• Helleu medeQuizletters

    normaal ben ik niet het type om topics aan te maken maar ik moet dit even allemaal van me afschrijven want het is nu heel druk in mijn hoofd... ='D

    Het begon allemaal vanmorgen. Mijn vriend en ik bellen 's morgens altijd als hij gaat werken. [handsfree] We kletsen dan wat en daarna sta ik op enzo. Meestal zegt hij een half uur voordat hij aankomt dat hij ophangt vanwege de drukte op de weg. Dit was niet anders dan andere dagen. Echter kreeg ik binnen 2 minuten een appje met alleen een scheldwoord erin. Ik dacht dat hij file had en stuurde voor de grap. 'Heb je soms iemand aangereden?' Normaal appt hij namelijk alleen wanneer hij helemaal stil staat...
    Er was iemand achter op hem ingereden... -_-'
    Eerst het positieve: Zowel hij als de andere persoon hadden niets!! Alleen de auto's.. dat is een ander verhaal..
    Na een hoop geregelwerk is hij terug naar huis gereden..
    Sinds ik mijn vriend ken heeft hij 3 keer iets aan zijn auto gehad en elke keer was hij superchagerijnig voor meer dan n week. Hier zag ik dus enorm tegenop... maar thuis bleek het wel mee te vallen..

    Afijn. Ik heb mijn dagelijkse ditjes en datjes gedaan en ben gaan werken.

    Omdat ik meedoe aan NaNo is na het eten mijn schrijftijd. Ik had me dus ook aangemeld voor een wordwar toen mijn telefoon ging. Het was mijn zusje die me huilend opbelde om haar hart te luchten over school, vriendschap en nog wat dingetjes. Daarna had ik eigenlijk geen zin meer om te schrijven...
    (Ik vind het moeilijk dat ik haar niet kan helpen.. Het liefst zou ik meteen naar haar toe gereden zijn terwijl het anderhalf uur rijden is... )

    Dus na een drie kwartier besloot ik toch maar eens iets te gaan doen.. Mijn scene zou ook erg emotioneel worden en ik hoopte dat ik er daarom beter in zou komen... Ik heb nog geen vijf woorden geschreven en mijn telefoon gaat opnieuw...

    Het was het uitzendbureau en ze willen dat ik op gesprek kom voor een baan in mijn werkveld!!!!!!!!
    Nu gieren er dus van allerlei emoties door me heen... Blijdschap en verdriet en die combi werkt niet goed =')

    Ik weet ook eigenlijk niet wat jullie hiermee moeten maar ik moest het gewoon even ergens kwijt..

    Om dit inhoudsloze topic toch nog even zinvol te maken....
    Hoe was jouw dag??

    En omdat mijn hoofd op dit moment stuitert en dus niks zinvols kan zeggen...
    Waarom heeft een koe vier uiers terwijl ze zelden twee- of meerlingen krijgen??? (Dit is de kwaliteit van mijn denken op dit moment...Sorry)

    Adieë wa //Hojje ^^

    [ bericht aangepast op 7 nov 2017 - 21:13 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Jammer van je vriend en je zusje. Wel leuk van die baan voor je!


    16 - 09 - '17

    Wauw dat klinkt inderdaad als een rollercoaster, van een fijn ochtend gesprek naar schrik en lichtelijke 'angst' voor een chagrijnige vriend om vervolgens opgelucht te zijn en dan weer verdrietig voor je zusje, vervolgens ben je blij omdat je uitzendbureau blijkbaar werk voor je heeft.....
    Yep dat klinkt als een emotioneel uitputtend dagje, hopelijk krijg je het morgen allemaal op een rijtje :)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2017 - 21:25 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat is wel even heftig zeg. Kan me wel voorstellen dat je even niet weet wat je ermee moet. Probeer het positieve uit de dag te halen; de auto's zijn kapot, maar de mensen hebben niks en je hebt goed nieuws van je sollicitatie.


    26 - 02 - '16

    Dat is inderdaad wel echt extreem van de ene emotie naar de andere. Gelukkig zijn je vriend en de andere bestuurder niet gewond geraakt. Hopelijk gaat het binnenkort ook beter met je zusje. Veel succes met je gesprek. Ik hoop dat je aangenomen wordt!


    Physics is awesome