• He Q.

          Vooraleer ik dit bericht begin, wil ik het zo simpel mogelijk houden door kort te zeggen: 'Ik voel me niet meer goed op deze site.'

          Misschien denken velen van jullie nu dat ik dit al vijf topics lang zit te zeggen en dat ik altijd terugkeer. Dat komt omdat ik te gehecht was aan de community. Ik voelde me hier geliefd en het was wel mijn safe haven wanneer er iets gebeurde. Nu is dat gevoel niet volledig weg maar ik merk toch meer en meer dat ik me meer moet inhouden als ik eens mijn hartje wil luchten. En uiteraard zijn er mensen - die ik onderhand al als vrienden beschouw - die mijn dagje dan eens willen opfleuren met wat gifs en/of een leuk complimentje. Maar ik voel me er gewoon niet beter op.
          Een andere reden is ook wel dat mijn laatste examens er aan komen en het feit dat ik mijn afgelopen examens miserabel heb gemaakt, verergert de boel wel. En verder zijn er nog duizend-en-één miniscule redenen die opbouwen tot ik gewoon niet meer kan. Mijn thuissituatie die niet al te best is atm, mijn studentenleventje etc. zijn ook wel redenen. De moeite om in te loggen op Q en her en der een leuke opmerking te plaatsen is er gewoon niet meer.
          Ik ga mijn account niet deactiveren en dit is ook geen permanent afscheid. Ik ga wel nog alleen maar actief zijn voor de 'Wie is de Mol'-wedstrijd omdat ik het zonde vind dat ik ga stoppen zonder geldige reden terwijl andere mensen heel graag wilden meedoen. Dus zoals eerder gesteld: Ik ga even weg. Niet voor altijd. Ik wil gewoon even een dagje rust en vrede hebben.

    Tot ziens Q.

    Liefs, Adnane. (Surprise, ik heet niet Addie.)


    Heaven is a place that we all have

    Ik snaps het. Veel succes Adnane, en looking forward to welcoming you back soon. c:


    The truth is out there.

    Ik begrijp je en herken het ook wel. In ieder geval wens ik je succes met je examens en met de rest (:


    26 - 02 - '16

    Jammer dat jij ook (tijdelijk) gaat Ad. Hopelijk zien we je nog eens terug. Ik vond het wel altijd leuk met je (:
    Maar ik snap je heel goed. (doeg)

    (no_chears)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nawh, jammer dat je (tijdelijk) weggaat. (no_chears)
    Hopelijk kom je ooit nog terug, maar ik begrijp je beslissing.

    [ bericht aangepast op 9 april 2017 - 9:47 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Monochopsis schreef:
    Ik begrijp je en herken het ook wel. In ieder geval wens ik je succes met je examens en met de rest (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Anaticula schreef:
    Nawh, jammer dat je (tijdelijk) weggaat. (no_chears)
    Hopelijk kom je ooit nog terug, maar ik begrijp je beslissing.


    16 - 09 - '17

    Anaticula schreef:
    Nawh, jammer dat je (tijdelijk) weggaat. (no_chears)
    Hopelijk kom je ooit nog terug, maar ik begrijp je beslissing.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ooh wat rot dat je je zo voelt. Sending hugsssss en heel veel succes met je examens boyo

    💙💙💙

    //notallemojis

    [ bericht aangepast op 9 april 2017 - 15:19 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat jammer dat je weggaat Ad, ook al begrijp ik het wel. Ik hoop dat het snel beter met je gaat en dat je het weer leuk gaat vinden op Q. Veel success nog!

    Wat jammer zeg. Vooral dat je je hier niet zo fijn voelt. :/


    Every villain is a hero in his own mind.