• Hoi mensen,

    Allereerst wil ik even mijn excuus aanbieden voor mijn gedrag de laatste tijd. Ik zat gewoon even niet lekker in mijn vel, voelde me onzeker en voelde me daarom ook snel aangevallen door alles en iedereen. Nee echt, zelfs mijn eigen ouders moesten hier de dupe van zijn. Dus hierbij, sorry als ik iemand direct noch on-direct heb beledigd. Het was pertinent niet mijn bedoeling.

    En dan nu een uitleg over de titel. Je leest het goed, minder Q. Ik zit nu al 6 jaar op deze site. Ik heb leuke, maar ook minder leuke dingen meegemaakt en dat is normaal. Echter voel ik mij de laatste tijd niet heel erg welkom meer en dit kan te maken hebben met mijn onzekerheid en stuff, maar het is een gevoel dat niet weg gaat.
    Daarnaast heb ik nu al (bijna) 4 maanden een vriend waar het momenteel ook niet super goed mee gaat en dit is ook een van de redenen dat ik wat minder op Q ga zijn, want. . .

    . . . Hij komt bij mij thuis (bij mijn ouders en mij) intrekken. We hebben dit gister besloten, omdat het er heel erg hectisch aan toe gaat bij hem thuis. Zijn zus is net bevallen en verbied mijn vriend alles te doen (denk aan praten en geluid maken) en als hij dit doet, krijgen ze ruzie. Zijn moeder kiest de kant van zijn zus en gaat niets meer voor hem doen (eten koken, kopen etc. en heeft al vaker laten vallen dat hij beter kan vertrekken) en zijn vader is niet in beeld. Ik ga er verder niet inhoudelijk op in, want het is verder gewoon privé en dat willen we ook zo houden, maar het staat sowieso vast dat hij binnen 2 weken hier in huis komt.

    Nu weten sommige van jullie vast wel dat hij uit Duitsland komt (en zo niet, bij deze), dus het is voor hem meteen een hele omschakeling. Om er dan ook goed voor hem te zijn (te helpen met alle papieren, de taal leren, werk zoeken) neem ik dus ook wat afstand van Q, zodat ik hem kan helpen met deze dingen. Soms moet je keuzes maken in het leven en dit is de beste keuze die er op het moment is.
    Ik ga niet volledig weg van Q, maar ga zeker wat minder actief zijn.

    Ik weet dat sommige wel even zullen schrikken, maar het is geen afscheid voor altijd. Ik ben gewoon wat minder actief op de gehele site. RPG ga ik mee stoppen tot ik tijd en rust heb gevonden en mijn verhalen zullen ook niet verder worden geschreven. Waarschijnlijk zal ik af en toe nog even op Q verschijnen om wat in het LJH te posten of op topics te reageren die mij interesseren, maar dat is het ook.
    Als je mijn nummer hebt mag je me altijd een berichtje sturen en hetzelfde geldt voor Facebook.

    Ik hoop jullie weer terug te zien als ik wat actiever ben, maar voor nu zeg ik dus eigenlijk een soort van; Goodbye.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw sterkte! Ik hoop voor het vriend dat hij zich bij jou thuis een beetje op zijn gemak zal voelen en zijn draai zal kunnen vinden. Dat zal ook wel fijn zijn voor jullie ^^

    Succes met alles!

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 8:36 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Misschien niet welcome home slingers maar gewoon welcome-slingers? Als is het inmiddels een wat late reactie, gezien hij vanmiddag al komt!


    Zou ook nog kunnen. Nee hoor, niet laat, moet nog naar de stad ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sterkte met je en jouw vriend. Ik hoop dat hij zijn draai zal vinden bij jullie. Een prettige sfeer in huis is veel belangrijker dan wel of geen slingers.

    Heel veel sterkte!!

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 12:20 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.