• Hej hej iedereen!

    Komende zondag is het weer zover: Pasen! De dag waarop de klokken van Rome en de paashaas hun weg terug vinden naar onze huizen en tuinen. En om jullie alvast in de sfeer te brengen, hebben we ook dit jaar weer eieren verstopt. Dit jaar zelfs meer dan vorig jaar. Oei, als dat maar goed komt want vorig jaar heeft niemand ze allemaal gevonden! (no_chears)

    Wie klopt het record van vorig jaar? Wie gaat er dit jaar meer dan 68 paaseieren vinden? Laat het ons weten in de reacties!

    Hoe werkt het?
    Wij hebben op heel Quizlet weer een heleboel eieren verstopt. Het is aan jullie om er zoveel mogelijk te vinden.
    Je vindt zo’n ei wanneer je op een pagina komt waar er eentje verborgen ligt. Dan krijg je een pop-up. Heel erg simpel. ;-)
    Achter de schermen krijgen wij een scorebord. Zo weten we wie op het einde de meeste eieren heeft gevonden, want deze persoon krijgt een prijsje. Maar liefst 100 credits zijn er dit weekend te verdienen voor de eerste plaats! Dat wil ook zeggen dat als er een gedeelde 1ste plaats is, het ook een gedeelde prijzenpot wordt! Dus het is verstandiger om de locaties van de door jou gevonden eieren voor jezelf te houden!

    Hopelijk staan jullie allemaal te popelen om vanaf morgen, vrijdag 19 april, te starten met zoeken! Onze actie loopt tot en met 22 april en daarna zal zo snel mogelijk bekend gemaakt worden die de winnaars zijn van de paaseierenzoektocht van 2019!

    Wie heeft er al zin in?!



    Liefs,
    De Qrew

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 april 2019 - 13:10 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Perpetual schreef:
    Ik heb er nu 69 en ik kan er echt geen meer vinden :(
    Als iemand tips heeft, mijn pb staat open (A)


    Same heb er nu 52 kom maar op met de tips


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Die paaseieren leiden mij af van mijn werk. :W


    Take me to wonderland

    Ik zit zelf vast op 72.
    Tips om eitjes te vinden: reacties aanpassen, foto's aanpassen, shoutbox, inlogpagina (dus eerst uitloggen), etc. Gewoon blijven klikken guyz i believe in u <3


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik heb er iets van 20 maar ben way too lazy om verder te zoeken. 'T is meer dan ik vorig jaar had though.


    The truth is out there.

    Ik ga er geen meer vinden geloof ik hahahaha


    soul made of stardust and chaos.

    Im here for worlddomination (cat)
    Net bezig en nu al 33 :Y)

    Edit: Skip dat, 41. Helaas was de meld knop er geen, sorry for that btw.

    [ bericht aangepast op 14 april 2017 - 17:33 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Zo leuk dit :'D


    The sun will rise and we will try again.

    50 :Y)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Een tip voor iedereen, klik links achter links achter links. That usually helps (cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Doet deze link het bij jullie ook niet, of heb ik jullie net een extra paasei gegeven? De volgorde aanpassen bij een fotoboek zeg maar.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Yaay! 80 paaseieren, alleen de 80ste paasei was sneaky. :x


    One Who Travels A Higher Path.

    Nundu schreef:
    Doet deze link het bij jullie ook niet, of heb ik jullie net een extra paasei gegeven? De volgorde aanpassen bij een fotoboek zeg maar.


    die lukt mij ook niet


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Nundu schreef:
    Doet deze link het bij jullie ook niet, of heb ik jullie net een extra paasei gegeven? De volgorde aanpassen bij een fotoboek zeg maar.


    Link werkt hier ook niet.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Jeej 37e paasei bij berichten meldknop.


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    63 ;D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]