• Nu ben ik er na de aantal dood gebloede topics, die allemaal "gestorven" zijn door mij, wel achter dat zo'n topic bijhouden niet ideaal voor mij is. Maar... Twintigduizend verhalen moeten bedenken om een cover voor te maken is ook niet zo'n goed idee.
    Bovendien vind ik covers voor anderen maken nog steeds leuk, dus hier is dan weer het (zoveelste) topic: Mijn coverstore! Laat gerust een aanvraag achter, ik kan niet beloven dat het binnen een week af is, maar ik zal het wel proberen.

    never judge a book by it's cover, that's foolish

          Regels
          -- Ik snap het dat het fijn is als een cover snel klaar is, maar begrijp ook dat ik dit voor de lol doe en hiernaast een leven met school heb. Een keertje vragen mag altijd, maar ga niet onnodig zeuren.
          -- Heb je haast? Zet het er even bij, dan maak ik je cover eerder!
          -- Ik kan alles nog aanpassen, dus als je niet tevreden bent kan je gewoon zeggen wat er anders zou moeten, ik zal kijken wat ik kan doen of iets geheel nieuws maken.
          -- Nu is het inspiratieloze gevoel wanneer je zo'n lijstje invult bekend, maar als je iets leeg of onduidelijk laat, kan ik er ook niet heel veel mee. Graag zou ik dus zien dat je wel een idee invult.
          -- Ik volg gewoon de wachtlijst.
          -- In de wachtlijst heb ik vijftien plaatsen, anders kan ik het ook niet zo goed overzien helaas. Je kan je aanvraag wel indienen als ik vol zit, maar weet dat je dan gewoon langer moet wachten.
          -- Zeg wel dat ik de cover heb gemaakt!

          Lijstje
    Titel: (Lettertype voorkeuren kan je uitkiezen in dafont.com, wel erbij zetten)
    Overige tekst:
    Samenvatting van waarvoor het is: (Dit mag je eventueel in een privébericht sturen)*
    Plaatjes:*
    Faceclaims?: (Als je er echt graag eentje wil, kan je dat via de faceclaim directory uitkiezen)
    Sfeer:*
    Belangrijke elementen van je verhaal:
    Verticaal of horizontaal:*
    Extra:

          * = Verplicht!
          Wachtlijst
    Nog niet aan begonnen ~ Aan het puzzelen ~ Wachten op antwoord
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.
          Aesthetics
          Ja, die maak ik ook. Misschien ben ik er niet heel goed in, maar mocht je die nodig hebben (voor inspiratie) wil ik ook dat best in elkaar zetten! Daar hoort ook weer een iets kleiner lijstje bij, gezien het moeilijk is iets uit het niets te maken, believe me, I tried.

    Kleurenthema:
    Plaatjes: (Je kan ook sfeerplaatjes geven, ik heb plek voor acht plaatjes)*
    Sfeer:*
    Quote?:

          Voorbeelden:
    Voorbeeld 1
    Voorbeeld 2
    Voorbeeld 3
    Voorbeeld 4
    Voorbeeld 5
    Afgerond
    - Nothing yet.

    [ bericht aangepast op 6 april 2017 - 19:30 ]


    obsessive rage

    Prachtige covers!


    16 - 09 - '17

    Thanks (:


    obsessive rage

    Even MT


    Physics is awesome

    Titel: (Lettertype voorkeuren kan je uitkiezen in dafont.com, wel erbij zetten) Wie niet weg is, is gezien. > Lettertype: Fixed width (Basic)
    Samenvatting van waarvoor het is: (Dit mag je eventueel in een privébericht sturen)* De tweede wereld oorlog. Minoes is twaalf jaar wanneer de tweede wereldoorlog begint en is dan één van de weinige kinderen uit haar straat die het begrijpen. Samen met haar familie vlucht Minoes naar Nederland, maar ook dit is niet genoeg...

    Plaatjes:*
    Minoes
    Jodenster
    Another
    Another-Another

    Sfeer:* Zwart wit, thiller. Kan de joden ster geel blijven en de rest zwart wit?
    Verticaal of horizontaal:* Recht-op-staand.


    Life is tough, my darling, but so are you - Stephanie Bennet Hendry

    Ik ga er ook één aanvragen straks. En er is HAAST bij :P

    Betelgeuse schreef:
    Ik ga er ook één aanvragen straks. En er is HAAST bij :P


    Oh god :'D


    obsessive rage

    Titel: Star Trek: S.O.S.
    Lettertype: Star Trek Future
    Overige tekst: Logic is the beginning of wisdom, not the end
    Samenvatting van waarvoor het is: Het team van Kirk krijgt een nieuwe missie. Een planeet, genaamd Bosco, verkeerd in groot gevaar. Een onbekend ruimteschip met erg geavanceerde technologie neemt de energie uit de kern van de planeet op. De USS Enterprise vliegt in warpsnelheid naar Bosco, maar krijgt onderweg vele problemen. Het grootste probleem is dat Scotty ontdekt heeft dat er geprutst is aan de motoren. De dichtsbijzijnde planeet is van vijandige Klingons. Zouden ze hulp vragen? En loopt dit wel goed af?
    Plaatjes:


    Dit is de USS Enterprise ↑


    Dit is het logo van Star Trek ↑
    (Max. 3 afbeeldingen...) https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/88/20/dd/8820dd2586e9f937aaf3836108ca477b.jpg
    Dit is (bijna) de hele cast ↑


    Dit is Bosco ↑
    Faceclaims: De cast van Star Trek Into Darkness:
    Chris Pine, Zachary Quinto, Zoë Saldana, Karl Urban, Simon Pegg, John Cho, Benedict Cumberbatch, Anton Yelchin, Alice Eve, ...
    Sfeer: Angstig, kil
    Belangrijke elementen van je verhaal: Wat bedoel je hiermee?
    Verticaal of horizontaal: Horizontaal
    Extra: Geen extra's

    [ bericht aangepast op 13 april 2017 - 9:30 ]

    Welk programma gebruik je? c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    Welk programma gebruik je? c:


    Paint.net (Uitgebreide Paint) ^^


    obsessive rage

    Wow whut? Jij kan met een uitgebreide paint zo'n prachtige covers maken? Mein Got, jealous here. :o

    [ bericht aangepast op 13 april 2017 - 11:56 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    Wow whut? Jij kan met een uitgebreide paint zo'n prachtige covers maken? Mein Got, jealous here. :o


    Awh thanks ^^


    obsessive rage

    Titel: Sign of the Times > Lettertype Birds of Paradise
    Samenvatting van waarvoor het is: Nieuw verhaal gebaseerd op het nieuwe nummer van Harry Styles ; Sign of the Times
    Plaatjes:


    Faceclaims: Harry Styles
    Sfeer: Liefdevol
    Verticaal of horizontaal:Horizontaal
    Extra: Graag in het klein ergens onderaan 'Iris Elizabeth'


    Firm believer of all that is magic

    Titel: The Tale of Roses
    Ik vind dit lettertype wel mooi, maar je zit er uiteraard niet aan vast
    Overige tekst: (and their meaning)
    Deze tekst moet er zeker ook op, maar dan wel iets kleiner en misschien in een hoekje ook ergens Maheegan?
    Samenvatting van waarvoor het is: "A single rose of any color depicts utmost devotion,
    Two roses entwined together communicate "Marry me",
    Six Roses signify a need to be loved or cherished,
    Eleven roses assure the recipient they are truly and deeply loved,
    Thirteen roses indicate a secret admirer."
    Het is een Sterek (Teen Wolf) AU en het gaat dus vooral over hoe ze elkaar vinden en elkaar helpen er op te komen. En rozen zijn belangrijk (: oh, en geheimen van elkaar hebben, secrets zijn ook belangrijk
    Plaatjes: Ik geef graag veel opties om uit te kiezen, dus ik heb bij mijn favorieten van elk een sterretje gezet om het makkelijker te maken mocht je dat handig vinden (: Je hoeft dus ook zeker niet alles te gebruiken, ik hoef niet én rozen én een bos etc. Maar dus wel Stiles en Derek allebei als je ze erop zet
    Rozen 1
    Rozen 2* (bij deze misschien als een soort vervaagding aan de onderkant?
    Forest 1
    Forest 2*
    Dylan O'Brien/Stiles 1
    Dylan O'Brien/Stiles 2*
    Tyler Hoechlin/Derek 1
    Tyler Hoechlin/Derek 2* (in combinatie met mijn favoriet bij die van Stiles, dan lijkt het alsof ze naar elkaar kijken :3)
    Faceclaims?: Logischerwijs (want Sterek) Tyler Hoechlin en Dylan O'Brien, maar ze hoeven niet per se op de cover. Ik heb wel het liefst of allebei of allebei niet (:
    Sfeer: Mysterieus, fantasieachtig, misschien vrolijke binnenkant met een donkerder randje of zoiets?
    Belangrijke elementen van je verhaal: Rozen zijn erg belangrijk en hun betekenis. En geheimen en het bos gaan een grote rol spelen.
    Verticaal of horizontaal: Verticaal
    Extra: Het verhaal is Engels en gaat ook op AO3 komen. Zou ik de cover daar ook mogen gebruiken? Zo ja, heb je een AO3 account waar ik naar kan linken anders zet ik je Quizlet naam erbij (: Je mag ook zeker experimenteren met wat je zelf leuk vindt, je zit bij mij op zich niet snel ergens aan vast, zolang de rozen maar terug komen :'D


    Onwijs bedankt alvast! *O*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Titel: Destiny for yu > het lettertype maakt me niet echt uit, maar ik heb het liefste een sierlijk lettertype.
    Overige tekst: "Whatever happens, I follow the Destiny in me."
    Black Rosés & White Rosés
    Written by Lilly
    Samenvatting: Ik heb nog niet echt een samenvatting, maar het verhaal gaat over Destiny, ze moet trouwen met Draco Malfoy, maar op Hogwarts wordt ze verliefd op Harry Potter. Ook draagt ze een levensgevaarlijk geheim met zich mee.
    Plaatjes: Nou ik wil graag Harry, Destiny en Draco erop en ook nog een zwarte en witte roos.
    Faceclaims: Als Faceclaim voor Destiny wil ik graag Kristina Pimenova.
    Sfeer: Duister
    Belangrijke Elementen: Nou het belangrijkste is dat Destiny een keuze moet maken, haar lot volgen of haar hart volgen. Verder zijn de witte en zwarte rozen ook belangrijk.
    Verticaal of horizontaal: Wat jou het beste uitkomt of makkelijker vind.
    Extra: Nou, niks. Maar ik wil je alvast bedanken voor de Cover.

    Mt! Mag ik eventueel twee aanvragen vragen? ^^


    One Who Travels A Higher Path.