretten te halen. Blegh.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ik heb moana opnieuw gekeken uhgghhfhrbdie


    Heaven is a place that we all have