• GELIEVE HET TOPIC, DE REGELS EN HET VERHAAL GOED TE LEZEN ALVORENS IN TE SCHRIJVEN

    Scorhleigh, Engeland ~ 1987.


    Dit godvergeten stadje heeft een geschiedenis die zo rijk is aan heksenvervolgingen dat het er zelfs naar vernoemd is. In de 17e eeuw werd het door woud omringde plaatsje opgericht door de vijf families; Barrow, Culpope, Fitton, Lewlyn en Ransford. Drie van deze stichters werden genadeloos op de brandstapel gesmeten voor hekserij. Enkel Hericus Barrow en Elspeth Ransford ontsnapten de dans. Uit pure razernij en wraak vroegen ze de duivel om een krachtige spreuk. Elke zoon van de vijf originele Scorhleigh families zou beschikken over gigantische bovenaardse krachten.
    Maar elke medaille heeft een keerzijde. Het gebruiken van de krachten werkt verslavend. En op hun éénentwintigste verjaardag behoren de Zonen aan toe aan Lucifer. Vanaf dat moment neemt hun levenskracht een beetje af elke keer ze hun krachten gebruiken.
    Voor de familie Culpope bleek dit een fatale slag te zijn. Hun lijn stierf uit in de 19e eeuw nadat Nyckolus Culpope op de leeftijd van 28 zijn krachten opgebruikt had en zonder nakomelingen het leven liet. De vier andere families floreerden en tot vandaag brengen ze nog steeds flinke zonen voort. Maar nu, twee maanden na de start van nieuwe schooljaar aan het Scorchleigh college, worden ook zij worden bedreigd door een ongekend gevaar. Wie heeft hen in het vizier? En nog belangrijker; waarom?

    Welk kwaad gaat schuil in Scorchleigh College?



    Het RPG volgt de Zonen van Scorchleigh tijdens hun studententijd. Dit schooljaar krijgen ze echter te kampen met verscheidene problemen. Voor enkelen staat de Hellevaart voor de deur en daarbovenop worden ze nog eens belaagd door vijanden waar ze voordien geen kennis van hadden. Zal het hen lukken om zichzelf te beschermen zonder daarbij hun ware identiteit prijs te geven en hun coven te verraden?


    De heksenjagers zijn terug, of zijn ze nooit weggeweest?



    ROLLEN

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Richting:
    Relaties:
    Extra:


    Er zijn 6 zonen en 3 dochters te verdelen over de families (dochters hebben geen krachten).

    ~ Barrow
    - [naam] - [] - Perffect

    ~Fitton

    ~Lewlyn
    - Colin Lewlyn - 20 - Dreamwalker - Obeah | fc: Neels Visser
    - [naam] - [] - Sempre

    ~Ransford

    Studenten/stedelingen

    Heksenjagers (max. 3)

    - Rosemary Elaine Graclet - [23] - Nerha | fc: Shelley Hennig


    REGELS
    – Minimum 300 woorden.
    – OOC tussen []
    – De huisregels van Quizlet gelden hier.
    – Nieuwe topics worden enkel gemaakt door mij.
    – Personages kunnen ruzie maken, houd het netjes tussen leden.
    – 16+ is zeker toegelaten, zolang het hele rpg daar niet om draait. Indien je post 16+ bevat zet dan de naam van je personage in een rood kleurtje om dit op voorhand aan te geven.
    – Geen Mary Sues of Gary Stues. Iedereen heeft gebreken.
    – Houd er rekening mee dat het verhaal zich afspeelt in 1987. Er zijn dus heel andere namen in omloop dan nu en van technologie is weinig sprake. Hier een lijstje van populaire namen uit die tijd, het kan een goede leidraad zijn.
    Q&A



    Dit RPG is grotendeels gebaseerd op de film The Covenant. Ik eigen mezelf geen rechten toe, heb de verhaallijn niet strict genomen zelf bedacht en wens het verhaal onder geen beding verder te verkopen of er op gelijk welke manier profijt uit te halen.

    [ bericht aangepast op 9 april 2017 - 10:08 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Yaaasss - Mine! :3


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oké zou ik een meisje van een familie mogen? Het maakt mij niet veel uit van welke familie, maar ik hoopte eigenlijk op een hele hechte tweeling; mocht iemand dat ook leuk lijken en het toegestaan zijn (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Oké zou ik een meisje van een familie mogen? Het maakt mij niet veel uit van welke familie, maar ik hoopte eigenlijk op een hele hechte tweeling; mocht iemand dat ook leuk lijken en het toegestaan zijn (:

    Dat mag zeer zeker.
    Ik zoek sowieso nog een zusje voor Colin, maar als je nog even wilt wachten tot er meer aanmeldingen zijn vind ik dat ook best ^_^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik wil ook een meisje van een familie!! Dit is super!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Obeah schreef:
    (...)
    Dat mag zeer zeker.
    Ik zoek sowieso nog een zusje voor Colin, maar als je nog even wilt wachten tot er meer aanmeldingen zijn vind ik dat ook best ^_^


    Ik stuur je even een pb'tje ^^


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik stuur je even een pb'tje ^^

    Ik heb niks gehad?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Perffect schreef:
    Ik wil ook een meisje van een familie!! Dit is super!

    Voorkeur van familie?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    ^ nope


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Obeah schreef:
    (...)
    Ik heb niks gehad?


    Klopt, er ging iets mis x'd Komt vanavond


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Zit er nog verschil tussen de families? Dus dat de ene familie bevoordeeld bekend staat om iets of om een bepaald ambacht?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Zit er nog verschil tussen de families? Dus dat de ene familie bevoordeeld bekend staat om iets of om een bepaald ambacht?

    Jawel, maar dat is momenteel nog geheel vrij te kiezen door degenen die de eerste rol van een familie hebben.
    Lewlyn is een bankiersfamilie.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Colin Graham Lewlyn


    Leeftijd:
    Colin is momenteel 20 jaar. Hij wordt er dit jaar 21 op 3 december om 10:26, wat betekent dat zijn Hellevaart steeds dichterbij komt.

    Innerlijk:
    Colin is een man van uitersten. Hoe hij zich gedraagt hangt geheel af van hoe je hem behandelt. Zijn meest prominente persoonlijkheidskenmerken zijn aan de ene kant zijn onweerstaanbare charme en aan de andere kant zijn onuitstaanbare arrogantie.
    De jongen is namelijk een echte verleider. Hij weet maar al te goed hoe hij mensen om zijn vinger moet winden en heeft er inmiddels een soort sport van gemaakt. Hij is gek op vrouwen en doet er dan ook alles om zoveel mogelijk dames voor zich te kunnen winnen. Vaak is niet eens het feit of ze al dan niet in bed belanden de overwinning voor hem, maar het gevoel van slagen, van alweer een streep op zijn teller te kunnen zetten. Het is de jacht die hem opwindt, het ergens naartoe kunnen werken. Het is meestal niet eens met voorbedachte rade dat hij meisjes zo snel dumpt, want dikwijls is hij er van overtuigd dat “dit meisje” je van het is, maar voor hem is het nieuwe er snel af eens hij heeft wat hij wil.
    Daaruit valt ook af te leiden dat Colin snel verveeld raakt. Tijdens de lessen zit hij dan ook vaak de doodlen of degene naast zich een beetje te plagen. Hij heeft er namelijk moeite mee zich ergens op te concentreren als hij niks om handen heeft.
    Anderzijds kan Colin ook een behoorlijk arrogant mannetje zijn. Hij houdt er niet van als iemand een obstakel voor hem voort of dingen niet gaan zoals hij gepland heeft. Daarbij komt dat hij van jongs af aan nooit heeft leren omgaan met kritiek, simpelweg omdat hij vrijwel altijd ongestoord zijn gangetje kon gaan, met als gevolg dat hij een opmerking nu heel snel heel erg persoonlijk zal nemen. Hierdoor schiet hij zowat onmiddellijk in de verdediging als hij zich -dikwijls ten onrechte- aangevallen voelt en deinst hij er niet voor terug om iemand verbaal de grond in te boren of zelfs fysiek geweld te gebruiken. Ook wat zijn vrienden betreft mogen anderen niet te dicht komen, hij zal hen verdedigen als een leeuwin haar welpen.
    Ondanks het feit dat Colin zichzelf vaak eerst plaatst is hij dus wel uitermate loyaal aan degenen die wat voor hem betekenen. De coven is alles voor hem, net als familie; ze zijn een opvangnet voor Colin en dat is geheel wederzijds. Hij is misschien een betere spreker dan luisteraar maar hij zal, op zijn manier, altijd zijn best doen wat voor zijn vrienden te kunnen betekenen. In tegenstelling tot veel mannen deinst hij er dan ook niet voor terug troost te proberen bieden met een stevige knuffel als hij het nodig acht.



    Uiterlijk:
    Colin is een heel ijdel persoon. Je zal hem dus ook nooit tegen komen zonder dat hij tot in de puntjes verzorgd is. Zijn blonde kapsel mag dan wel een beetje warrig zijn; dat is alleen maar omdat hij zijn uiterste best doet het er zo uit te laten zien.
    Zijn grijsblauwe ogen schitteren vaak met ondeugd, en in combinatie met zijn jongens-achtige grijns gebruikt hij ze vaak als zijn “killer weapon”.
    Wat zijn kledingstijl betreft is daar moeilijk een label op te kleven. Hij heeft hier en daar punk-rock elementen in zijn outfits zitten maar toch heeft hij er geheel zijn eigen ding mee gedaan. Colin is Colin en hierdoor komt hij met veel outfits weg.
    Vanwege zijn sportiviteit heeft hij ook een behoorlijk gespierd lichaam. Hier is hij natuurlijk erg trots op en hij zal dan ook weinig moeite doen het te verhullen.

    Geschiedenis:
    Colin werd geboren op 3 december 1966, om 10:26 stipt, in zijn ouderlijke huis in Scorchleigh.

    Richting: Colin studeert bank management. Zijn vader is namelijk bankdirecteur van Lewlyn Financial Group en Colin heeft dan ook alle intenties om die positie over te nemen zodra beide heren daar klaar voor zijn.

    Relaties:
    Ik zoek voor Colin:
    – Een zusje
    – Een (h)ex
    – Enkele flirts, losse flings, one-night-stands.
    – Het meisje dat hij maar niet krijgen kan
    – Het meisje dat hij als “one of the dudes” ziet.
    – Iemand die een hekel aan hem heeft
    – Iemand waar hij een hekel aan heeft


    Extra:
    ~ Colin houdt ervan als er met zijn haar gespeeld wordt.
    ~ Hij verkiest een vulpen boven een balpen en heeft een zeer sierlijk handschrift.
    ~ Hij doet aan zwemmen en hardlopen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    (...)
    Jawel, maar dat is momenteel nog geheel vrij te kiezen door degenen die de eerste rol van een familie hebben.
    Lewlyn is een bankiersfamilie.


    Topp, kan er bijvoorbeeld ook een 'simpele' familie bij zitten, die bijvoorbeeld smid of bakker of meubelmaker is?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Topp, kan er bijvoorbeeld ook een 'simpele' familie bij zitten, die bijvoorbeeld smid of bakker of meubelmaker is?

    Natuurlijk.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oké hihi. Dan is mijn girl van een simpeler familie - Als iemand een man uit haar familie wil kunnen we misschien samen afspreken wat precies?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.