• Hoi mensen,

    Allereerst wil ik even mijn excuus aanbieden voor mijn gedrag de laatste tijd. Ik zat gewoon even niet lekker in mijn vel, voelde me onzeker en voelde me daarom ook snel aangevallen door alles en iedereen. Nee echt, zelfs mijn eigen ouders moesten hier de dupe van zijn. Dus hierbij, sorry als ik iemand direct noch on-direct heb beledigd. Het was pertinent niet mijn bedoeling.

    En dan nu een uitleg over de titel. Je leest het goed, minder Q. Ik zit nu al 6 jaar op deze site. Ik heb leuke, maar ook minder leuke dingen meegemaakt en dat is normaal. Echter voel ik mij de laatste tijd niet heel erg welkom meer en dit kan te maken hebben met mijn onzekerheid en stuff, maar het is een gevoel dat niet weg gaat.
    Daarnaast heb ik nu al (bijna) 4 maanden een vriend waar het momenteel ook niet super goed mee gaat en dit is ook een van de redenen dat ik wat minder op Q ga zijn, want. . .

    . . . Hij komt bij mij thuis (bij mijn ouders en mij) intrekken. We hebben dit gister besloten, omdat het er heel erg hectisch aan toe gaat bij hem thuis. Zijn zus is net bevallen en verbied mijn vriend alles te doen (denk aan praten en geluid maken) en als hij dit doet, krijgen ze ruzie. Zijn moeder kiest de kant van zijn zus en gaat niets meer voor hem doen (eten koken, kopen etc. en heeft al vaker laten vallen dat hij beter kan vertrekken) en zijn vader is niet in beeld. Ik ga er verder niet inhoudelijk op in, want het is verder gewoon privé en dat willen we ook zo houden, maar het staat sowieso vast dat hij binnen 2 weken hier in huis komt.

    Nu weten sommige van jullie vast wel dat hij uit Duitsland komt (en zo niet, bij deze), dus het is voor hem meteen een hele omschakeling. Om er dan ook goed voor hem te zijn (te helpen met alle papieren, de taal leren, werk zoeken) neem ik dus ook wat afstand van Q, zodat ik hem kan helpen met deze dingen. Soms moet je keuzes maken in het leven en dit is de beste keuze die er op het moment is.
    Ik ga niet volledig weg van Q, maar ga zeker wat minder actief zijn.

    Ik weet dat sommige wel even zullen schrikken, maar het is geen afscheid voor altijd. Ik ben gewoon wat minder actief op de gehele site. RPG ga ik mee stoppen tot ik tijd en rust heb gevonden en mijn verhalen zullen ook niet verder worden geschreven. Waarschijnlijk zal ik af en toe nog even op Q verschijnen om wat in het LJH te posten of op topics te reageren die mij interesseren, maar dat is het ook.
    Als je mijn nummer hebt mag je me altijd een berichtje sturen en hetzelfde geldt voor Facebook.

    Ik hoop jullie weer terug te zien als ik wat actiever ben, maar voor nu zeg ik dus eigenlijk een soort van; Goodbye.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nawh, jammer dat er nog een bekend iemand vertrekt, maar het is allemaal begrijpelijk. Trouwens ook jammer voor je vriend dat het er bij hem thuis zo aan toe gaat. Hopelijk kan hij bij jullie wat rust vinden en kan jij natuurlijk ook wat rust krijgen en zo. Ik spreek je nog wel eens op Facebook of Whatsapp en tot snel weer op Q!


    16 - 09 - '17

    Wow, vet heftig voor je vriend. Ik wens jullie veel sterkte en ik hoop dat jullie er samen weer goed bovenop komen!
    Vind het in ieder geval al supertof van jullie dat jullie deze knoop hebt kunnen doorhakken. Dat kan namelijk best lastig zijn soms ^^
    Sterkte!


    Deep inside, I've never felt alive

    Sterkte (flower)


    ~My Mind Is Free~

    Jammer om je weg te zien gaan, misschien niet volledig maar toch, je was een nogal een actief member in topics etc, maar ik wens jullie beiden heel heel veel succes! En je mag me altijd een berichtje sturen als je wilt praten over wat dan ook, want je bent echt een top persoon ^^

    [ bericht aangepast op 10 april 2017 - 0:10 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Rot voor je vriend. D: En zeer lief van jou en je ouders om hem bij jullie in te laten trekken. Hij is zeker lucky om jou te hebben. Verder is het begrijpbaar dat je minder op Q gaat zitten. Ik wens je/jullie veel sterkte met het situatie. (Ben niet zeker of je plezier wensen passelijk is, dus als het passelijk is: ook veel plezier gewenst.)
    x


    -

    Sneeuwengel schreef:
    Sterkte (flower)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Nawh ): Jammer dat er nogmaals een bekend lid (tijdelijk) vertrekt, maar ik snap het geheel gezien je situatie. Veel sterkte in ieder geval!

    [ bericht aangepast op 10 april 2017 - 7:55 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Aawh jeetje ik vind het echt niet leuk dat je een soort van vertrekt, maar ik kan je gezien je redenen allicht helemaal begrijpen! Ik hoop dat je vriend hier snel zijn draai vindt, want dit is inderdaad echt een grote stap voor hem. Sterkte met alles! <3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind het heel dapper van je vriend dat hij het aan durft om te komen, maar ik vind het vooral heel mooi om te zien dat jullie hem echt willen helpen. Ik hoop heel erg dat het beter voor hem word en dat hij een plekje kan vinden hier c: Heel veel succes en wel, tot vast-wel-ergens-in-de-toekomst

    Sneeuwengel schreef:
    Sterkte (flower)

    Bedankt voor de lieve en steunende reacties c:

    De plannen zijn echter wel gewijzigd; hij arriveert morgen om 15.28 op centraal station, waarna hij al mee naar huis gaat. Wow.

    Wat denken jullie, zou het een leuk idee zijn om 'welcome home' slingers op te hangen?

    [ bericht aangepast op 10 april 2017 - 20:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kepler schreef:
    Bedankt voor de lieve en steunende reacties c:

    De plannen zijn echter wel gewijzigd; hij arriveert morgen om 15.28 op centraal station, waarna hij al mee naar huis gaat. Wow.

    Wat denken jullie, zou het een leuk idee zijn om 'welcome home' slingers op te hangen?

    Denk dat dat voor hem heel dubbel is... misschien stapje te ver?
    Veel succes verder!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Denk dat dat voor hem heel dubbel is... misschien stapje te ver?
    Veel succes verder!


    Ja klopt, heb er ook even over nagedacht en ik ga het toch niet doen, ondanks dat hij vanmiddag wel zei dat het hem niet uitmaakt wie hem haalt (ik of mijn ouders), maar dat het belangrijkste is dat hij thuis komt. Dus vandaar de gedachten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Awh, wat een nare situatie!! Heel begrijpelijk en gewoon lekker focussen op hem en aller eromheen. Hopelijk kun je hem lekker thuis laten voelen en heel gelukkig maken, ondanks de breuk met thuisthuis.

    Goodluck (flower)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Kepler schreef:
    (...)

    Ja klopt, heb er ook even over nagedacht en ik ga het toch niet doen, ondanks dat hij vanmiddag wel zei dat het hem niet uitmaakt wie hem haalt (ik of mijn ouders), maar dat het belangrijkste is dat hij thuis komt. Dus vandaar de gedachten.

    Misschien niet welcome home slingers maar gewoon welcome-slingers? Als is het inmiddels een wat late reactie, gezien hij vanmiddag al komt!


    Every villain is a hero in his own mind.