• Freek Vonk. Je houdt van ‘m of je haat ‘m. Ik weet nog niet bij welke van de twee kampen ik hoor.
    Als bioloog zou ik van ‘m moeten houden, maar hij is wel erg overdreven en extreem enthousiast, toch?

    Nou, jij kan in elk geval uitvinden of je de nieuwe Freek Vonk kan worden. Mocht ‘ie worden doodgebeten door een haai, of zo. Of in z’n hart gestoken door een pijlstaartrog.

    Ben jij een echte zoogdierkenner?




    oi, suzy

    Waaat, die quiz is echt onmogelijk! Zelfs als bioloog lol We leuk dat je iedere keer zo'n quizzen maakt op een biologisch hoger niveau. ^^
    En ik deel je mening over Freek. Ik zou hem leuk moeten vinden, want bioloog, maar van de andere kant is hij raar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hahaha, thank you, thank you. (flower)

    Er is nu ook een blog met de antwoorden!

    [ bericht aangepast op 5 april 2017 - 8:24 ]


    oi, suzy

    Mijn uitkomst is Freek Fonk. Leuke Quiz!

    Ik ben Freek vonk 2.0. Wist je dat hij uit Dordrecht komt? Toevallig woon ik ook in Dordrecht.

    [ bericht aangepast op 5 april 2017 - 9:17 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Oh kijk een topic!


    Firm believer of all that is magic

    Tuena schreef:
    Oh kijk een topic!


    Hahahah geweldig :'D


    oi, suzy

    Freek Vonk 2.0
    Gladly, want ik wordt helemaal gestoord van alle kids die naar ons reptielencentrum komen en je de oren van de kop af lullen...
    "JA MAAR FREEK VONK...." Nee, Jantje, gewoon nee... Zijn enthousiasme verpest alles, je kunt ook educatie geven zonder gillend achter een niet gedomesticeerd dier aan te rennen om er vervolgens bovenop te springen. Zie je mij hier gillend rondrennen terwijl ik met een slang van 3 meter rondzwaai, Jantje? Nee....

    [ bericht aangepast op 5 april 2017 - 10:27 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    OMG!! Freek is echt een hype in onze klas geweest xD Ja, hoe anders op een dierenopleiding


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    "Kom dan, kom dan kut wurm"

    Vooral de Lucky tv - I'm in love. Volgens mij de enige man waar ik zoveel naar kijk naast mijn vriend hahahhaha.

    HOMOOOO (van Lucky tv)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    whahahaa 2 fouten


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik had 0 fout, haha!
    Ik wist ze ook allemaal. Gelukkig maar, anders zou ik nog gaan twijfelen of ik wel Biologie wil studeren :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Freek Vonk 2.0

    @Dreadful

    Na het lezen van jouw verhaal, kwam er een foute grap in mij op. Maar je hebt zeker een punt.



    Physics is awesome