• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    En net zoals jij het recht hebt het hier neer te zetten, heb ik het recht erop te reageren. Ik ga niks melden want dat heeft geen zin, maar ik mag best mijn mening uiten over jouw woordkeuze tegenover meisjes die hier duidelijk niks mee te maken hebben. Dat zij met je vriend praten, heeft geen klap te maken met jullie relatie. Hij werkt, studeert, geen idee wat hij doet, maar hoe lang jullie ook samen zullen zijn, hij zal altijd te maken krijgen met andere meisjes/vrouwen en jij zal te maken krijgen met jongens/mannen die tegen je praten. Daar kan je nou eenmaal niks aan doen, tenzij je als kluizenaar op een hutje op de hei gaat wonen zonder enige vorm van menselijk contact. Je kan je vriend niet verbieden om tegen meisjes/vrouwen te praten en ik denk niet dat je dat zou moeten willen. Just sayin'.

    Hier ben ik het mee eens. Je kan het niet verbieden en je kan heel jaloers gaan zijn, maar als je je vriend kan vertrouwen, hoor je niet jaloers te worden, want hij heeft geen oog voor anderen dan.

    En je moet je bedenken of je wil dat anderen dit lezen. Want zo iets lokt geheid reactie uit (wat ook niet mag volgens de huisregels, just saying). Ja het is het internet, maar moet je dan alles plaatsen?

    (Melden heeft zin, zelfs als het niet over Q gaat.)

    [ bericht aangepast op 7 april 2017 - 17:41 ]

    Merodeadores schreef:
    (...)

    I agree with Matty tho. Ik vind het ontzettend denigrerend naar vrouwen toe. Met mensen als Trump die aan de macht komen, hoeven ook niet nog eens vrouwen te hebben die elkaar denigrerend behandelen.

    Vergelijk mij vooral met Trump. Maak je me echt niet nog bozer van, echt niet.


    Matty: Het liefst wou ik dat ik dat kon verbieden ja, maar dat gaat niet.

    Maar bon, ik vind het gewoon kut dat die wijven tegen mijn vriend praten en ik mag dat vinden. Laat me gewoon zeggen wat ik wil en zoals ik al zei, negeer het anders. Mijn god, ik ben zo welkom hier.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hey, maar meld me maar hoor. Duidelijk dat jullie dat willen doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kepler schreef:
    Hey, maar meld me maar hoor. Duidelijk dat jullie dat willen doen.

    Al gedaan ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kise schreef:
    (...)
    Wait ben je serieus? Hahahaha omg wat goud 😂




    Rond 4:20. Ik schrok me kapot de eerste keer :')


    Caution first, always.

    Kepler schreef:
    (...)
    Vergelijk mij vooral met Trump. Maak je me echt niet nog bozer van, echt niet.


    Matty: Het liefst wou ik dat ik dat kon verbieden ja, maar dat gaat niet.

    Maar bon, ik vind het gewoon kut dat die wijven tegen mijn vriend praten en ik mag dat vinden. Laat me gewoon zeggen wat ik wil en zoals ik al zei, negeer het anders. Mijn god, ik ben zo welkom hier.

    Je wordt niet vergeleken met Trump, Matty geeft alleen een voorbeeld van hoe hij met dergelijke dingen bezig is en zegt.

    En het is niet dat je niet welkom bent, maar alleen wat je soms zegt dat anderen niet aanstaat. Dat kan gebeuren natuurlijk. Heb ik ook zo vaak gehad. Maar soms moet je even tot 10 tellen en dan bedenken of je het echt wil plaatsen.

    Kepler schreef:
    (...)
    Vergelijk mij vooral met Trump. Maak je me echt niet nog bozer van, echt niet.


    Matty: Het liefst wou ik dat ik dat kon verbieden ja, maar dat gaat niet.

    Maar bon, ik vind het gewoon kut dat die wijven tegen mijn vriend praten en ik mag dat vinden. Laat me gewoon zeggen wat ik wil en zoals ik al zei, negeer het anders. Mijn god, ik ben zo welkom hier.


    Dan zeg ik je dit: praat erover met je vriend. Als je je zo jaloers voelt alleen maar over het feit dat hij met anderen praat l,ijkt me geen goede basis voor jullie relatie. Heel simpel. Wijven, hoeren, wat je ook verzint, deze woorden zijn ontzettend denigrerend naar onze sekse toe en ik ben geen enorme feminist die meteen met de spandoeken en fakkels klaarstaat, maar deze woorden doen zeer. Ik ken zat jongens die een relatie hebben en nog met mij of andere meisjes praten, maar maakt mij dat meteen een hoer? Excuse me, maar dat vind ik zeer pijnlijk.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Geralt schreef:
    (...)
    Hier ben ik het mee eens. Je kan het niet verbieden en je kan heel jaloers gaan zijn, maar als je je vriend kan vertrouwen, hoor je niet jaloers te worden, want hij heeft geen oog voor anderen dan.

    En je moet je bedenken of je wil dat anderen dit lezen. Want zo iets lokt geheid reactie uit (wat ook niet mag volgens de huisregels, just saying). Ja het is het internet, maar moet je dan alles plaatsen?

    (Melden heeft zin, zelfs als het niet over Q gaat.)


    Waar moet ik het anders kwijt? Het is toch het lucht je hart topic. En ik ben niet uit op reacties. Dat mensen er op reageren is niet mijn bedoeling en probleem, zzij doen het.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kepler schreef:
    (...)

    Waar moet ik het anders kwijt? Het is toch het lucht je hart topic. En ik ben niet uit op reacties. Dat mensen er op reageren is niet mijn bedoeling en probleem, zzij doen het.

    Klopt, het is het lucht je hart. Maar er zijn dingen die je gewoon niet kan zeggen. Zoals ik laatst ook al zei, ik kan niet op internet gaan zeggen dat ik een haat heb aan negers en turken, want dat hoor je niet te zeggen. Dat hou je voor jezelf als je daar last van hebt.

    Voor het kwijt kunnen zou je een story kunnen maken en inactief houden, of twitter aanmaken en je profiel prive zetten, notities in word zetten..

    Mensen zijn nu eenmaal vrij om te reageren, daar kan je niet zoveel aan doen. Het is hetzelfde als op een drukke straat roepen dat je seks wil en alle mannen komen op je af.

    [ bericht aangepast op 7 april 2017 - 17:50 ]

    Gorillaz schreef:
    (...)

    Rond 4:20. Ik schrok me kapot de eerste keer :')

    HAHAHAHAHA omg watthefaaack 😂😂


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kepler schreef:
    (...)
    Vergelijk mij vooral met Trump. Maak je me echt niet nog bozer van, echt niet.


    Matty: Het liefst wou ik dat ik dat kon verbieden ja, maar dat gaat niet.

    Maar bon, ik vind het gewoon kut dat die wijven tegen mijn vriend praten en ik mag dat vinden. Laat me gewoon zeggen wat ik wil en zoals ik al zei, negeer het anders. Mijn god, ik ben zo welkom hier.


    Wil je hem dan ook verbieden om te praten emt alle homo/bi/pan sexuele mannen? En hoe denk je over non-binary? wil je ook dat die bij hem wegblijven?


    Bowties were never Cooler

    Laat me toch met rust joh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    kan dit ergens anders​ of zo? Thank you very much


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Te veel kaas op je spaghetti is nou ook weer niet lekker


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    De voorkeur is ook echt niet te merken hoor...


    — Inner peace, it's hard to find. —