• Een wolkje liefde



    'Vroeger droomde ik ervan om een vogel te zijn. Dan zou ik elk moment van de dag mijn vleugels kunnen uitslaan en wegvliegen van de puinhoop die ik mijn leven noemde.

    Maar soms is verdwijnen niet de oplossing, en dit besefte ik op een druilerige dag waarop de hemel werd gevuld door een grijze kleur

    - en een wolkje liefde.'





    ©Jinyoung - Nederlands - kort verhaal
    Ontmoet Anna, een stil en verlegen meisje dat het grootste deel van haar tijd besteedt aan het lezen van boeken. Praten is niet echt haar ding, evenals feesten; haar vrienden bestempelen haar als een fossiel dat op één of andere wonderbaarlijke wijze nog ademhaalt.
          Dit verandert echter allemaal wanneer een mysterieuze kunstenaar besluit om de zijgevel van haar appartement te bekladden met graffiti. Geleid door haar nieuwsgierigheid gaat ze op zoek naar de dader en wordt zo meegetrokken in een web van gevoelens en hoop.

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 10:37 ]


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    Abo!

    ik wou nog even zeggen dat ik je foto echt geweldig vind, Sinds hij bij een game hoort die ik met veel liefde heb gespeeld :Y)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Romulus schreef:
    Abo!
    ik wou nog even zeggen dat ik je foto echt geweldig vind, Sinds hij bij een game hoort die ik met veel liefde heb gespeeld :Y)

    Oeh, bij welke game hoort die dan? En trouwens bedankt voor de abo!


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    Jinyoung schreef:
    (...)
    Oeh, bij welke game hoort die dan? En trouwens bedankt voor de abo!


    Gone home (: maar het is wel fanart (de game ziet er anders uit), en no problem

    [ bericht aangepast op 3 april 2017 - 19:27 ]


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Romulus schreef:
    (...)

    Gone home (: maar het is wel fanart (de game ziet er anders uit), en no problem

    Aha, die ga ik dan misschien weleens spelen. (:


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    Hmm klinkt mooi de omschrijving (:


    It's never gonna happen, Guys.