• Hej hej iedereen!

    Komende zondag is het weer zover: Pasen! De dag waarop de klokken van Rome en de paashaas hun weg terug vinden naar onze huizen en tuinen. En om jullie alvast in de sfeer te brengen, hebben we ook dit jaar weer eieren verstopt. Dit jaar zelfs meer dan vorig jaar. Oei, als dat maar goed komt want vorig jaar heeft niemand ze allemaal gevonden! (no_chears)

    Wie klopt het record van vorig jaar? Wie gaat er dit jaar meer dan 68 paaseieren vinden? Laat het ons weten in de reacties!

    Hoe werkt het?
    Wij hebben op heel Quizlet weer een heleboel eieren verstopt. Het is aan jullie om er zoveel mogelijk te vinden.
    Je vindt zo’n ei wanneer je op een pagina komt waar er eentje verborgen ligt. Dan krijg je een pop-up. Heel erg simpel. ;-)
    Achter de schermen krijgen wij een scorebord. Zo weten we wie op het einde de meeste eieren heeft gevonden, want deze persoon krijgt een prijsje. Maar liefst 100 credits zijn er dit weekend te verdienen voor de eerste plaats! Dat wil ook zeggen dat als er een gedeelde 1ste plaats is, het ook een gedeelde prijzenpot wordt! Dus het is verstandiger om de locaties van de door jou gevonden eieren voor jezelf te houden!

    Hopelijk staan jullie allemaal te popelen om vanaf morgen, vrijdag 19 april, te starten met zoeken! Onze actie loopt tot en met 22 april en daarna zal zo snel mogelijk bekend gemaakt worden die de winnaars zijn van de paaseierenzoektocht van 2019!

    Wie heeft er al zin in?!



    Liefs,
    De Qrew

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 april 2019 - 13:10 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb er vier en ik vind ze irritant tbh :')


    26 - 02 - '16

    Ik snap nooit hoe jullie aan zoveel komen. Heb er nog maar 38 41 en ik heb voor mijn gevoel al overal op geklikt.

    [ bericht aangepast op 14 april 2017 - 9:58 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Wowww! Uhm, dan ga ik voor 1500!


    bff_bestfriend schreef:
    (...)

    Ehm.... 2000

    Jullie zitten dichtbij. =)
    1888

    Scribe schreef:
    Hoeveel eieren kun je in totaal vinden?

    Dat vertellen we niet. =)
    In ieder geval meer dan vorig jaar!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Easter schreef:
    Ik snap nooit hoe jullie aan zoveel komen. Heb er nog maar 38 41 en ik heb voor mijn gevoel al overal op geklikt.

    Same ik heb er ook 41


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    67 *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    67 *O*


    HOE DAN?!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vond er één. Watch me, everyone. (bat)


    She's imperfect but she tries

    Easter schreef:
    (...)

    HOE DAN?!


    68
    Er zijn meer knopjes en pagina's dan je denkt. (wbw)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb er nu 69. :x


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik ga mijn best doen!! ;)


    I'm a Slytherpuff

    Hoeveel paaseieren heb ik?

    ... Yaay. XD


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    73, hehe. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Farfalle schreef:
    73, hehe. ^^


    Oh my god. XD


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    USS_Voyager schreef:
    (...)

    Oh my god. XD


    Ja, en dit is nog op mijn mobiel. Ik zal vanmiddag op de computer gaan, hehe. 😏


    One Who Travels A Higher Path.

    69, ik heb mijn persoonlijk record en het record van vorig jaar geklopt. :Y)
    Mijn weekend is goed!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury