• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    lol wat
    dus elk meisje dat een woord met hem wisselt is een hoer?

    Vroeg ik om een reactie? Ik ben jaloers, dus laat me dit zeggen oké?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kepler schreef:
    (...)
    Vroeg ik om een reactie? Ik ben jaloers, dus laat me dit zeggen oké?


    ik stel slechts een vraag, omdat ik het woord 'hoer' in deze context nogal out of place vind. hij heeft toch een relatie met jou? wat nou als hij met anderen praat, ik ben toch vrij zeker dat jij ook niet ineens al je mannelijke vrienden en kennissen de deur uit hebt geschopt omdat je niet meer met ze wil praten.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Word alsjeblieft niet boos op me als ik sarcastisch antwoord geef op een vraag die zo obvious is, dat ik daar gewoonweg geen normaal antwoord op kan geven. Ik ben niet boos of chagrijnig of wat-dan-ook, maar zulke vragen schreeuwen gewoon echt om een sarcastisch antwoord. Don't shoot the messenger.


    She's imperfect but she tries

    Prongsie schreef:
    (...)

    ik stel slechts een vraag, omdat ik het woord 'hoer' in deze context nogal out of place vind. hij heeft toch een relatie met jou? wat nou als hij met anderen praat, ik ben toch vrij zeker dat jij ook niet ineens al je mannelijke vrienden en kennissen de deur uit hebt geschopt omdat je niet meer met ze wil praten.


    Zoals ik al zei, ik ben jaloers dus hoer is het perfecte woord voor mij om te gebruiken. Maar nee, ik praat niet met andere jongens/mannen, omdat ik geen mannelijke vrienden heb, maar dat heeft niets met de relatie te maken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Weer iemand gevonden die gelijk aan je is? Dat gaat niet werken.' Aldus mijn tante.

    Nou weet je, kreng, tegenpolen hebben juist minder kans op een relatie die slaagt.

    Ik maak me zorgen. :c je leest mn appjes wel maar reageert niet en ik weet dat je je kut voelt. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gorillaz schreef:


    AHAHAHAHAHA omg 😂


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kepler schreef:
    (...)

    Zoals ik al zei, ik ben jaloers dus hoer is het perfecte woord voor mij om te gebruiken. Maar nee, ik praat niet met andere jongens/mannen, omdat ik geen mannelijke vrienden heb, maar dat heeft niets met de relatie te maken.


    prima als je dat wilt gebruiken, maar houd het voor jezelf en noem niet elk meisje dat tegen hem praat zo. het is denigrerend en, sorry, dom.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kise schreef:
    (...)
    AHAHAHAHAHA omg 😂

    Ik wilde zeggen dat ik een Gorillaz/Spongebob crossover wil maar holy fuck, die is er al. Aan het einde van Hallelujah Money :')


    Caution first, always.

    Prongsie schreef:
    (...)

    prima als je dat wilt gebruiken, maar houd het voor jezelf en noem niet elk meisje dat tegen hem praat zo. het is denigrerend en, sorry, dom.


    Ik ga het niet voor mezelf houden omdat mensen het niet leuk vinden om te lezen. Dan lees je er maar overheen, want dit gaat mijn mening echt niet veranderen over wat ik over die andere meiden denk. En wat ga je me dom noemen, jij bent de persoon die het leest en er op in gaat.

    Ik ben het een beetje zat dat mensen op Q een beetje gaan bepalen met wat ik allemaal wel en niet mag zeggen. Volgens mij is het nog altijd mijn leven en mogen jullie je ook lekker met jullie eigen leven gaan bemoeien, in plaats van dat van mij. Mijn god, negeer het gewoon als je het niet wilt lezen, desnoods meld je mijn dingen (al heeft dat totaal geen nut, omdat het op niemand op Q gericht was), maar laat mij lekker met rust. Thanks.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anxiety, pls go away.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kepler schreef:
    Kan iedere hoer die met mijn vriend praat (lees meisjes die geen familie zijn van hem of mij) sterven? Hoef ik nergens bang voor te zijn ^^


    I agree with Matty tho. Ik vind het ontzettend denigrerend naar vrouwen toe. Met mensen als Trump die aan de macht komen, hoeven ook niet nog eens vrouwen te hebben die elkaar denigrerend behandelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kepler schreef:
    (...)

    Mijn god, negeer het gewoon als je het niet wilt lezen, desnoods meld je mijn dingen (al heeft dat totaal geen nut, omdat het op niemand op Q gericht was), maar laat mij lekker met rust. Thanks.

    Zelfs als het niet over Q gaat krijg je nog bans en waarschuwingen.

    Laat elkaar in zijn waarde.
    Heb respect voor elkaar.
    -huisregels

    [ bericht aangepast op 7 april 2017 - 17:36 ]

    Kepler schreef:
    (...)

    Ik ga het niet voor mezelf houden omdat mensen het niet leuk vinden om te lezen. Dan lees je er maar overheen, want dit gaat mijn mening echt niet veranderen over wat ik over die andere meiden denk. En wat ga je me dom noemen, jij bent de persoon die het leest en er op in gaat.

    Ik ben het een beetje zat dat mensen op Q een beetje gaan bepalen met wat ik allemaal wel en niet mag zeggen. Volgens mij is het nog altijd mijn leven en mogen jullie je ook lekker met jullie eigen leven gaan bemoeien, in plaats van dat van mij. Mijn god, negeer het gewoon als je het niet wilt lezen, desnoods meld je mijn dingen (al heeft dat totaal geen nut, omdat het op niemand op Q gericht was), maar laat mij lekker met rust. Thanks.


    En net zoals jij het recht hebt het hier neer te zetten, heb ik het recht erop te reageren. Ik ga niks melden want dat heeft geen zin, maar ik mag best mijn mening uiten over jouw woordkeuze tegenover meisjes die hier duidelijk niks mee te maken hebben. Dat zij met je vriend praten, heeft geen klap te maken met jullie relatie. Hij werkt, studeert, geen idee wat hij doet, maar hoe lang jullie ook samen zullen zijn, hij zal altijd te maken krijgen met andere meisjes/vrouwen en jij zal te maken krijgen met jongens/mannen die tegen je praten. Daar kan je nou eenmaal niks aan doen, tenzij je als kluizenaar op een hutje op de hei gaat wonen zonder enige vorm van menselijk contact. Je kan je vriend niet verbieden om tegen meisjes/vrouwen te praten en ik denk niet dat je dat zou moeten willen. Just sayin'.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gorillaz schreef:
    (...)
    Ik wilde zeggen dat ik een Gorillaz/Spongebob crossover wil maar holy fuck, die is er al. Aan het einde van Hallelujah Money :')

    Wait ben je serieus? Hahahaha omg wat goud 😂


    — Inner peace, it's hard to find. —