• Nu ben ik er na de aantal dood gebloede topics, die allemaal "gestorven" zijn door mij, wel achter dat zo'n topic bijhouden niet ideaal voor mij is. Maar... Twintigduizend verhalen moeten bedenken om een cover voor te maken is ook niet zo'n goed idee.
    Bovendien vind ik covers voor anderen maken nog steeds leuk, dus hier is dan weer het (zoveelste) topic: Mijn coverstore! Laat gerust een aanvraag achter, ik kan niet beloven dat het binnen een week af is, maar ik zal het wel proberen.

    never judge a book by it's cover, that's foolish

          Regels
          -- Ik snap het dat het fijn is als een cover snel klaar is, maar begrijp ook dat ik dit voor de lol doe en hiernaast een leven met school heb. Een keertje vragen mag altijd, maar ga niet onnodig zeuren.
          -- Heb je haast? Zet het er even bij, dan maak ik je cover eerder!
          -- Ik kan alles nog aanpassen, dus als je niet tevreden bent kan je gewoon zeggen wat er anders zou moeten, ik zal kijken wat ik kan doen of iets geheel nieuws maken.
          -- Nu is het inspiratieloze gevoel wanneer je zo'n lijstje invult bekend, maar als je iets leeg of onduidelijk laat, kan ik er ook niet heel veel mee. Graag zou ik dus zien dat je wel een idee invult.
          -- Ik volg gewoon de wachtlijst.
          -- In de wachtlijst heb ik vijftien plaatsen, anders kan ik het ook niet zo goed overzien helaas. Je kan je aanvraag wel indienen als ik vol zit, maar weet dat je dan gewoon langer moet wachten.
          -- Zeg wel dat ik de cover heb gemaakt!

          Lijstje
    Titel: (Lettertype voorkeuren kan je uitkiezen in dafont.com, wel erbij zetten)
    Overige tekst:
    Samenvatting van waarvoor het is: (Dit mag je eventueel in een privébericht sturen)*
    Plaatjes:*
    Faceclaims?: (Als je er echt graag eentje wil, kan je dat via de faceclaim directory uitkiezen)
    Sfeer:*
    Belangrijke elementen van je verhaal:
    Verticaal of horizontaal:*
    Extra:

          * = Verplicht!
          Wachtlijst
    Nog niet aan begonnen ~ Aan het puzzelen ~ Wachten op antwoord
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.
          Aesthetics
          Ja, die maak ik ook. Misschien ben ik er niet heel goed in, maar mocht je die nodig hebben (voor inspiratie) wil ik ook dat best in elkaar zetten! Daar hoort ook weer een iets kleiner lijstje bij, gezien het moeilijk is iets uit het niets te maken, believe me, I tried.

    Kleurenthema:
    Plaatjes: (Je kan ook sfeerplaatjes geven, ik heb plek voor acht plaatjes)*
    Sfeer:*
    Quote?:

          Voorbeelden:
    Voorbeeld 1
    Voorbeeld 2
    Voorbeeld 3
    Voorbeeld 4
    Voorbeeld 5
    Afgerond
    - Nothing yet.

    [ bericht aangepast op 6 april 2017 - 19:30 ]


    obsessive rage

    En waar blijft mijn cover?

    Titel: Combined
    Overige tekst:
    Samenvatting van waarvoor het is: In een wereld waar mensen aan elkaar gekoppeld worden leven de twee hoofdpersonages. Ze worden aan elkaar gekoppeld, een dominant karakter aan een onzeker karakter. Bedoeld om elkaar op te trekken en beter van elkaar te worden. Luke, de 'dominantere' jongen, die wil echt helemaal niet gekoppeld worden. Het voelt aan voor hem alsof hij een slaaf kreeg, en dat wilde hij niet. Maar het onzekere meisje wat aan hem gekoppeld werd, is gesloten en opent bijna niet naar hem. Als hij haar een keer betrapt in haar kamer met bebloede armen opent dat zijn ogen en doet hij er alles aan om het meisje te helpen
    Plaatjes: http://s2.favim.com/orig/31/beautiful-blue-brunette-christmas-cold-Favim.com-249028.jpg
    http://37.media.tumblr.com/fc278637c27e245998dbbfff37536d47/tumblr_n13tcxnDaq1sp2ihzo1_1280.jpg
    En zou je er eentje kunnen zoeken van een arm met littekens? Vind dat lastig om op te zoeken want het hangt er vanaf hoe handig je het erin kan krijgen bij de cover.
    Faceclaims?: Luke Hemmings
    Sfeer: Donker, mysterieus
    Belangrijke elementen van je verhaal: Vertrouwen, automutilatie, onzekerheid.
    Verticaal of horizontaal: Horizontaal
    Extra: -


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Hallo, even mijn excuses. Nee, ik stop niet met covers maken, ik ga juist weer beginnen ermee. De laatste tijd was voor mij even ontzettend druk en zat ik even in een dip, waarin ik het echt niet zag zitten covers voor anderen te maken, of überhaupt veel anders dan eten, slapen en chatten.
    Zou iedereen die zijn cover nog steeds nodig heeft, het even willen melden? Want het zou wat zonde zijn als ik een cover maak voor een verhaal waar niemand meer aan schrijft. De meest recente aanvragen hoeven het niet perse aan te geven, maar de iets eerdere zouden wel fijn zijn.


    obsessive rage

    Ik dus :P

    Ball schreef:
    Titel: Destiny for yu > het lettertype maakt me niet echt uit, maar ik heb het liefste een sierlijk lettertype.
    Overige tekst: "Whatever happens, I follow the Destiny in me."
    Black Rosés & White Rosés
    Written by Lilly
    Samenvatting: Ik heb nog niet echt een samenvatting, maar het verhaal gaat over Destiny, ze moet trouwen met Draco Malfoy, maar op Hogwarts wordt ze verliefd op Harry Potter. Ook draagt ze een levensgevaarlijk geheim met zich mee.
    Plaatjes: Nou ik wil graag Harry, Destiny en Draco erop en ook nog een zwarte en witte roos.
    Faceclaims: Als Faceclaim voor Destiny wil ik graag Kristina Pimenova.
    Sfeer: Duister
    Belangrijke Elementen: Nou het belangrijkste is dat Destiny een keuze moet maken, haar lot volgen of haar hart volgen. Verder zijn de witte en zwarte rozen ook belangrijk.
    Verticaal of horizontaal: Wat jou het beste uitkomt of makkelijker vind.
    Extra: Nou, niks. Maar ik wil je alvast bedanken voor de Cover.



    De mijne hoeft niet meer.

    Die van mij hoeft ook niet meer , toch onwijs bedankt!


    Firm believer of all that is magic

    Nu is mijn subtiliteit er toch al vanaf dus ja even dit berichtje om makkelijker te stalken :P


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik wil die van mij graag nog wel
    Laat inmiddels maar zitten

    [ bericht aangepast op 23 mei 2017 - 9:15 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Heee, little child, mocht je je ooit vervelen, zou je het dan erg vinden om maar wat te prutsen om een cover voor Dawns verhaal in elkaar te krijgen? :Y)

    En wel, je kent Dawn. Maar als je wilt dat ik dat prachtige lijstje van je invul is het ook goed ehh

    [ bericht aangepast op 26 mei 2017 - 23:28 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Still waiting

    -

    [ bericht aangepast op 8 juni 2017 - 21:51 ]


    -

    -

    [ bericht aangepast op 8 juni 2017 - 21:52 ]


    -

    -

    [ bericht aangepast op 8 juni 2017 - 21:52 ]


    -

    Maak je nog steeds covers?

    Ik heb er namelijk eentje nodig. Als je ze niet meer maakt is dat niet erg maar ik vroeg het me gewoon af😊


    I'm a Slytherpuff

    Maak je nog steeds covers?

    Ik heb er namelijk nog eentje nodig. Maar als je ze niet meer maakt is dat niet erg maar ik vroeg het me gewoon af😊


    I'm a Slytherpuff