• Nu ben ik er na de aantal dood gebloede topics, die allemaal "gestorven" zijn door mij, wel achter dat zo'n topic bijhouden niet ideaal voor mij is. Maar... Twintigduizend verhalen moeten bedenken om een cover voor te maken is ook niet zo'n goed idee.
    Bovendien vind ik covers voor anderen maken nog steeds leuk, dus hier is dan weer het (zoveelste) topic: Mijn coverstore! Laat gerust een aanvraag achter, ik kan niet beloven dat het binnen een week af is, maar ik zal het wel proberen.

    never judge a book by it's cover, that's foolish

          Regels
          -- Ik snap het dat het fijn is als een cover snel klaar is, maar begrijp ook dat ik dit voor de lol doe en hiernaast een leven met school heb. Een keertje vragen mag altijd, maar ga niet onnodig zeuren.
          -- Heb je haast? Zet het er even bij, dan maak ik je cover eerder!
          -- Ik kan alles nog aanpassen, dus als je niet tevreden bent kan je gewoon zeggen wat er anders zou moeten, ik zal kijken wat ik kan doen of iets geheel nieuws maken.
          -- Nu is het inspiratieloze gevoel wanneer je zo'n lijstje invult bekend, maar als je iets leeg of onduidelijk laat, kan ik er ook niet heel veel mee. Graag zou ik dus zien dat je wel een idee invult.
          -- Ik volg gewoon de wachtlijst.
          -- In de wachtlijst heb ik vijftien plaatsen, anders kan ik het ook niet zo goed overzien helaas. Je kan je aanvraag wel indienen als ik vol zit, maar weet dat je dan gewoon langer moet wachten.
          -- Zeg wel dat ik de cover heb gemaakt!

          Lijstje
    Titel: (Lettertype voorkeuren kan je uitkiezen in dafont.com, wel erbij zetten)
    Overige tekst:
    Samenvatting van waarvoor het is: (Dit mag je eventueel in een privébericht sturen)*
    Plaatjes:*
    Faceclaims?: (Als je er echt graag eentje wil, kan je dat via de faceclaim directory uitkiezen)
    Sfeer:*
    Belangrijke elementen van je verhaal:
    Verticaal of horizontaal:*
    Extra:

          * = Verplicht!
          Wachtlijst
    Nog niet aan begonnen ~ Aan het puzzelen ~ Wachten op antwoord
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.
          Aesthetics
          Ja, die maak ik ook. Misschien ben ik er niet heel goed in, maar mocht je die nodig hebben (voor inspiratie) wil ik ook dat best in elkaar zetten! Daar hoort ook weer een iets kleiner lijstje bij, gezien het moeilijk is iets uit het niets te maken, believe me, I tried.

    Kleurenthema:
    Plaatjes: (Je kan ook sfeerplaatjes geven, ik heb plek voor acht plaatjes)*
    Sfeer:*
    Quote?:

          Voorbeelden:
    Voorbeeld 1
    Voorbeeld 2
    Voorbeeld 3
    Voorbeeld 4
    Voorbeeld 5
    Afgerond
    - Nothing yet.

    [ bericht aangepast op 6 april 2017 - 19:30 ]


    obsessive rage

    Maak je nog covers?


    I'm a Slytherpuff

    Hallo, weer een update als antwoord.
    Ik had gezegd dat ik weer door zou gaan met covers, maar zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hebben, is daar niet heel veel van gekomen. Het zit namelijk zo: Ik zit de laatste tijd echt heel slecht in mijn vel, ik heb maar nauwelijks mentale energie en loop op een soort automatische piloot en het lukt me al een tijd niet om echt positief over mezelf te zijn. Ik denk dat dit wel weer over gaat, maar ik zie het echt niet zitten om verder nog covers te maken, zeker niet met het schoolwerk dat ik echt goed moet doen om over te gaan, wat ik echt graag wil. Dus sorry, ik zet hier een pauze op, al was die er eigenlijk al, ik voel me er gewoon niet goed genoeg voor en heb geen tijd ervoor als ik in deze klas wil blijven - wat ik erg graag wil.
    Nogmaals sorry.


    obsessive rage

    O, is goed hoor! Geen probleem!


    -


    Titel: Toen ik wegging
    Andere tekst: Geeen.
    Korte inhoud: (Het verhaal speelt zich af omstreeks de jaren 2500. Kinda lovestory maar het is ook sad.) Het is het jaar 2471 en er heerst enorme paniek. Er was een ziekte. Deze ziekte was niet zoals de anderen, hij leek onverwoestbaar en had de halve wereldbevolking uitgeroeid. Het andere deel dat kon overleven moest zich in grote kampen opslaan, aangezien er nog steeds "geïnfecteerden" rondliepen. Er waren twee delen aan het kamp. Gezonden en mogelijk geïnfecteerden, MI's genoemd. In dit verhaal volgen wij Ralph, een jongen van 15 dat kon ontsnappen van alle chaos. Hij en zijn familie werden afgevoerd naar de kampen waar hem werd gezegd dat hij bij de MI's hoorden en gesplitst ging worden van zijn familieleden. Na een tijdje werden de gezonden ergens anders heengebracht en zo bleef Ralph achter. // 4 jaar later // Volgens de medici is Ralph weer op de been. En zo ook de wereld. Ralph en alle andere MI's worden vrijgelaten waarna hij op zoek gaat naar zijn familie. Maar wat als hij meer vindt dan hij eigenlijk had gedacht en achter een gruwelijke waarheid komt?
    Sfeer: Het moet eenzaamheid uitstralen maar tegelijkertijd ook hoop en vreugde (omdat hij vrijgelaten wordt ykyk)
    Eventuele plaatjes: Ik heb geen plaatjes maar ik zou het leuk vinden als er mogelijk een hek in het midden zou zijn en ook nog vaagjes een kamp op de achtergrond. Trouwens, (weet niet of je hier wat mee kan) maar een notitieboek/dagboek is ook wel best toepasselijk.
    Verticaal/horizontaal: Verticaal
    Extra: Liever geen personen op de cover tenzij ze echt BOMBSHELL AF ZIJN snapje?[/grey]


    Heaven is a place that we all have

    Heb je het bericht hiervoor gelezen?


    obsessive rage

    OIive schreef:
    Heb je het bericht hiervoor gelezen?


    Hij doet gewoon copy paste naar alle coverstore's...

    ModernFamily schreef:
    (...)

    Hij doet gewoon copy paste naar alle coverstore's...


    Ja, maar dan nog is het fijn als er even gekeken wordt of er nog iets gemaakt wordt


    obsessive rage

    ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sorrryyyy didnt mean to be rude.


    Heaven is a place that we all have

    Haha, maakt niet uit


    obsessive rage

    Maak je weer covers?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    Maak je weer covers?


    Nee (':


    obsessive rage