• Hej hej iedereen!

    Komende zondag is het weer zover: Pasen! De dag waarop de klokken van Rome en de paashaas hun weg terug vinden naar onze huizen en tuinen. En om jullie alvast in de sfeer te brengen, hebben we ook dit jaar weer eieren verstopt. Dit jaar zelfs meer dan vorig jaar. Oei, als dat maar goed komt want vorig jaar heeft niemand ze allemaal gevonden! (no_chears)

    Wie klopt het record van vorig jaar? Wie gaat er dit jaar meer dan 68 paaseieren vinden? Laat het ons weten in de reacties!

    Hoe werkt het?
    Wij hebben op heel Quizlet weer een heleboel eieren verstopt. Het is aan jullie om er zoveel mogelijk te vinden.
    Je vindt zo’n ei wanneer je op een pagina komt waar er eentje verborgen ligt. Dan krijg je een pop-up. Heel erg simpel. ;-)
    Achter de schermen krijgen wij een scorebord. Zo weten we wie op het einde de meeste eieren heeft gevonden, want deze persoon krijgt een prijsje. Maar liefst 100 credits zijn er dit weekend te verdienen voor de eerste plaats! Dat wil ook zeggen dat als er een gedeelde 1ste plaats is, het ook een gedeelde prijzenpot wordt! Dus het is verstandiger om de locaties van de door jou gevonden eieren voor jezelf te houden!

    Hopelijk staan jullie allemaal te popelen om vanaf morgen, vrijdag 19 april, te starten met zoeken! Onze actie loopt tot en met 22 april en daarna zal zo snel mogelijk bekend gemaakt worden die de winnaars zijn van de paaseierenzoektocht van 2019!

    Wie heeft er al zin in?!



    Liefs,
    De Qrew

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 april 2019 - 13:10 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    42 wilt iemand me helpen?


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    42 wilt iemand me helpen?

    Ik had een eitje bij de shoutbox laatste 100 berichten


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Ik heb door deze actie nu ook de neiging om op andere sites op elke link te klikken (cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Moxley schreef:
    Ik heb door deze actie nu ook de neiging om op andere sites op elke link te klikken (cat)

    Hoe is dat mogelijk? xD

    [ bericht aangepast op 14 april 2017 - 16:23 ]


    Nobody Say It was easy

    Zit net op 47 dacht ik, Mensen hellup.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    49 xD


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    42 wilt iemand me helpen?


    Als je me even een berichtje stuurt met eitjes die je nog nodig hebt, kan ik je wellicht wel wat verder helpen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hahaahah rip, m'n computer sloot zichzelf af en het lijstje van alle eitjes die ik al had, is nu weg. :') Fml.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    50


    Nobody Say It was easy

    Junns schreef:
    Ik heb er nu 69, en ik wil het eigenlijk zo laten :Y)


    dirty minded (joehoe)

    ik ging de overwinning toch niet meer met jou delen! (puh)

    #85ftw #stuckat85

    [ bericht aangepast op 14 april 2017 - 16:47 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    SPECS schreef:
    Ik zat op 64 vorig jaar ofzo (cat)


    hoe doe jij dat?


    Nobody Say It was easy

    Ik had er vorig jaar 68, en daar kreeg ik toen 33 heerlijke credits voor.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb er nu 69 en ik kan er echt geen meer vinden :(
    Als iemand tips heeft, mijn pb staat open (A)


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Junns schreef:
    Ik had er vorig jaar 68, en daar kreeg ik toen 33 heerlijke credits voor.


    waar kan ik zoeken?


    Nobody Say It was easy

    Ik heb er nu 31 of 32, iemand nog tips of plekken waar ik ze kan vinden?


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician