• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben zo ongelofelijk moe..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ze had echt gelijk over je.

    [ bericht aangepast op 7 april 2017 - 8:14 ]


    Waarom lichaam?! Dat als ik nr de dokter moet, de pijn en het bloed magisch weg zijn....


    It's never gonna happen, Guys.

    Laatste dagje examentraining. Ik wil niet maar ik MOET.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben ZO boos op deze leraar he.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    me, after waking up, looking into the bathroom mirror: it's a christmas miracle ik zie er goed uit
    me, five seconds later: nee wacht ik ben gewoon vergeten mijn make-up eraf te halen gisteravond


    i put the fun in funeral

    Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    dumb action one: room bij de muesli doen ipv melk


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    En weer nieuwe medicijnen. Lol.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vanmiddag lunchen. Vanavond eten met mijn zusje en vader (of all people). Vannacht borrelen met de vriendinnen.
    Wat doe ik sociaal vandaag. Bah.


    Ik heb al bijna 4 weken geen nachtmerries meer gehad en het voelt zo goed. Eerst had ik er meerdere per nacht.

    Wat de juiste persoon wel niet kan veroorzaken :3

    [ bericht aangepast op 7 april 2017 - 11:04 ]

    Zo alvast naar Amsterdam woehhhhh.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Meh, straks werken en dan tot half 10 vanavond. Ik wiiil niet. Ik moet ook nog eens een paar uur alleen staan, waarbij ik nauwelijks weet wat ik dan moet doen omdat ik nog nooit rond die tijd alleen gestaan heb... (en überhaupt bijna nooit rond die tijd gewerkt heb).


    Stenenlikker

    Ik heb op dit moment gewoo behoefte aan een knuffel en iemand die oprecht zegt dat ik niet nutteloos ben. Niet alleen omdat je het wilt horen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Haha, oppasdienst: neefje in wipstoel op bed, knuffels er bij en zelf gaan gamen (wbw)