• Hej hej iedereen!

    Komende zondag is het weer zover: Pasen! De dag waarop de klokken van Rome en de paashaas hun weg terug vinden naar onze huizen en tuinen. En om jullie alvast in de sfeer te brengen, hebben we ook dit jaar weer eieren verstopt. Dit jaar zelfs meer dan vorig jaar. Oei, als dat maar goed komt want vorig jaar heeft niemand ze allemaal gevonden! (no_chears)

    Wie klopt het record van vorig jaar? Wie gaat er dit jaar meer dan 68 paaseieren vinden? Laat het ons weten in de reacties!

    Hoe werkt het?
    Wij hebben op heel Quizlet weer een heleboel eieren verstopt. Het is aan jullie om er zoveel mogelijk te vinden.
    Je vindt zo’n ei wanneer je op een pagina komt waar er eentje verborgen ligt. Dan krijg je een pop-up. Heel erg simpel. ;-)
    Achter de schermen krijgen wij een scorebord. Zo weten we wie op het einde de meeste eieren heeft gevonden, want deze persoon krijgt een prijsje. Maar liefst 100 credits zijn er dit weekend te verdienen voor de eerste plaats! Dat wil ook zeggen dat als er een gedeelde 1ste plaats is, het ook een gedeelde prijzenpot wordt! Dus het is verstandiger om de locaties van de door jou gevonden eieren voor jezelf te houden!

    Hopelijk staan jullie allemaal te popelen om vanaf morgen, vrijdag 19 april, te starten met zoeken! Onze actie loopt tot en met 22 april en daarna zal zo snel mogelijk bekend gemaakt worden die de winnaars zijn van de paaseierenzoektocht van 2019!

    Wie heeft er al zin in?!



    Liefs,
    De Qrew

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 april 2019 - 13:10 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik denk dat ik beter een bemiddelaar inroep dan mijn ban/ontmod-hamer. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    I needst to know


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    heb er 22 op dit moment, niet dat dat genoeg is of iets hahah


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Scandal schreef:
    Ik denk dat ik beter een bemiddelaar inroep dan mijn ban/ontmod-hamer. =P


    Nou, ik wilde je ook maar helpen met paaseitjes vinden, hoor. :C


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb er 40 en ben al letterlijk elke link afgegaan die ik kan verzinnen :')


    soul made of stardust and chaos.

    pssst. Ik heb gehoord dat er op mijn profiel een paasei gevonden is.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    63 make that 64 and stuck
    neeeeeeeeeeee
    ik wil paaseiereeeeeeen

    [ bericht aangepast op 14 april 2017 - 15:23 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het zou fijn zijn als er een 'ga door' knopje zou zijn en je niet opnieuw hoefde te drukken :')


    (This signature is removed for copyright infringement)

    "Je hebt een Paasei gevonden !

    xD


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik vraag me af waar ik vorig jaar nog gezocht heb (cat)

    19 maart 2016 - 16:54 | -1 credits | Donatie aan Ledecky
    19 maart 2016 - 16:49 | +1 credits | Donatie van Ledecky


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    60 paaseieren :Y)

    En mijn eigen quiz op de achtergrond :Y)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    1


    Nobody Say It was easy

    Heb er 33


    Nobody Say It was easy

    Ik zit vreselijk vast op 81 eieren :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb er nu 69, en ik wil het eigenlijk zo laten :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?